Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jollyjoker schreef:Ik begin me echt bejaard te voelen als het over stappen gaat![]()
Ik ben een tijd lang zo vaak in de week wezen stappen dat ik nu echt nooit meer ga stappen. Bovendien zijn mijn vaste stapvriendinnen ook inmiddels uitgestapt. 1 wordt er binnenkort al mama
Anne_ schreef:Nickeltje schreef:Gisteravond heeft mn vader Nickje afgeborsteld met een staalborstel!!!
Hier en daar heeft ze nu wat kale plekken en haar vacht is wat plukkerig, maar ze is wel schoon!!!
Woah! Kon je dr niet gewoon wassen?Flappie zou het me niet in dank afnemen denk ik
Mijn zusje heeft vroeger een keer de ramen van hun denkbeeldige winkel (lees: de ramen van het voorhuis) 'gelapt' met een staalborstel.. Niet aan te raden...
Scheren moet je niet doen als ze naar buiten moeten hoor
VlV was leukBen alleen wel moe nu 3 uur in die stomme auto
Hadden jullie nog geruild Jis? Nee zeker
Anne_ schreef:Haha, dat is bij ons nu nog zo, maarja, student he, dan heb je een excuus
BuenaVista schreef:@ rowo: Mijn vriend woont in Bornerbroek en de meeste mensen van onze leeftijd ken ik wel! Zijn er best wel veel om op te noemen. Wie ken jij dan?? Welke opleiding doe je dan??