[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:22

evony wat super braaf!
sannn, heerlijk om klaar te zijn met je tentamens! Geniet er van! Wel balen dat je de anamnese niet hebt gehaald ;(

Net Erik even laten bewegen, jemig wat kan die lopen! En niet alleen in de draf, zijn galop ziet er ook super uit!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:06

Yeaahh ik heb weer op paard gezeten *\o/* *\o/* . Mijn bak is begaanbaar en heb de merrie opgezadeld en ben zo opgestapt zonder te longeren. Af en toe even streng moeten zijn maar we zitten er weer op. Vz zadel is wel wennen.

@ mistid mooi borsttuig. Ik hoop over een tijdje die van passier te hebben zonder de dikke bontjes.
@ lautje Die Liefhebber heeft altijd van die fijne beesten al is het KWPN het daar niet altijd mee eens :+ Lekker dier deze <3
@ shanouk mooi zadel! Ik ga ook voor zwart als ik een nieuw zadel koop. Mijn stubben os bruin maar dat was mijn zusjes zadel
@ Tg ik heb even bij aanbod gekeken bij die stal zie nog wel een paar leuke :D Mijn enige voorwaarden zijn geen bont en tegen de 1.70m

Mijn paarden krijgen 3/4 schep brok per keer en een hand lucerne en meusli. Met de cross krijgt merrie extra meusli en 1x per dag 1 schep brok. Merrie mag trouwens wel een paar kilo afvallen en ruin moet er juist wat bij :(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:17

Hoi! Even snel tussendoor: ik leef nog hoor! Heb het enorm druk deze week. Volgende week wat rustiger, dus dan zal ik wat meer meelezen en reageren. Voor nu gaan jullie gewoon te hard om bij te kunnen houden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:21

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:23

Goede avond!!

Zo loop als een pauw met veren in me ret.. jeetje wat ging die knol lekker springen en lopen zeg! knopje werkte eeerug goed volgens instucteur :) heb flinke tips gehad en werkte super.. dus nu zondag in de praktijk brengen :D

Lau :(:) geen zeer gedaan? je was snel los van je lekkere dingen die je gemaakt had!
Snoek balen dat je niet mee kan!! :( boeehoe
evelien kan jij mij meer info geven van jou devacoux zadels? of volgende week 1 mee nemen kan ik even goed kijken ;) capri was een mooi schimmeltje ;)
Sim valt wel mee hoor :) vind auto rijden leuk dus ja maar dit was echt extreem (lees verslagje)
TG jeroen is wel fijn ook hoor!! ja als je met zijn 2tjes kan lessen scheelt toch weer geld :D
Mirthe als je alleen rijd doe je er 2 dagen over met zijn 2tjes mogen we 20 uur rijden dus dan kan je bijna heen en weer ;)
Tientje heeft nog steeds de beeb in der buik :D jonge oma idd je ouders :)
Jeroen balen dat de buurman nog niet echt wil mee werken!
Moeder van noor vind het geklets erg gezellig hier! :D
Evie balen van zijn been zeg!! :(:)
Sann fijn dat je vertrouwen in het springen weer terug is!
BV en jeroen zijn weer lekker bezig :P (mooie auto _O- ) goed in suprises maken zeker :P
MO fijnd at de orun goed ging :) balen van de kaarchirurg :(

Volgens mij gaan we naar een groot feest ik wil best mee :o :P meld ik me ook al bob :=

Nou maandag jack gelongeert, toen ben ik om 14.00 met me pa mee gegaan naar basel zwitserland, Om daar een container te halen.
Komen we om 12uur aan op de zwitserse grens (in zwitserland mag je met een vrachtwagen na 22.00 er niet meer in tot 5.00 smorgen's )
Nou goed wij slapen op een overvolle parkeer plaats.
Wij om half 8 weer wakker door alle ronkende vw'ens :+
Komen we aan om even over half 10 bij de terminal zijn er geen papieren we waren een dag te vroeg :+ FIJN! Nou hoop gebel en zo eindelijk geregeld konden we om 14.30 weer richtring NL.

Even wat oponthoud op de grens van duitsland/frankrijk nou papieren waren goed.
Me pa rijden 4 uur, toen zijn we wat gaan eten in belgique :+ Toen was het mijn beurt om te rijden 4 uur :+ dus we zouden rond half 1 in rotterdam aan moeten komen.

Toen ik van de parkeerplaats de snel weg op draaide begon het te regen en me voorruit bevroor gelijk :+
Toen stukje verder in een klim (ardenen) wilde ik een vrachtwagen in halen en toen wilde hij niet harder en er ging een mooi lampje branden op het desbord := van tracksie control..
Nou goed boven aan willen we naar beneden allemaal VW'ens met hun gevaren lichten aan half op de vluchtstrook en we konden niet meer dan 40 km :(

Ik weer omhoog de berg op, en weer heeeeel zacht naar beneden, wat een DRAMA!!! over kant van de weg stond er een vrachtwagen compleet omgedraait flinke schade!
Toen wisten we dus al dit is foute boel, ik bij een parkeerplaats de vrachtwagen maar op de vluchtstrook laten staan toen ik me rem in drukte gleed de gehele combinatie zo de berm in op de vluchtstrook..

DUs al met al daar nog 40 minuten gestaan, me pa en ik uit gestapt twas echt SPEK EN SPEK glad.. (Blij dat ik glij was er niks bij! )

Toen is me vader weer verder gaan rijden voorzichtig stonden we weer stil aan de linker kant van de weg, daar hebben we ook ruim 45 minuten gewacht tot er eindelijk een strooi wagen langs kwam en daar achter aan getuft..

Men wat was dat eng, en ook wel weer apart om mee te maken.. schaatsen op de rijbaan Tialf zou er een moord voor doen zo'n strake ijsbaan :')

Maar goed toen waren we dus om 4.30 op de maasvlakte en om 5.45 lag ik in bed := in de vrachtwagen..

Heel verhaal, maar goed volgende week weer een x waarschijnlijk :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:24

Fijn dier. Ben benieuwd hoe die onder het zadel zal zijn qua karakter

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:27

Ziet er goed uit lau!
Caro fijn dat je weer gereden hebt!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:29

Caro: Uit dat stammetje komen volgens mij wel goede karakters. Zeker met Calvados erachter.
Corien: Dat klinkt niet fijn zo'n ritje! Ga je aan de devoucoux?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:29

Wat super dat je weer hebt kunnen rijden Caro!
Jammer van je ene tentamen Sannnn! Wel lekker vrij nu!
Corien gaat knallen met springen van het weekend en had "pech onderweg" :D

Bodem in het bos was perfect! Heb heerlijk gereden en ben wel 2 uur weggeweest. Zalig. Lekker lang gegaloppeerd want dat had Sim wel even nodig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:32

SIm mooi verwoord _O- :D
Hoop idd 2 mooie rondjes te kunnen rijden zondag :D
Zei al tegen intructeur knopjes zitten er weer op.. nu zondag op het juiste moment aan zetten :P
Lau nou ja ik zit heel erg te twijfelen.. wil echt een goed zadel.. had marcelle kam ook al gebelt.. die had een zadel van alice naber in leidsendam.. zag er ook goed uit.. maar ja waar doe ik wijs aan..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:47

Hoi hoi

Lekker he vief Baileys. Ik drink nooit maar als ik wat drink is het Baileys MET ijs
Balen van je dikke neus Noor, geen last er verder van?
Veel plezier met je zadel Snoekiejj
hahaha Laura, die is dus goed fris. Niet zeer gedaan?
Fijn dat je de 1 gehaald hebt Sannn. Die andere komt ook vast goed

Ga niet meer rijden vandaag. Bak is nog steeds bagger! En ben moe! Zeus krijgt halfje brok met halfje muesli smorgens en zelfde savonds. Is genoeg voor nu. Maar in het cross seizoen krijgt ie meer,

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:50

Noor balen van je neus..
Marijke balen dat je niet kon rijden :(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:55

ik kan wel rijden als ik echt zou willen. Maar heb gister les gehad, en ik ben moe. Heb geen zin om naar de binnenmanege te gaan. (schop onder me hol moet ik misschien hebben maar die gaat Geert me vandaag niet geven want die had ook geen zin. Wordt bank avondje en vroeg naar bed

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:57

@ noor.. uhm kun je lang last van houden hoor je neus..
ben in gorssel gevallen en me neus doet soms nog wel zeer en ook beetje raar gevoel als je van onder aanraakt laat maar zeggen..

net baytje gereden maar hij is aan het puberen.. beetje gek, half steigeren nouja meer van die huppeltjes en hij sprong ook een paar keer weg maar dit was de eerste keer in het donker met lampen aan buiten normaal rijd ik smorgens.. leert hij weer van

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:59

Ik ga ook niet te laat.. lekker in me eigen bed.. heerlijk! :=
itsme idd gewoon lekker blijven oefenen worden ze vanzelf mak :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:05

doe ik ook.. later liep hij echt super :D
beetje puberen mag he..anders is het ook zo saai..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:18

Ja idd!!

Die van mij was vandaag ook eeerug enthousiast in de les.. heb me kapot gelachen! kon het ook wel warderen in de les :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:22

Die van mij is erg saai hahaha, altijd heel rustig en kalm, met spring en cross training wordt ze wat enthousiaster maar ze wordt pas echt enthousiast als bij het springen de bel is gegaan en als ik in de cross echt start weet niet hoe het komt maar het lijkt alsof ze weet dat het dan voor het eggie is :Y)

gaan hier nog mensen naar equitana? ik zit nog te twijfelen met oog op mijn bankrekening :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:23

ik ga naar equitana.. op vr 18e?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:24

Ik wilde naar Equitana maar als ik benzinekosten, entree en parkeerkosten bij elkaar optel wordt hem dat dit jaar niet.

Ik ben heel blij dat ik weer op paard heb gezeten. Niet paardrijden is niet zo goed voor mijn humeur :D . Morgen stap ik op de ruin. Ben benieuwd hoe hij is :D

Zometeen lekker Wie is de mol kijken en daarna bedje in

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:31

Noor, Neus duurt inderdaad erg lang. Ik heb hem een keer gebroken met mijn eigen knie :+ :=
Corien, Dat was een behoorlijke rit :wow: Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis!
Caro, Fijn dat je weer thuis hebt kunnen rijden!
Lau, Mooie foto :j

Ik lig lekker onder een dekentje op de bank te luieren.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:32

Je neus gebroken met je eigen knie? Best knap Mootje. ;) Weer veilig thuis dus!
Ik denk niet dat ik naar equitana ga, niet heel best voor mijn bankrekening.

Net lekker the mentalist gekeken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:38

Corien: Gelukkig heb je de rit overleefd :D
Caro: Wat fijn dat je weer gereden hebt!

Ik heb mijn ticket naar China geboekt :D Eigenlijk zou de school dat doen, maar omdat we met zo'n grote groep zijn, moesten we dan 130 euro per ticket!!! toeslag betalen. Daarom moet iedereen nu z'n eigen ticket boeken, dat scheelt een hoop in de kosten.

Net les gehad, normaal begon de les altijd om half 8 maar sinds deze week om 7u. En dat bedacht ik me natuurlijk pas om 7u :+ Toen maar even gebeld dat ik alsnog om half 8 kwam :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:39

Dat heb ik ook gekeken Sannn. Blijft goed. Ik heb volgende week zaterdag weer vrijgekregen omdat ik volgende week donderdag weer extra moet werken, en net afgesproken dan met mams te gaan winkelen! Geloof dus niet dat er geld overblijft voor de Equitana. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:45

Ik ga dit jaar ook niet naar de Equitana. Heb niks nodig en van rondlopen en kijken daar word ik toch alleen maar hebberig. Kom ik thuis met spullen die ik toch niet nodig heb. Gebruik ik dat geld liever voor lessen enzo.

The mentalist lijkt me wel een goede serie. Heb het alleen nog nooit gezien. Verder is/was er niks op tv vanavond.