[SGW] sgw ermelo: Afgelast! Herkansing: L-pa 16 augustus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lrm

Re: sgw ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:17

zoo dat is nog eens een cross. poeh.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:17

hey sann je ziet twee trakheners klopt dat ?? is er dan 1 van de B en 1 van de L..?? ze lijken zo op een foto hetzelfde maar dat zal vertekenen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:18

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:19

Dat is eenserieuze cross!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:20

Zijn 2 trakheners. Die met water bedoel je? Je hebt iig 2 trakneres voor het L, al werd die ene geen trakhener genoemd.
Die grote met dat water er in is de normale route voor het L en dan foto's verder op heb je kleinere trakhener met water erin, dat is die voor het B en het alternatief voor het L. De B heeft een simpel boomstammetje als alternatief erop. Dus het L moet sowieso over die trakhener met water erin... Maar weet niet of het water erin hoort of dat het nu zo is, maar er lag wel zeil. Dus wat dat betreft... Ik vond hem iig huge, maar ben ook minder gewend.
Zelf vond ik de L cross goed pittig en knap als je deze foutloos rond crosst.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 21-07-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:21

Nee Sannnn, hij is echt huge, ook voor mensen die wat meer gewend zijn. :j
Het is echt een dikke L cross richting een lichte M. Mooie graadmeter. ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:22

Ik ben met mijn trakheneroefeningen nog niet zo ver dat ik een van beide trakheners kan springen denk ik zo. Die met het water sowieso niet en die met enkel het gat is toch ook al een stuk serieuzer dan ik bij Rob geoefend heb. Ik hoop dat die voor de BB er niet in zitten.

Wel echt gave sprongen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:22

Misschien voor mij dan ook niet heel erg dat ik deze niet rijd. Om weer te beginnen na een spring-dip was dit niet de meest ideale inkomer... Het ziet er wel supergaaf uit hoor!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:23

_Sim_ schreef:
Nee Sannnn, hij is echt huge, ook voor mensen die wat meer gewend zijn. :j
Het is echt een dikke L cross richting een lichte M. Mooie graadmeter. ;)

maar minder leuk als je dan net begint.. :D Ik ga die weersberichten eens even bekijken. Anders ga ik toch echt morgen ergens anders heen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:24

Joki schreef:
Ik ben met mijn trakheneroefeningen nog niet zo ver dat ik een van beide trakheners kan springen denk ik zo. Die met het water sowieso niet en die met enkel het gat is toch ook al een stuk serieuzer dan ik bij Rob geoefend heb. Ik hoop dat die voor de BB er niet in zitten.

Wel echt gave sprongen.

Die trakheners zijn niet voor de BB.

aerizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:24

Ow ow balen hoor :(.. pff. Zulke mooie hindernissen en dat terwijl hier in het oosten nog geen spàtje is gevallen. Complimenten voor de organisatie dat zie iedereen spoedig afbellen en niet iedereen laten opdraven om vervolgens alle verantwoordelijkheid bij de ruiters te leggen, terwijl het gewoon onverantwoord is. Want de foto van de site zeg inderdaad al genoeg :(. Een vervangende data zou super zijn, maar ik betwijfel het in deze vakantie periodes. Duimen voor de zaterdag groep in ieder geval!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:25

bianca1980 schreef:
maar minder leuk als je dan net begint.. :D Ik ga die weersberichten eens even bekijken. Anders ga ik toch echt morgen ergens anders heen.

Maar wel als je een NK 5 jarigen wilt rijden..... ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:26

Deze hindernissen kan je met het NK denk ik ook verwachten, zal me niet verbazen als ze het deels laten staan. :j

BB is prima te doen qua hindernissen wat wij gezien hebben.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:26

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:27

gave sprongen. Die trakhener met water erin lijkt beetje op die van westerbork maar die was wat meer aangekleed. boompies erbij eendjes in het water.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:27

Nouja zat iig alternatief in op trakehner, met dat water vind ik dat nog net teveel gevraagd voor paardlief.
Hoe zat het met water, had je insprong of inlopen voor B?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:28

Inlopen. :)

Joki

_Sim_ schreef:
Joki schreef:

Wel echt gave sprongen.

Die trakheners zijn niet voor de BB.

Dank je Sim dan kan ik weer iets beter slapen :+

Ook fijn San dat het volgens jou prima te doen is, want vind het toch wel akelig spannend. Zeker met die stomme angst (die ik niet mag hebben _-:( ) dat Ferrose gaat lopen miepen

bianca1980

_Sim_ schreef:
bianca1980 schreef:

Maar wel als je een NK 5 jarigen wilt rijden..... ;)

Ik mag aannemen dat een 5 jarige niet een bijna M hoeft te lopen....L oke, maar alweer een klasse hoger daar denk ik nog niet eens aan. Gaat toch om techniek ed en niet of ze ook over die trakheners willen...althans...is mijn idee...aan de andere kant trek je er misschien wel de beste en brutaalste uit, geen idee. Maar een paard begint pas officieel vanaf vorig jaar 1 augustus dus dan binnen een jaar een bijna M cross is ook niet nodig.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:29

Ik ben er vorig jaar geweest en toen stond er ook geen l.ullig L-crossje voor het NK hoor.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:31

Echt ontzettend ontzettend jammer dat het niet doorgaat, maar wel begrijpelijk! Ik hoop dat het misschien dan verplaatst wordt, maar hoop ook dat we dat dan op tijd te horen krijgen zodat ik nog het eea kan regelen daarvoor :) Wel echt een supermooie cross vanaf de foto's te zien!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:32

Als dit een L cross is en het staat op het NK 5 jarigen ook op L niveau neem ik aan dat het zoiets is, vooral nu met die nieuwe waterbak en die trakheners die zo mooi gebouwd zijn. Denk niet dat ze die dan overslaan. :)
Andere volgorde en lijnen, maar in beginsel wel hetzelfde denk ik.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:32

_Sim_ schreef:
Ik ben er vorig jaar geweest en toen stond er ook geen l.ullig L-crossje voor het NK hoor.

Ik kon jammer genoeg niet, dus ik heb echt geen idee, maar heb nu wel de indruk dat er meer staat dan toen voor het NK, geen banketstaaf L crossje of een bijna M en "knap als je deze foutloos rijd" vind ik toch wel een verschil. maar ja...we gaan het zien....Bull pakt alle trainingen nu super aan, alleen de eerste sprong op een trakhener vind hij wel spannend, maar zoals Rob dan zegt : hij doet het wel voor je, daarna kijkt hij niet meer.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:33

Ik denk dat ze ook willen ook testen of een vijfjarige genoeg hart heeft voor de eventing. In de pavo cup kijken Ze ook naar meer dan alleen of ze een pasje schouderbinbenwaarts kunnen lopen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:34

In mijn ogen hoor je ook niet thuis op zo'n NK als je paard niet over greppels wilt ofzo. Niet banketstaaf bedoeld, maar het is wel het 5 jarige eventing NK. Daar hoor je niet met elk 5 jarig paard thuis is mijn mening, ze moeten het hart en alles ervoor hebben. Dat zie je op zulk soort sprongen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 21-07-11 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt