Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. naar rechts maar niet geprobeerd want zij is een beetje narrig rechtsom.

) naar het bureau!
Hoe krijgt dat stomme ding het telkens voor elkaar
Ik ga zondag weer bij een camera kijken 

geweldig! Maar jij zit mooi droog!
wel fatsoenlijke foto's dan?
meestal is het de perfecte foto's van hoe het niet moet

bvw schreef:Vief ik zag dat je dit jasje op mp als gereserveerd hebt staan. Kan je het me laten weten als de koop niet doorgaat? Ben echt

. Verder zijn ze bij ons op stal allemaal ineens verslaafd aan taart, gaan echt meerdere taarten per dag doorheen, elke dag, moet er zelf niet aan denken elke dag, maar goed, ik vermoed dat ze binnenkort met zijn allen aan de Dukan gaan
. 

muts_marijke schreef:Vaak blijft het toch een zwakke plek helaas..
Mootje schreef:Henny, Dat geld kan ik goed gebruiken voor de rekening van de garage
Margreet, Hoe gaat het met de nieuwe praktijkkamer?
Margriet, Ik ben absoluut niet van de dieeten. Ik eet gewoon 3x per dag met 3x een tussendoortje (wel gewoon gezond) en heb nu geen honger, trek of lekkere trek meer en er gaat zo'n 8 ons per week af!
even bij de manueel therapeut gecheckt en wat buigproeven gedaan en gekraakt waar nodig (hij vond Bull errrruuuggg lenig..
) en de tandarts heeft hem even gevijld en nagekeken. Wij kunnen vol frisse moed naar Chaam. Naar de hindernissen kijk ik maar niet teveel, die zie ik zondag wel....