Mistid super van je parcoursen en prijzen en dat op een kreupel paard Fe vervelend dat je schoonmoeder een gevaar voor zichzelf wordt, sterkte ermee Lau wel fijn geen migraine meer
Freggle_Edge
Geplaatst: 12-06-12 23:14
Mijn schoonmams is 64 denk ik Pa wordt vrijdag bijgezet, denkt dat dit nu erg veel stress geeft. Arme mensje maar een beetje onder de vleugels nemen. Mijn zwager heeft haar nu opgehaald en ze blijft daar vannacht en dan kijken we morgen hoe verder. Trusten allemaal!
Lau, wat kl0ten dat je migraine van de pil krijgt! Ik hoor er zoveel negatieve verhalen over dat ik er nogsteeds niet aan zit. FE, wat sneu voor je schoonmams
ja dat zal idd wel heel.confronterend zijn voor dr! fijn dat ze zulke (schoon) kinderen heeft als jij Mel! Echt top zoals je altijd voor idereen klaar staat! denk je wel ook een beetje aan je zelf!
Mister T
Geplaatst: 12-06-12 23:52
Even iedereen weltrusten wensen!
Wel bijgelezen maar geen puf om te reageren! drukke dag gehad
Ik zit wel aan de pil, kreeg altijd hele erge buikpijnen als ik ongesteld werd en nu is dat de helft minder
Gister zo'n lekkere springles gehad, over een oxer van 1,30m gesprongen, krijg weer een beetje vertrouwen erin, en hij deed het zo braaf (De E-pony voor de duidelijkheid haha) Volgende week misschien naar les, nog niet zeker aangezien ik laat thuis zou zijn... En week erop crosstraining in Hernen
Zo heb super goed geslapen. Pijnstiller erin en naar bed. Alleen toen ik op stond kreeg ik een hoestaanval ofzo. Nu richting werk. Weer lang dagje en daarna les
Die pil is echt niet zo'n wondermiddel.. Ik kan me goed voorstellen dat je er migraine van kreeg Laura. Ik had dat niet, maar werd vreselijk humeurig en down ervan. Toen ik stopte was ik weer de vrolijke ik, maar kom daar maar eens achter! Heb het idee dat ik er met de nuvaring nu zelfs nog last van heb, maar om nou met vriend een tijd helemaal te stoppen? No thanks!
Mistid: Goed gedaan met Beau! Krijg jij vandaag nou te horen of je geslaagd bent? Mel: Dat is wel sneu zeg.. Floor: Succes op stage Nog steeds leuk? SM: Leuke planning!
Ik ga eens naar stal, dan staat ze hopelijk nog niet in de wei als ik kom
FE, sterkte voor jullie en je schoonmoeder! Werk ze allemaal, of studeer ze, of veel plezier op stal Ik zit hier tot 14 uur en mag dan naar de hoefsmid! Vanavond met vriendje uit eten, we zijn vandaag al 4 jaar een setje!
Nog maar 4 jaar, Kris? Waar ga je uit eten? Er is dus nog hoop Vief, kan je Wol evt niet gewoon van het land plukken dan? Mendy, fijn dat de slaappillen werkte! Succes met je lange dag en je les vanavond Kris, moet je er altijd zelf bij zijn bij de hoefsmid? Wat onhandig zeg Ka had gisteren haar nieuwe trailer opgehaald, mooi ding!
Garage wilde de band graag repareren... Had gisteren al gezegd dat het waarschijnlijk een klapband was geweest. Ze belde net en hadden er inderdaad een nieuwe band omheen moeten zetten. Daar gaan mijn zuurverdiende centjes weer gelukkig krijg ik mijn bril wel vergoed: 200 euro moet ik het mee redden en het gaat niet van het ER af
Nee Mo, maar dit is eerste keer op nieuwe stal. Wel zo handig voor die man en ook eerste keer voor Pasjha. Vanaf de volgende keer mag hij het alleen doen En ja, pas 4 jaar samen. We gaan naar Eethuys Plesant hier in Nijmegen. Schijnt erg goed te zijn met geweldig goeie wijnen. Ik ben er nog nooit geweest e ga me dus laten verassen Er is zeker hoop, ik ontmoette hem ook pas op mijn 28e en nu gaan we trouwen. Kan nog alle kanten op met jou Mo
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-12 08:35
Mootje: Ja, dat kan wel.. Maar ideaal is anders Fijn dat je bril vergoed werd en zonde van je band..
Aaah, je hebt nog ff Mootje Veel plezier vanavond Kris. Karen, fijn dat de trailer is verzekerd. Veel plezier ermee!
Pfff, kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen en was ook nog even vergeten dat ik de auto nog om moest ruilen bij muti. Tegenvaller. Gisteravond was mijn schoonmoeder trouwens mee als groom (touwtje vasthouden). Ze vond het erg leuk om te zien hoe Jer reageert op de kleinste wijzigingen in houding, teugellengte, hoeveelheid been etc. Leuk dat ook een leek dat al kan zien
Die ogen van de opticien rolden er bijna uit toen hij zag wat ik vergoed krijg Oja, Vief.... Laat me raden, dat heeft te maken met het gedrag van Wol waar een keer een foto van is gemaakt, of niet? Klinkt goed, Kris! Veel plezier
Leli nog gefeliciteerd dat het gebakje erin zit Mo balen van je klapband
Ik ga nog even een paar huppels maken vandaag en dan doet Ferrose hopelijk in het parcours op Vlietland weer normaal (of voor haar niet normaal het ligt er maar aan hoe je het bekijkt )
bvw
Geplaatst: 13-06-12 09:41
morgen! Ik ben een beetje dus niet veel zin om te reageren. Via pb wil ik wel info geven Ben ook bokkig omdat in vinkega ze frits zijn uitslag niet goed hebben verwerkt. Ik heb geen eindtijden gekregen (waarschijnlijk omdat ik stil werd gezet in de cross) en ben dus bang dat knhs mij minpunten gaat geven
Knuffel voor Bianca! Noor ik heb een Implanon. Ideaal!
TeeGee
Geplaatst: 13-06-12 09:47
Morguh!
Bianca, whats up? Noor, met goede moed naar Vlietland dus We zijn morgenavond met 2 merries in Wijdenes trouwens, oefenavond voor de keuring. Mo, wat is er gebeurd met je bril? Dat heb ik gemist geloof ik Kris, gefeliciteerd!! En lekker dat je gaat springen dit weekend. Vief, was je op tijd? Floor, dat idee heb ik ook! Mendy, weer beetje fit? SM, dat zijn mooie hoogtes Mirthe gefeliciteerd, je gaat lekker met Beau!
Bianc, je hebt pb Noor, nuvaring lijkt me drie keer niets en de kans op onvruchtbaarheid vind ik te groot bij een mirena. Geheelonthouding wordt het sowieso niet