Snap dat je het niet zo leuk vond Heleen
Corien, daar ben ik net als Lotte heeeeel benieuwd naar.
Ik had vandaag een date maar we konden niet zoveel met de sneeuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Fijn dat je zo goed geslaagd was 
Hij komt inderdaad nog wel wat vaak terug op de sprong doordat het niet helemaal past..
Er ligt hier trouwens weer een mooi pak sneeuw

Daar koop je een heeel mooi paard of een heeeele mooie auto voor. Ik denk dat ik daar maar voor ga 
), pfoe hé wat een prijzen daar allemaal. Bij bijna al die winkels stond er levende bewaking naast de deur, we zijn 1 binnengelopen maar er toen snel weer uit
Wel een keer met mijn tante meegeweest. Die winkelde daar wel geregeld. Weet nog dat ik toen een complimentje kreeg over mijn schoenen. Moest ik toch wel erg om lachen, die waren 25 euro geweest wat ik nogal een leuk contrast vond in die winkel waar alles sowieso nog een 0 extra had
..
, gaaf hoor!! Maarre.. afgeprijsd naar 4500 euro
.. Jeutje!! Ik kom wel eens even bij Riverwoods binnen, daar hangt Vivienne Westwood enzo.. maar daar durf ik alleen te komen als mijn portomonnee goed gevuld is en dan nog zet ik maar een strak arrogant gezicht op
..
, met Wo even een rondje rijden met stalgenoot, want het zonnetje schijnt
, zal wel berekoud zijn...
.. Ik shop toch ook wel erg graag bij H&M hoor
, tien stuks kleding waar je bij zo'n dure zaak één kledingstuk voor hebt...
als je dus zo van de trap af loopt blijf je hangen, dus je moet er zijwaarts van af 
ik zou ook voor een auto of een paard gaan hahah