Ik ben nog steeds benieuwd hoe zij het gaan doen in Westerbork maar wel heel gaaf. Nu maar eens bedenken of ik voor de zaterdag of zondag ga. Denk zaterdag..
Ik kan ook niet wachten op de eerste wedstrijd wil dit jaar beginnen met Chaam denk ik. Hoop dat ik nu beter begin dan vorig jaar toen heb ik de eerst 2 wedstrijden af moeten zeggen vanwege een peesonsteking. Heb daarna wel fijne wedstrijden gereden.
Leliaardje
Geplaatst: 02-01-11 13:07
Is het misschien mogelijk om de kalender in de openingspost te zetten? Dat scheelt een hoop zoeken voor mensen die later binnen komen waaien .
Leliaardje ik vond dat wel een goed idee en heb de link in de openingspost gegooid
Mootje er zijn er natuurlijk ook meerdere die nog niet zo ervaren zijn als de die-hard eventers en dus niet zo goed weten waar ze moeten kijken. Dan is het toch wel makkelijk als ze niet het hele topic door hoeven te spitten, maar de link naar de kalender meteen in de openingspost vinden.
Je kunt het mensen toch ook gewoon makkelijk maken? Kleine moeite, groot plezier .
Dank je wel Annetje!!
Leliaardje
Geplaatst: 02-01-11 13:48
Ik denk dat ik me maar eens ga richten op Castenray als eerste wedstrijd dit jaar. Hebben we nog even tijd om van die rotwinter af te komen . Is dat een leuke wedstrijd (of istie gloedjenieuw?)?
Leliaardje; Wij vinden Castenray altijd een hele fijne wedstrijd. De cross is mooi en eerlijk. En ook een leuke uitdaging! Denk een goede wedstrijd om daar als 1e cross vh jaar te rijden.
Ik wil SGW Markelo bij Snorrewind als eerste cross doen, maar heel misschien Castenray. Maar dat ligt nog aan 1 persoon!!!! Of die het paard in orde heeft.
En Castenray in het L? Misschien dat ik daar dan toch ook nog naartoe ga
muts_marijke
Geplaatst: 02-01-11 18:17
Mendy ; Castenray in de B vind ik erg mooi. Maar voor een paard wat nog niet zo veel kent misschien wel een paar ''pittige'' sprongen. Zeus liep op alle pittige sprongen super simpel maar op het hoofdterrein ging hij staan op wijnvaten.( --- het spring kussen en het hoofdterrein achter de wijnvaten waren enger en dan durft hij nog niet helemaal te vertrouwen.) Maar ik vind de B daar errug fijn!
De L heeft Geert vorig jaar gestart. En hij had ook geen problemen onderweg.
Wel vind ik de crossen in het voorjaar zoals Chaam Castenray en Maarsbergen pittiger als de crossen in de Achterhoek zoals Gorssel en Neede. Barchem daar en tegen vind ik het moeilijkste hier in de Achterhoek ... maar ja das mijn mening
dankje marijke.. achja eerst maar zien hoe zoeffie chaam doet.. broekelo en toldijk heeft zo vorig jaar met gemak gelopen.. alleen water beetje twijfelend maarja oefenen en oefenen..
hahahahaha Mendy als je in Chaam start heb je veeeeeeeeeeel water! Als hij dan niet waterproof is wordt hij het daar wel. Als je hem er in krijgt natuurlijk. Is een heeel grote plas. wel heel mooi. Het is puur het aanzicht, een en al water.