[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:16

Daar baalde ik idd ook van dat hij tegelijk viel met Renswoude, maar wil die week ervoor keer naar Rob. Moet even trap onder mijn hol krijgen met sommige dingen betreft! Was al bijna rond naar Aken maar zei vriendin op het laatste moment af. -O- Nu dus even verder kijken.
'Fijn' dat het rustig en goed gegaan is Karen. Heb je eigenlijk nog foto's van zaterdag? of komen die er nog op?
Klopt Sim, deze ging goed. Volgende week komen 4 moeilijke en 1 goed te doen. Maar het nadeel is dat ik het moet halen, anders heb ik Her in Augustus. Als ik die niet haal mag ik in september niet op stage..

Begint hier nu te hoosen.. -O- Wacht dus nog maar even met mijn bosritje.

bvw

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:29

succes met leren sannn! wel toppie dat je de eerste hebt gehaald :D

ik ga wel naar aken. Heb alleen geen kaarten besteld want dat moet met een creditcard en die heb ik niet. Heb alleen hotel geboekt dus hopen dat er dan nog kaarten zijn

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:31

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:44

Mooie foto's Karen!

Hoop dat het een beetje droog blijft, ik wil vanavond nog even naar Baarle-Nassau en heb geen zin in regen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:49

super mooie foto's TG!
Ga je nog wat bestellen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:56

Karen die foto's zijn echt om in te lijsten!!!! :D *D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:17

@ Tg mooie foto's. De 1e 2 zijn het mooiste. Alleen de fietser even wegpoetsen. Hoe hoog staat een 1* eigenlijk. Sterkte vandaag..
@ bvw gefeliciteerd met je drachtige merrie

Ik heb vanmorgen lekker gesprongen met de schimmels. Waren beiden een beetje te enthousiast wat resulteert in 3 blaren op 1 hand en 2 op de andere :+ . Ik was vergeten mijn vingers te tapen. Ik rij al met handschoenen en rubberen teugels maar moet toch eens wat anders gaan zoeken voor mijn poezelige handjes. Na zoveel jaar krijg ik nog steeds blaren van de teugels..iemand nog een tip?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:21

Mooie foto's Karen! Die 1ste 2 zijn echt heel mooi!
Dat klinkt niet fijn Caro, gewone leren teugels met stops misschien nog een oplossing??
San heeft haar tentamen ruim gehaald, toppie! Op naar de volgende! Hopelijk haal je ze allemaal, zodat je gewoon op stage kunt in september. Heb je al enig idee waar? De nieuwe loopt elke dag een half uur in de molen en ik longeer hem om de dag, als ouders/zusje weer terug zijn van vakantie zal ik er eens op gaan zitten, nu is er niemand thuis, dus als ik eraf klap is het niet zo handig natuurlijk :o
BVW gaat naar Aken om te kijken, lijkt me ook wel gaaf!

Ik hoop ook dat het vanavond droog is, heb dressuurles buiten :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:28

Die foto's zijn gaaf Karen! Vooral die 1e!! :D
Leuk dat je naar Aken gaat BVW, ga je alleen naar de cross of naar meerdere dingen?
Nu alleen erop gaan zitten lijkt me ook niet zo slim JN, komt vast goed straks. :) Heb nog geen idee waar ik stage moet gaan lopen. Heb gezegd max. uur reistijd. We konden clusters kiezen, maar die lagen niet dichtbij elkaar. Ik kan in Ter Apel (groningen) terecht komen, in Utrecht en ook in Noordwijk... 8)7 Heb gezegd dat ik ivm actieve paardensport niet meer als 1 uur reistijd kan hebben. Hoop dat ze daar rekening mee houden. Zo niet dan ga ik geen stage lopen, ga niet helemaal naar Noordwijk.

Heerlijk in het bos gereden!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:41

sannn ik ga zaterdag alleen de cross bekijken
hoop dat ze rekening met je sport hebben gehouden

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:46

Ben weer thuis :)

Succes met leren Annetje, en gecondoleerd :(:)
Rijd ze Benthe. En da's zeker schrikken met de molen!
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Kim
Gefeliciteerd Sannn! Mooi cijfer! En ajoh, als je in Noordwijk terecht komt blijf je hier toch een tijdje slapen en zet je je beesten hier neer :D?
Fijn dat het rustig is gegaan Karen. Hele mooie foto's!
Caro, ik heb sinds een poosje van die zachtleren teugels met stops eronder, die werken echt fijn!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:51

Wat een mooie foto's Karen! Zag ze net ook al op je Facebook staan, dat ben ik de laatste tijd ook aan het uitproberen...dus Toby was net de klos om als foto upload model te dienen ;)

Karen nu dus ook een roze cross outfit, nog even en dit hele topic is roze!

Is er hier iemand die zin heeft om in juli een keer mee te gaan naar een baby cross les bij Alice? Ik vind het daar altijd erg fijn en voor Coco is het fijner als er de eerste paar keer trainen andere paarden bij zijn zodat ik gebruik kan maken van het kudde instinct.

Oja Jantine hoe laat moet je vrijdag? Ik heb verder geen plannen dus vind het wel leuk om mee te gaan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:01

Benthe, wat schrikken in de molen. Verstandig dat je er niet opgaat als er niemand thuis is. Ik heb gister met Schimp ook gewacht toen Rem er was, iedereen was in de binnenbak/kantine en ik wou buiten. Achteraf was ie echt superbraaf maar is toch fijner als er iemand bij is.

Thanks Dorien, maar ik ben nog overwegend blauw hoor :P
Misschien kan Schimpie wel een keer mee naar een baby les.

Anne, jee wat naar zeg!!

Ik denk dat ik de 2e foto ga bestellen, dan vraag ik Arie of hij die man eraf wil halen.

Typo: 2e foto, niet de 1e.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 22-06-11 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:03

op de eerste foto is geen man maar anders wou arie dat vast!
Vind die vierde trouwens ook wel gaaf

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:06

:+ typo

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:09

Sannnn schreef:
Die foto's zijn gaaf Karen! Vooral die 1e!! :D
Leuk dat je naar Aken gaat BVW, ga je alleen naar de cross of naar meerdere dingen?
Nu alleen erop gaan zitten lijkt me ook niet zo slim JN, komt vast goed straks. :) Heb nog geen idee waar ik stage moet gaan lopen. Heb gezegd max. uur reistijd. We konden clusters kiezen, maar die lagen niet dichtbij elkaar. Ik kan in Ter Apel (groningen) terecht komen, in Utrecht en ook in Noordwijk... 8)7 Heb gezegd dat ik ivm actieve paardensport niet meer als 1 uur reistijd kan hebben. Hoop dat ze daar rekening mee houden. Zo niet dan ga ik geen stage lopen, ga niet helemaal naar Noordwijk.

Heerlijk in het bos gereden!

Jeetje wat ga je doen als je in ter apel terecht komt?

Ben echt keihard aan het leren, nu even pauze :+

Gave foto's TG!

Had gister avond wedstrijd met Beat, eerste rondje keurig uit het boekje, tweede precies tegenovergesteld, mijn god wat een draak kan het zijn zeg :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:10

billy1 schreef:
Wat een mooie foto's Karen! Zag ze net ook al op je Facebook staan, dat ben ik de laatste tijd ook aan het uitproberen...dus Toby was net de klos om als foto upload model te dienen ;)

Karen nu dus ook een roze cross outfit, nog even en dit hele topic is roze!

Is er hier iemand die zin heeft om in juli een keer mee te gaan naar een baby cross les bij Alice? Ik vind het daar altijd erg fijn en voor Coco is het fijner als er de eerste paar keer trainen andere paarden bij zijn zodat ik gebruik kan maken van het kudde instinct.

Oja Jantine hoe laat moet je vrijdag? Ik heb verder geen plannen dus vind het wel leuk om mee te gaan.

Ik ben sowieso in Juli bij alice (vanaf de 18de dan) dus ik wil anders wel mee rijden :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:26

Als Beat zich vrijdag maar gedraag Evony! :D
Als ik naar Ter Apel moet dan ga ik niet, dan maar 3 maanden vertraging. Heb het aangegeven aan school en ik had al een stage plek aangeboden gekregen, maar dat mocht van school niet. Dan kan ik er niets aan doen en zoeken ze maar een goede voor mij uit.

Ik ben echt te hard aan het soggen, misschien dat ik me maar even ga bannen. Anders komt er niets van terecht vandaag.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:30

Ter apel is idd ook super ver! Dat is vlak bij ons.
Ze moet wel ~~}>
Scheelt dat het meestal niet zo hoog staat dus kan ik haar goed een keer terug zetten, draakje dat het is :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:31

Sannn: Gefeliciteerd! Mooi cijfer ook :D Maar gauw weer hard aan de studie nu ;)
Karen: Wat sneu van het hondje :(:) Die foto helemaal los vind ik het stoerste! Gave serie zo :D
Billy: Leuk dat je al lekker wat gaat babycrossen met Coco :)
Benthe: Wat schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen!

Ik ga maar eens een goeie jas uitzoeken, want wordt zo opgehaald, ga een vriendinnetje groomen in Wierden. Keek al dagen naar mijn allereerste keer voorlezen ooit (niemand wil door mij voorgelezen worden als ik zeg dat ik het nog nooit gedaan heb :P) uit, maar nu kent ze de proef al uit haar hoofd, dus ben ik opeens een stuk minder belangrijk ;(
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 22-06-11 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:32

Veel plezier vief!
Ik ga ook weer aan de studie B-)

:evaw:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:50

Veel plezier Vief!
Gave foto's TG

Ik ga ook nog even bezig voor school. Heb vrijdag SLO gesprek (studieloopbaan ontwikkeling) en daar moet helaas nog wat aan gedaan worden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:07

@ sannn wat voor opleiding doe je dan dat je in ter apel kan belanden?
@ Jn de gewone leren springteugels glijden steeds uit mijn handen als de paarden gaan zweten. Ik heb nu van die rubberen met stops. Lijkt net elastiek. Die zijn stroef en glijden niet maar ik heb mijn handen al eens ontveld gehad na het rijden van de ruin. Die pullt af en toe :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:52

Sterkte TG
Sterkte Anne met leren en gecondoleerd
Succes met nadenken Texelse
Dat is echt eng JN
Gefeliciteerd met je cijfer San
Gave foto's TG

Ik heb het omgedraaid . Ik ga vanavond mijn kur oefenen in de hoop dat er dan minder pottenkijkers en/of in de wegrijders zijn. Ik heb vanmorgen nieuwe laarzen gekocht van Cavallo. Ik ga nu de paarden uit het land halen dan kan Ferrose nog een paar uur slapen voordat ze aan het werk moet, die komt zo moe uit het land.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:55

Umm, Vief: voorlezen is toch niet zo'n issue meer als je zelf Z gereden hebt??? ;)
Caro: lastig zeg, maar ik ken het probleem! Alleen had ik altijd de mazzel dat ik 5 dagen in Utrecht zat en dan dus niet kan rijden :D.
Sann moet even een schop onder haar kont zodat ze gat studeren!
TG: 2e foto is erg gaaf!

Ik ben weer terug, hadden een rustig dagje vandaag.. Zo even omkleden, want ik heb vanavond vergadering.