[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:29

Scum; dankje uhm, ja denk het wel! vind het wel fijner, je weet al wat er komt (als je goed rijdt teminste! ) dus kun je beter voorbereiden!
anja: leuk dat het paard er is! weidegang lijkt me voor het paard idd ook leuker..
rt: ik ga voor je duimen dat Twinkel wordt goedgekeurd!
AntheaV: hopelijk helpt het met de genezing!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:31

Jeetje Brittlover wat super joh! Ik zou denk alleen tot het AX binnenkomen en halthouden en dan links of rechts onthouden en dan dus al verkeerd rijden
Gefeliciteerd
Blijf je nog even M1 rijden of ga je gelijk over naar de M2?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:42

netjes BL!!! ik doe het je niet na!
vief: zelf dat doe ik al verkeerd...en dan wordt er nog wel voorgelezen ook

Oeterma is vandaag op het strand gweest ging erg goed! beetje over enthousiast

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:45

Wat leuk, volgensmij was het echt superstrandweer
Speciaal voor kimdepim nog een fotootje van Muis, hij heeft het hier echt super naar zijn zin

Afbeelding
Prachtige combi met Zippo

Andere muis ook hoor, is alleen nog een stuk minder mak en omdat ik buiten foto's ging maken leek het me niet zo slim

_Anja

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:22

Jaah ik ben weer thuis
Meneer had zich behoorlijk uigeleeft in de wei want daar staat hij dus normaal niet in..Had zich goed vermaakt en was de hele dag ana het klieren geweest..

Eerst de eigenaresse er even op en toen ik..Hij is heel apart om te rijden..IS nu 7 en is anderhalf jaar onder het zadel daarvoor heeft hij het heel slecht gehad hebben we gehoord..
Maar hij loopt flink door gheghe..Is heel gevoelig aan het been maar heel erg stug in de mond..
Als je flink been gefet en je hand eraan houdt laat hij los maar teveel been gaat ie heel erg rennen..
Is dus nog heel erg wennen en de knopjes vinden..Heb ook geen idee of ik nu juist hem kort moet pakken met veel been..Of lang moet laten en rustig met mn been..
Suggesties?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:33

anja: is vast nog heel erg wennen, maar komt vanzelf wel volgens mij
rt: pfoe, aant strand rijden, jammer dat hier geen strand is (alleen beetje ieniemieniestrandjes aan de Waal, niet noemenswaardig!)
vief: leuk beestje!
ben er nog niet uit of ik nog M1 blijf starten of dat ik M2 ga starten.. nog even overleggen met mn instructrice !

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:51

ik las net ergens dat de KNHS waarschuwd voor de fotograaf van foto4u!!! dit omdat er vele klachten zijn binnengekomen dat de fotograaf geld ontvangt maar de foto's niet verstuurd! het is tot nu toe niet mogelijk geweest hem persoonlijk te spreken daarover! daardoor waarschuwd de KNHS uit voorzorg

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:21

reddytobias schreef:
ik las net ergens dat de KNHS waarschuwd voor de fotograaf van foto4u!!! dit omdat er vele klachten zijn binnengekomen dat de fotograaf geld ontvangt maar de foto's niet verstuurd! het is tot nu toe niet mogelijk geweest hem persoonlijk te spreken daarover! daardoor waarschuwd de KNHS uit voorzorg

weet je wat helpt? hééél erg gaan doorzeuren!
wij hadden ook foto's besteld, maar na 2 maanden hadden we ze nog niet! Toen hééél vaak gebeld en gemaild en toen heeft mn vader nog met andere club en nog iemand contact opgenomen en toen zijn ze samen gaan klagen over de foto's!
resultaat: iedereen kreeg de foto's toch wel ineens!
maarja, eigenlijk schandalig dat het zo moest..
met een andere foto die we besteld hadden ergens anders van de Gelderse Kampioenschappen hadden we de foto zo!

pietpiraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:29

reddytobias schreef:

dat heb ik ook ergens gehoord RT.
Zelf heb ik er nog nooit foto's besteld.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:50

Ik heb dat ook een keer gehad, maar toen bij totaaldigitaal..
Hadden het zogenaamd gestuurd, gaven ze de post de schuld, tuurlijk

Ben eventjes naar huis gegaan, was me roeikleren vergeten en heb elke maandag het tweede toch een tussenuurtje
Nog 10 minuutjes en dan maar weer naar school..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:52

ik hoop dat dat niet zo is. In mijn profiel staat een foto van foto4u en dat is de laatste en enigste mooie foto van mij en dat paard. Aangezien die in mei is overleden wil ik die foto nu wel graag hebben! Ik had vorige week gemaild aangezien de foto's van 2004 er niet meer opstaan of die er ook nog weer opkomen. Nou hij zei dat hij er nog een week mee bezig was. Dat is onderhand al 2 weken en ze staan er nog steeds niet op! En ik wil die zo graag!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:31

Foto's van Bathmen staan op www.paard-in-beeld.nl

kan ze vanuit mijn werk niet handig op bokt zetten, maar moeten jullie maar even zelf kijken, heb Lielle en Margo al gespot...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:44

Dan nu eindelijk even een verslag van mij van Hattem! Ik had het gister de hele dag druk en heb maar even eerder vrij gevraagd van school nu

Vrijdag gedressuurd, ging heel wat rustiger dan vorige week in Hattem maar die jury vond van niet 133 punten...
Gelijk na de dressuur de cross gelopen, super mooie cross met leuke combinaties! Wel pittig voor de klasse B maar dat vond ik wel tof.

Ik moest zaterdag om 11 uur al springen dus dat werd toch nog vroeg opstaan. Eerst de cross nog een keertje gelopen en besloten dat ik overal rechtdoor zou gaan. Ik heb mooi even bij het losspringen voor de cross losgereden, daar was ik de enige Ze was lekker ontspannen en het springen ging erg fijn! Niets aangeraakt dus ik kwam foutloos door de finish.

Toen op naar de cross, nog even wat gesprongen en daarna maar rustig gestapt want mevrouw werd alweer aardig fel.
Eerste hindernis vond ze een beetje spannend, maar even doorgedrukt en toen ging het goed }> Hindernis 3 ging nu wel goed, in tegenstelling tot vorig jaar toen ik daar onderuit ging. Ik was dus erg blij dat ik nu al verder was dan vorig jaar haha.
Op het veld ging ze lekker hard! Daarna het holle pad, wilde in eerste instantie gewoon rechtuit gaan maar ze kwam zo terug op de opsprong dat het me niet verstandig leek om met weinig vertrouwen de afsprong te nemen (vooral niet fijn als het misgaat met een laatste cross van het seizoen). Daar dus het alternatief genomen.
Op naar het water, ging super! Het smalletje erachter genomen en dat ging perfect. Hindernis 12 was weer een smalletje, doet ze echt top.
Hindernis 14a,b ging ook perfect, combinatie van 2 smalletjes.
Hindernis 15 waren de afsprongen, gewoon even uit draf genomen en ging ook super! Daarna nog 2 sprongen en foutloos gefinished met maar 2 seconden over de tijd.

Toen het L pony's even gekeken en nog wat foto's gemaakt van Muriel en Kim. Bij hindernis 14 was iemand gevallen, werd op de brancard afgevoerd. Weet iemand wat ze heeft? Ik dacht sleutelbeen o.i.d.
Toen we weer terugkwamen hing de uitslag er al.
En ja, ik zag UIT achter mijn naam staan Ben gelijk naar het secretariaat gegaan want ik had gewoon foutloos gecrosst! Bleek dat ik hindernis 14 foutief gepasseerd was, ik had de dubbel genomen terwijl dat alleen voor de M pony's was bedoeld. Aaaargh, echt zo stom! Er waren al veel meer geweest want ze hadden het nog overlegd. Bijna het hele 2e uitslagenblad was uitgesloten in de cross... Het stond ook echt niet duidelijk aangegeven, ik kijk altijd heel goed hoe ik een sprong moet nemen en anders waren er echt niet zoveel geweest die verkeerd gereden waren. Maarja, niets aan te doen...
Ik heb gewoon een heerlijk foutloos rondje gereden met een 7,7 voor stijl En nu echt op naar de L!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:46

Oh de foto's van Bathmen

De laatste hindernis:
Afbeelding

Even kijken naar de tijd :
Afbeelding

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:49

Jeetje erg jammer! Maar ja als je maar fijn gecrosst hebt!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:29

ik snap het nog steeds niet ANdrea...waren dat die 2 hindernissen bij het terras? waar je voorbij de 1e mocht..?!?! daarnast stond een dubbel van 2 smalle bankjes voor de M?

of was dat die punten dubbel de berg op?! hoe kon je daar dan langs de 1e gaan?!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:34

Dat waren die 2 wiebertjes de heuvel op. Je moest blijkbaar alleen de 1e nemen.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:40

ja die 3 hoekige dingen dus?! wat raar...hoe kan dat nu als de 2e er zo mooi achter staat was toch ook niet een heel breed pad toch?!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:44

Inderdaad. Een smal pad, omhoog en gewoon recht achter elkaar met geloof ik 2 galopsprongen. Lijkt me eigenlijk moeilijker om er omheen te rijden dan om er over heen te gaan

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:48

wat raar!! slecht aangegeven!! maja dat was bij de rest van de klasses ook! in Vasse mochten wij toch gewoon C springen terwijl we eigenlijk alleen A en B moesten Gomir?(vorig jaar hoor) ik heb dat wel gedaan, was niks van gezegd! was ook best dom er omheen rijden..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:08

Ja, het was erg slecht aangegeven! Maarja daar is nu niets meer aan te doen...

Ligt Lisse trouwens in Noord-Holland of Zuid-Holland? (voor het profielwerkstuk hoor )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:10

LIsse ligt volgens mij in Zuid-Holland, maar volgens de KNHS in Noord-Holland

Vasse is idd ook altijd grappig. Is c voor de B facultatief(coffin mag niet voor het B), maar je kan er niet omheen...
Dit jaar ook een A/B-sprong. B hoefde voor het B niet, alleen een dubbel op 1 galopsprong is zo lastig uit te sturen hè

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:43

Leuke foto's Andrea, inderdaad erg raar dat je hierdoor gediskwalificeerd bent
Ga ook nog wel even kijken of ze een foto van mij hebben, maar ik ben bang van niet

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:46

ja idd! lisse ligt in ZH maar bij de knhs in NH eigenwijs hoor

maar ze wisten in Vasse ook niet dat het springparcours maar 10 hindernissen mag hebben tot dat wij kwamen
maar vind het wel een hele mooie cross(toen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:59

Neej.. net 2 nummers voor mij besluiten ze opeens om van een andere hindernis foto's te maken, drie nummers na mij beginnen ze weer..