[SGW] De SGW kalender 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: De SGW kalender 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:32

Ik wil ook wel naar maarsbergen maar is ruim 2 uur rijden. Vind dat niet echt prettig voor mijn paard. Zij verbruikt nog best wel veel energie op de trailer (staat de hele tijd op 3 been gelukkig niet te stampen maar komt wel bezweet van de trailer) Zoals het er nu uitziet westerbork en dan pas in september weer. Wel jammer dat er zo weinig in de buurt is tussen april en september.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 13:39

Is dat zover voor jou ja? Wel jammer dat je paard zo druk is.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:44

Vind het eerlijk gezegd wel raar van MB, dan moeten ze volgens mij ook al inschrijvingen van voor 1 april geaccepteerd hebben.

Maarsbergen rijd ik iig niet, zit een beetje rond te kijken voor wedstrijden in België.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 14:03

Heb MB gelijk gemaild en Mikel staat nu 3e reserve voor de zaterdag. Ze mailde dat ze vanochtend pas was begonnen met post open te maken ([size=7]maar niet wanneer het binnen was gekomen[/size]... :+ ) Maar voor de L zijn er maar 20 startplaatsen op zaterdag, dus hopen maar!
Anders moeten we er vrij voor nemen en dat is nou net bedoeling niet......

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 14:14

Beetje apart inderdaad.

Maar ja ik kan iig op vrijdag starten en sta op de reserve lijst voor zaterdag.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 14:54

Hoi allemaal,

Nu moet ik het toch even voor mezelf gaan opnemen ;)

Er zijn vanaf vorige week al inschrijvingen binnen gekomen. Deze heb ik netjes ongeopend laten liggen en vanochtend (op 1 april) verwerkt. Daardoor zit de L (met maar 20 plaatsen) op zaterdag al vol.

Super vervelend natuurlijk. Maar het is dus wel eerlijk gegaan.

Groetjes Jobke (SGW Maarsbergen)

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 14:55

Ik kan Maarsbergen helaas niet starten...
Op vrijdag werkt mijn vader gewoon en kan ons dus niet brengen. Helaas!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:17

@ Jobke, persoonlijk vind ik dat je eerst met de enveloppen van 1 april had moeten beginnen.
De andere waren te vroeg met opsturen en dan komen zij imo zeker niet in aanmerking om al op de zaterdag te starten.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:22

Vervelend dat je dat vind. Er is geen protocol voor een wedstrijdsecretariaat. Het is allemaal "mensen" werk.

Er zijn zelfs coupons terug gestuurd die te vroeg waren. Ik heb iig mijn best gedaan om alles eerlijk te laten verlopen. Nogmaals, 20 startplaatsen is weinig voor de op de zaterdag tegenover 80 L op vrijdag en 80 B op zaterdag.

Groetjes Jobke

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:34

Het maakt mij voor de rest niet uit, ik kan toch niet in MB starten. Misschien dat je wel kan vertellen of er nog een keer Z/ 1* georganiseerd gaat worden.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:35

Volgens mij zijn ze daar wel mee bezig. Ik zal de volgende vergadering eens voor je informeren.

Groetjes

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:37

gr_roos schreef:
@ Jobke, persoonlijk vind ik dat je eerst met de enveloppen van 1 april had moeten beginnen.
De andere waren te vroeg met opsturen en dan komen zij imo zeker niet in aanmerking om al op de zaterdag te starten.

Persoonlijk ben ik het helemaa met roos eens :o

Maarja het enigste wat ik nu hoop is dat mikel mee kan doen op zaterdag! Hij vond MB vorig jaar een supercross en de keuze ging voor hem hierheen en niet naar Leidschendam!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:41

@jobke:
even een vraagje,
(niks geen verwijt oid, gewoon echt een vraagje :o :D )

er stond volgens mij vanaf vrijdag ofzo op de site(?) dat je je "vanaf dat moment" in kon schrijven
ik las het nl hier op bokt en heb toen op de site gekeken en het stond er inderdaad,..

dus ik heb hem zondag op de bus gegooid (maar was B trouwens), maar kan me voorstellen dat er nu mensen te vroeg waren,.. :+ omdat het er zo stond.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:45

@ Juventus

Dat heb ik ook gelezen, daarom had ik hem vorige week vrijdag ofzo al op de bus gedaan. Dat heb ik ook gemeld in dit topic.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:49

Heb ik ook gezien, maar overal stond ook duidelijk vanaf 1 april, dus heb ik het gewoon echt niet eerder gedaan!
Was daarom vanochtend ook gewoon verbaasd.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:50

Wij hebben als secretariaat onderling afgesproken dat de start op 1 april zou zijn. Dit omdat er vorige jaren coupons kwijt waren geraakt etc. Ook om het overzichtelijk te houden. Je hebt toch te maken met 250 inschrijvingen + oefencross. Zo kan ik elke dag vanaf vandaag de lijsten bijwerken, de mail checken, etc. Een beetje het ritme erin houden zullen we maar zeggen.

De site van de SGW zelf hou ik niet bij. Maar ik denk dat dit gebeurd is omdat het vraagprogramma vorige week goedgekeurd is en dit er op is gezet. Foutje van onze kant dus.

De inschrijvingen die binnen zijn gekomen zijn allemaal netjes gehusseld en vanochtend ingevoerd.

Ik ben trouwens heel blij dat het zo goed loopt.

Er is dit jaar ook een ander opzet dan voorafgaande jaren. Geen Pony's meer en er is een wedstrijd voor geuniformeerden.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:09

Het gaat iig mijn eerste keer MB worden. Ik ben erg benieuwd en zie er nu al naar uit :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:20

rayo schreef:
Heb ik ook gezien, maar overal stond ook duidelijk vanaf 1 april, dus heb ik het gewoon echt niet eerder gedaan!
Was daarom vanochtend ook gewoon verbaasd.

Ja dat snap ik, maar het is wel netjes gedaan, want ze heeft de enveloppen door elkaar gehusseld!!! Dus niet alleen de mensen die voor 1 april hebben opgestuurd starten op zaterdag +:)+

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:27

Ik verwijt ook niemand iets hoor!! Ik weet inderdaad wat voor werk het is, secretariaat! Vind het ook altijd super dat er zoveel vrijwilligers zijn die zo’n wedstrijd weer op poten willen zetten elk jaar!

(hoop nu gewoon op een plekje voor me mannen en het duurt nog zo lang, er vallen er altijd wel wat uit! :D )

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:34

Jaq, moesten jullie niet naar Markelo? Stond me iets van bij dat jullie er ook heen zouden gaan. Kan het ook verkeerd hebben. Heeft Mikel nog last van zijn val van vorige week?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:38

Ik heb me ook opgegeven voor Maarsbergen. Of ja, de coupon is vandaag met de post gegaan en heb net een mailtje gestuurd of ze me er alvast op wil zetten.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:42

Nee Ronald gaat wel naar Markelo idd. Maar omdat Mikel voor de laatste keer B ging crossen moesten ze toch niet op dezelfde dag dus hebben wij voor Westerbork gekozen. Dat is vlakbij waar we altijd op ponykamp gaan dus hadden we bedacht dat als we voor een nachtje moesten dat we daar dan konden slapen!
De 2e cross word dit jaar Castenray, tevens Mikels L-debuut en daar gaan we wel met Ronald heen. En daarna met ze alle naar Hoge Mierde.
MB gaan we alleen met Ventje.

Hij heeft na ze val vorige week toch wel een klein beetje lichte hersenschudding gehad denk ik. Hij heeft een paar dagen niet gereden en zodra hij teveel deed kreeg hij hoofdpijn. Komt toch altijd hard aan een paardenhoofd tegen je hoofd….

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:45

Ik hoop maar dat ik op tijd was dan. Heb mijn coupon maandag op de bus gedaan, zodat ie er precies op 1 april zou zijn.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 09:31

Dat zal dan toch wel Sim?

Jobke, komt er ook een voorlopige deelnemerslijst?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:32

Ik hoop het TG.