WolinLotte schreef:Mama Mia was weer heerlijk.. flink meegezongen en een hoop kattengejank gehoord..schaamteloos weer, hahahaha
Mama MiaHeb die film zo vaak gezien

Moet je nog een singstar Abba?

Blére ik vaak mee, beetje vals maargoedd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Ga je hem nog castereren Bianca of hou je hem hengst?
Uiteraard let ik er wel meer op dat hij hengst is, dus geen overbodig geknuffel of gesnoep..
en hij staat altijd met twee haken vast en de longe aan een karabijn, voor het geval zo'n simpel haakje zomaar breekt ...
, maar leuk is het wel
. Kan die film niet vaak genoeg zien. Toen ik 'm in de bios keek, was zó leuk, het hele publiek zong mee en gingen er een paar oudere dames in polonése door de bios, die bouwde even een feestje. Dat was erg grappig!!
. Bovendien vind ik hengstengedrag afstraffen nogal krom, het zit er en ze kunnen er niks aan doen en worden dus gestraft voor natuurlijk gedrag. Als een hengst niet voor de dekdienst is of hij wordt beperkt in zijn doen en laten, vind ik dat zijn ballen eraf mogen
. Vond ik ook van de hengst die ik reed, echter staat hij wel gewoon buiten, naast merries en ruinen, zomers ook, naast een weiland waar merries en ruinen liepen en hij kon zo nog redelijk meescharrelen.
. 

Ik begin er maar niet aan, want kan het niet volhouden.
Is gelukkig dus mega lief, maar hij zal toch gecastreerd worden dit jaar. Ik weet alleen nog niet wanneer.

WolinLotte schreef:Bianca: Hmmm... Hengsten.. kan hij daar dan wel op het land dan enzo?
Bovendien vind ik hengstengedrag afstraffen nogal krom

Bah.. 

Mandy ook!

). Als het goed is dan za nog naar Venlo en dan kom ik weer terug. Ik heb helaas dinsdag en donderdag tentamens dus meer zit er niet in!