Pfff hoor net dat we uiterlijk om half zeven vertrekken morgenochtend. Dat wordt weer vroeg uit mijn bed! Je moet er wat voor over hebben hé om je zusje en haar paard te supporteren en te groomen.
heleenxx
Geplaatst: 20-06-09 14:38
Oh, dat klinkt bekend Ik wil ook om half 7 vertrekken, maar mijn man begon te protesteren. Ik denk dat hij wel mee zal gaan
Zo ik ben ook weer thuis! Was een leuk dagje, alleen had het koud aan het einde haha.
Heb een paar bokkers een aantal keer op de foto. Zal ze er straks even op zetten.
Vivre
Geplaatst: 20-06-09 16:35
Ik ben benieuwd naar de resultaten van vandaag! De M en Z kampioenen zijn volgens mij nu al wel bekend. Ik hoop in ieder geval dat iedereen fijn heeft kunnen rijden!
@ merel; pfff ik vind half 7 weg vroeg genoeg, ben dan ook blij dat ik niet als 1e hoef te dressuren.
Zo, ik ben ook weer thuis Een aantal hele goede resultaten voor de bokkers .
Ik zag jou in een flits nog lopen, dacht ik, maar toen wilde ik goed kijken en was je alweer verder weg Grootste gedeelte van t Z gezien, en klein stukje M (volgens mij ook bokkers) Veel inspirerender om rond te lopen dan op de dressuurwedstrijden
(oh, btw, Apple, de pb die ik je stuurde die al verwijderd is.. dat had dus deze quote moeten zijn )