Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er niets bang of onzeker op, echt een fijn gevoel. na enkele dagen vakantie morgen opnieuw. Heb er zin in

hoe is het nu???

!! Amaaie je had beter toch u 15 euro terug gevraagd volgens mij! Je heb nog geluk gehad dat het niet op je oog zelf was!
Luxor was een beetje te blij met balkje springen, happy bokken en wegcrossen, longe door m'n hand! Auwtch... Maar 't blijft een schatje, hij was gewoon zo blij.
Volgende keer met handschoenen longeren haha.
was nu zo hard aan het trainen voor het BK en had er echt zin in! Nu gaan ze dag verplaatsen en dat gaat dan weer helemaal aanpassen zijn. Naar welke wedstrijd zouden ze het verplaatsen denken jullie? Ik dacht mss Genk of Nokere?
.
.
. Ik had balk op 1, ze lette weer maar half op, mijn afstand was thans goed. Op drie had ik een stomme stop maar daarna weer goed weg. De eerste dubbel deed ze super. Verder weer goed. Maar dan de tweede dubbel kwam helemaal niet uit en was ze heeeeeeel braaf da ze nog over de tweeden sprong (oxer) . De hindernis er trok ook op niets en daar had ik dan een tweede balk en dan was het weer goed. Twas stom van de stop op drie en dat ze dan wel springt in de tweede dubbel en de hindernis erna want dat was echt helemaal mis
. Maar voor derest eigenlijk wel heel te vreden. In de meter gaf ze uiteindelijk het beste gevoel zelf
.
vandaag alweer aan het rijden!
. En wat zei hij :p?
efkes galoptraining
. Blijven gaan :p.madelene schreef:Antonius, welk terrein is dat VM? misschien dat ik daar ook wel een wil heengaan. En moet dat onder begeleiding van een instructeur? of mag je daar ook zelf heengaan?
Varekaj schreef:@Florence: ik zou willen weten de makkelijkste zijn om mee te starten dit najaar en/of volgend voorjaar. Wil me in de A inschrijven als kennismaking.