Fijn he die proppers daar
en die zonnebrillen verkopers
word je mee dood gegooit 
Vief dat heet een Siroco
das echt vervelend ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en die zonnebrillen verkopers
word je mee dood gegooit 
das echt vervelend ja
viefdepief schreef:Sue: Hij is inderdaad erg leukAlleen de naam moet ik wel een beetje om lachen. Batse(n)

, in Portugal liepen ze op het strand ook van die kleine tasjes te verkopen waar je al die buitenlanders mee ziet lopen en ze gingen echt pas weg als je boos werd
, nogal irritant.. "KOM HIER VOOR M'N RUST!!"
. Mede door het boomloze zadel is ze nu van haar trauma af
.
, en nu richting stal. Het waait behoorlijk en ik moet naar die andere stal een pittig stukje fietsen.. Dus ik ga maar gauw, kan ik lekker onderuit zakken voor McLeods Daughters zometeen
.
Ben benieuwd naar foto's
Ben net terug van crosstraining in Lelystad.
! Sofietje pakte het super fijn aan. Vond de waterbak wel wat spannend. Maar verder super aanpakken. Echt heel leuk
. Greppel, afsprongen, opsprongen, houtstapel, dikke bomen, heggetje. Vanalles gesprongen. Erg blij met mijn kleine topper.
.
.

.
.
. 
en toen heeft mijn moeder toch maar gezegd dat we haar 8 augustus gaan halen
Alvast heel veel succes met haar!!
Vieeeef, sorry ben je helemaal vergeten te bellen
. Ik zou je in de auto naar huis bellen, maar ben keihard in slaap gevallen. Ik bel je vanmiddag even okee? 
.
.
.
. oa naar de puissance tijdens de olympia horseshow in londen. tickets heb ik al wel besteld alleen zijn ze nog niet verzonden
.
.
.
. Ligt super op Ul, en ook mooi op Meno maar dat kon ik nog niet zo goed zien ivm ontbreken passende singel
(anders kocht ik 'm niet, haha). Dus, nu ook ambities in de dressuur?