. Mijn pa wou me wel een keer bijna laten opdraaien voor een boete, maar dat was hij toch mooi zelf met de motor geweest! En hij maar wijs zijn mond houden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn pa wou me wel een keer bijna laten opdraaien voor een boete, maar dat was hij toch mooi zelf met de motor geweest! En hij maar wijs zijn mond houden
.
me pa ook wel hoor
! gelukkig! ( afkloppen
)
het was ook droog gebleven gelukkig.
trouwens, mooie foto's van mars nog, jammer van die val in de waterbak
en ben al 22... Wel een aantal keer met de scooter en met de fiets
, zelfs niet als ik zwalkend vanaf het centrum gefietst kom
.......

. Gek peerdebeest
.
Wolin is wel slim
. Baasje komt, hoppa oren naar voren
mistid schreef:Geen riem omhebben? Heeeh? Die snap ik niet hoor![]()
Wolin is wel slim
. Baasje komt, hoppa oren naar voren
![]()
Het blijven gekke beesten
ik hoefde tog maar in 1 winkel ff snel wat ophalen.. ik sta net afterekenen politie bij m'n auto.. ik snel naar buiten en zei dat ik geld aan het wisselen was voor het kaartje maar daat geloofde ze niet hahaaha ik speelde nog wel zo goed toneel..
Gelukkig heb ik nog nooit een boete gehad (heb dan ook nog geen B rijbewijs), ook niet op de fiets of brommer.
Mijn vader en vriend zijn nu met z'n tweeen naar een beurs in Hardenberg (daar woont Andrea toch?). Vorig jaar waren ze ook samen geweest en dat beviel ze wel
bereid je voer op een pennen invasie
! goed he!
Maar er is elke week zo'n beetje een beurs dus wat er allemaal is houd ik niet bij, alleen Paard 2009 weet ik
Rosalie123 schreef:Bedoel je naar die beurs in Hardenberg? Denk niet dat daar jou ouders geweest zijn, het gaat om de autovakbeurs.... en die is alleen deze week dinsdag, woensdag en donderdag.

ladyzwien schreef:gezellig rosalie met zijn 2en haha, wat dacht je daar hoef ik niet bij te zijn,
mirthe: haha ja had het draad gezien! goed he!