Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LuffB schreef:Nearly perfect de la brasserie wilde ik ook inderdaad nog noemen. Zoon van gazelle de la brasserie (de top merrie van Karin Donckers) en vigo d'arsouille.
Er wordt idd spaarnewoude genoemd als vervanger van Amsterdamse bos. Het is wel hetzelfde weekend als maarsbergen derby en Etten leur en daar zit ik ook al tussen te twijfelen...
LuffB schreef:Ik vind het ook vooral jammer dat het Amsterdamse bos/ wat nu dan misschien spaarnewoude wordt later valt.. had hem graag voor Alphen chaam gehad... hihi
Ga nu eind februari waarschijnlijk naar oefencross/ training in Zundert om daar nog een extra buiten training te hebben voor Alphen. Wil die zo graag rijden! Verder geen verwachtingen, maar vindt die er altijd zo mooi uit zien!
Liekec; maarsbergen en spaarnewoude zijn voor mij even dichtbij. Etten leur is iets verder. Maarsbergen lijkt op de filmpjes wel echt allemaal op 1 terrein te zijn en ik denk dat ik beter meer kan trainen op langere routes. Dan zijn mensen tussen de bomen bijvoorbeeld weer goed om te trainen haha.
Gelukkig hebben we nog tijd om wat af te wachten voor we moeten beslissen wat we inschrijven haha
liekec schreef:Paar stellingen, capfilmpjes gaven niet veel meer duidelijkheid aka ik kan niet kiezen.
Markelo of Vinkega?
Maasdijk of Leende?
Spaarnwoude of Etten-Leur?
M_Vainqueur schreef:liekec schreef:Paar stellingen, capfilmpjes gaven niet veel meer duidelijkheid aka ik kan niet kiezen.
Markelo of Vinkega?
Maasdijk of Leende?
Spaarnwoude of Etten-Leur?
Ik denk dat het totaal afhankelijk is van wat je zoekt in een wedstrijd. Wil je ervaring opdoen en vertrouwen creëeren of zoek je juist wedstrijden met uitdaging en liever met een weigering van een uitdagende cross thuis komt of liever lekker rond wil hupsen.