Kan ik me voorstellen Sim , maar winkelen doe ik bijna nooit. (2x per jaar misschien ) en ga dan het liefst met mams. Heb er dus ook helemaal zin in. En wil nog wat leuke kleren hebben. Dan vind ik de Equitana zonde geld
Ik heb ook the mentalist gekeken en nu staat Castle? erop. Dat wat er meteen achteraan komt. Interessant altijd.
Morgen doe ik even bijlezen, bijlezen en tv kijken gaat niet zo best samen .
Sim
Geplaatst: 03-02-11 23:11
Marijke, als je 2 keer per jaar winkelt is dat idd niet veel. En gewone kleding is (meestal) nuttiger dan het zoveelste leuke dekje (die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt). Nou, ga maar eens afnokken. Morgen weer vroege dienst.
haha ik keek ook beide mirthe Ik ben echt verslaafd aan dat soort serie's! Was trouwens wel lastig te vinden zeg gister avond dat horseriders classics in het donker, heb even de weg moeten vragen
Ik ben nog nooit bij haar showroom geweest . Mijn jasje had ze in de aanbieding en was toevallig echt precies mijn maat. Dat was een toevalstreffer .
Ik vind dat soort series ook erg leuk! En het grootste voordeel is dat je niet elke week/avond aan de buis vastgekluisterd moet zitten om de verhaallijn te blijven begrijpen, want dat kan ik echt niet.
Evony
Geplaatst: 03-02-11 23:41
nee idd! ik hou echt van crime series hahaha, mijn moeder loopt altijd weg want die kan dan niet slapen Showroom is best mooi, niet groot, ik liep ook eerst verkeerd stond ik in een oude paarden stal maar het was ook zoooo donker dus ik liep helemaal verkeerd
Als ik iets denk nodig te hebben bij haar weg (een hoofdstel van Dy'on voor Beau ) wil ik daar ook zeker een keer langs gaan. Heb al wel foto's bekeken, zag er mooi uit. Fris, maar toch heel chique
Mijn ouders vinden CSI's ook leuk, maar mijn zusje gaat dan altijd vroegtijdig naar bed . Thriller en horrorfilms kijk ik niet, dan maak ik mezelf gek.
oo dat doe ik ook niet! zeker geen horror iiii daar kan ik neit tegen hahaha. Weet nog wel the ring, ik was een jaar of 13? ging bij een vriendin kijken die 3 huizen verderop woont. en toen moest ik in mijn eentje snachts terug lopen langs een put die bij hun in de tuin stond wat was ik bang
Ik heb een heel mooi hoofdstel gezien maar ik moet op mijn bankrekening letten hahah wil ook nog nieuwe beschermers kopen en aangezien er op dit moment niet zo veel werk is (werk bij een evenementen catering dus vooral in de zomer )
hihi evony, ik kan me best voorstellen dat zo'n put na die film niet het liefste is wat je tegenkomt!
Ik heb wie is de mol gekeken. Op bvn, want had tot kwart over acht les en op bvn komt het om tien over negen! Daarna nog even een dvdtje gekeken. Nu maar onder de wol. Frits was trouwens weer heel lastig
Ik ga ook maar lekker onder de wol, hopelijk komt die storm waar ze het over hebben nog niet op de korte termijn langs want wil beat nog wel kunnen rijden
Sim
Geplaatst: 04-02-11 06:14
Ik ben wel van de thrillers en de horror. Heerlijk om af en toe even te griezelen.
Ik ben vooral van Engelse detectives. Vind ik een stukkie beter dan die crime series. Heb bijna alle seizoenen vanSiltent Witness liggen en Foyle's War.
Ik ga nog even studeren en dan om 11uur is het DoomsDay.... tentamen verbintenissenrecht.
Morning! @ Mootje: je neus gebroken met je eigen knie? Wat heb je in vredesnaam gedaan dan? @ Corien: fijn dat je les zo goed ging @ Lau: balen van je val. Hoe gaat het nu met je been?
Ik heb gister een gezellige dag gehad én de eerste paal is er ook echt in gegaan . Straks even naar de paarden, boodschappen doen en dan eind van de middag weer naar stal. Dan komt Heleen Jer even kneden . Vanavond komen er een paar meiden eten en dan morgen een studiedagje!
Noor, We hadden nieuwe matten die minder glad waren dan de oude en met trampolinespringen ben ik doorgeschoten met mijn bovenlichaam na een salto. Mijn neus kwam toen mijn knie tegen Jer krijgt dus een lekkere massage van Heleen Ik heb weer een dagje niets te doen en laat ik nog steeds op de negeer-stand staan bij mijn leidinggevende Ik zit er heel hard aan te denken om intern te solliciteren voor een functie op een andere afdeling...
Iedereen weet het, alleen niemand doet er iets aan Ik kan er gewoon niet over uit dat zo iemand al twee en een half jaar op een stoel zit, exorbitant verdient, niets uitvoert en niet wil / kan samenwerken met anderen terwijl dit een groot deel van zijn functie is!
lau: succes met je tentamen! ken je de serie the killing? is ook een erg goede detective Sim: thriller kan ik nog wel tegen maar horror! Ik weet nog dat we een keer met een groep saw keken, in een hele oude boerderij en het stormde buiten niemand heeft mij volgens mij geslapen die nacht
Ik ga straks Beat maar eens rijden, het weer ziet er hier niet heel goed uit en heb geen zin om straks van mijn paard af te spoelen
Ik lig ziek in bed bij vriendje die al even werken is. Wilde lekker wat slapen, maar vanaf half 9 wordt er (op het dak?) of bij de buren al heel fanatiek geboord....
Verder niet echt bijgelezen, las wat over shoppen en series en vind zelf de engelse detectives ook erg leuk al kijk ik bij gebrek aan ook naar csi,L&O, the mentalist en castle ken ik ook wel..