Vief: dat hoop ik ook voor jou! Britt kan wel vervelend zijn met rijden als ze hengstig is, maar die is bijna altijd nog wel aardig goed te rijden dan (soms loopt ze ineens echt geweldig als ze hengstig is, soms gaat ze naar elke pony/elk paard hinniken )
Velvet is ook wel wat vervelend voor haar doen (die is ook hengstig, fijn al die hengstige merries.. ), maar dat kan ook gewoon uitproberen zijn
Pino is niet vooruit te branden als ze (goed) hengstig is. Echt zoo irri. Hoe harder je schopt hoe fijner ze het vind Bij Uvanta merk ik het niet als ze hengstig is..
Had ik trouwens al verteld dat amazone van Redday terug is van d'r stage? Een week eerder dan gepland, ze heeft haar enkelbanden gescheurd.. Dus Redday staat hier waarschijnlijk nog wat langer..
Jee Britt, wens die eigenaresse maar beterschap dan! Lijkt me niet echt prettig.
Afgelopen weekend was de oude fokmerrie van stal ook ontzettend hengstig. Die draaide haar kont naar Hercules toe en begon voor zijn neus te pissen! En Hercules die gedraagt zich dan net alsof hij nog hengst is.... Fijn, twee van die oudjes bij elkaar die aan het flirten zijn .
Ik ga zometeen nog maar een presentatie afmaken. Anders beginnen mijn groepsgenootjes te zeuren !
Hoi Hoi, Zit nu lekker in Amerika Zal van de week wel een verslagje maken, heb nu nog een beetje last van een jetlag . Ik ben nu in de staat New York, en volgende week gaan we volgens mij richting NYC. Vandaag ben ik met mijn zus op stap geweest, en nog langs de WalMart geweest, haha wat een grote winkel daar.. Je hebt hier ook allemaal lichtgevende vliegjes, ziet er leuk uit in het donker. Het is hier nu 22:55, dus ik ga zo maar eens met mijn bed opzoeken.
Ik heb veel bijgelezen, en veel over wedstrijden gelezen. Maar ben alles een beetje vergeten. Wat me wel is bijgebleven is dat vief een nieuw paard heeft Leuk zeg Mooi filmpje ook. Renske, Simmie en Snoekiej: Leuke foto's Kim: gefeliciteerd met je WP Hilde: Had je je her gemaakt? Anthea: Gefeliciteerd met je winstpunten, maar jammer dat je niet tevreden was. Scum: Goed van Online , wel jammer van kaatje!
De rest ben ik een beetje overheengelezen denk ik haha. Ik ga mijn bedje weer opzoeken.
Hey Biem, toch nog in Amerika aangekomen? En nu wel alles goed verlopen?
Hilde: Veel succes met je her vandaag! Of was het nu morgen? Ik zal voor je duimen!
Wat betreft hengstige merries, bij Nika merk ik er met rijden eigenlijk niks van. In de wei staat ze dan alleen wel de hele dag bij Jip. Maar ja. Ik heb wat dat betreft wel geluk volgens mij Ik ga zo alvast even de paardjes rijden en dan nog even leren voor vanmiddag.
Het leren gaat wel goed, ben het onderhand alleen spuugzat Moet rond 11 uur op school zijn. Examen nakijken met leraar, tot kwart voor 12. En daarom is er pas weer iemand om kwart voor 3 beschikbaar
Vief: Veel succes vanmiddag! En daarna heb je heeeeerlijk vakantie!!!! Hilde: Veel succes morgen! En ook jij hebt daarna lekker vakantie!!!!
Ik heb net Nika even gesprongen en die liep eigenlijk wel heel lekker. De stalletjes zijn ook allemaal al weer afgemest en ik ga zo nog even een stuk van marketing doorkijken voor vanmiddag. Dus ben nog druk genoeg vandaag