[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:09

peanutbutter schreef:
Ik wil ook nog ergens gaan trainen morgen voor Tongren. Maar heb nog geen idee war. Misschien Maarsbergen of Renswoude.

Ik ga starks even lekker in Ede trainen :D
Met Lucinda trainen we wel in Maarsbergen, maar volgens mij is het ook niet meer voor iedereen toegankelijk.

Jeetje Kim wat heftig daar!

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:14

Zo Kim, lijkt me eigenlijk wel eng hoor! Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt daar!
Billy, veel plezier met trainen! :)

Ik heb alweer een uurtje met de hond gelopen. Zal, zoals een huisvrouw betaamd de was nog even aanzetten en dan ga ik straks lekker op pad met Jer!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:54

Goede morgen!

Snoek lekker dat ale veulens er zijn!
Noor ik zou ook geen hond willen ;)
Pb das snel idd dat je je air jacket hebt!
Kim jeetje heftig zeg!! veel plezier nog! en wel hel terug komen :)

Voor de gene die gaan trainen of op wedstrijd veel plezier en succes!!!

Strand was wel lekker gister wel veel mensen, en honden en erg hoog water, maar al met al lekker even ons hoofd leeggemaakt :)

Nu richting stal, grote schoonmaak van de binnenbaan :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 13:24

:wave:

Heb heerlijk klokje rond geslapen, echt heerlijk!! :z Zo maar eens even wat doen, vanavond grote BBQ bij ons op stal 8-) en als we het redden gaan we nog even richting de bioscoop ;) ..
Morgen wel weer vroeg op, mee naar Ede :) ..

Jeetje Kim, dat is eng!! :\ ...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 14:46

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:55

Goedemiddag!
Ik ben springen in Hamburg aan het kijken op de NDR :)

Lotte: Gefeliciteerd met je oudje!
Kim: Klinkt wel eng allemaal. Hopelijk blijven jullie wel veilig daar..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:38

WL die is zeker mooi! wat kost ie in Euro´s?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:39

Hoi

@ anthea ik ook. Er worden veel natte voetjes gehaald in de sloot..
@ WL gefeliciteerd met Bram. Mooie martingaal
@ Kim klinkt heftig. Hopelijk krijg je er verder geen last van.

Vandaag de ruin maar weer gelongeerd en de oude merrie lekker gepoetst. Merk dat de ruin wel beter gaat lopen van het 1x per week werken aan de longe.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:00

WL: gefeliciteerd met Brammetje. Ben ook wel benieuwd wat dat borsttuig kosten moet. En is ie er ook in zwart?
Caroline: fijn dat je ruin steeds beter gaat!

Net lekker gecrosst met een zeer fanatiek paard. Stap-knopje zat er het eerste half uur niet op :). Hij plakte wel erg aan de andere paarden, dus hij heeft nog wel een beetje op zijn donder gehad, daarna was het gelijk over. Was weer dik tevreden :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:05

Goeiemiddag!
Ik heb vanochtend Vorstin gereden, ze ging lekker :) Morgen heeft ze een dagje vrij want ik moet de 5km in Leiden lopen. Daarna is het over met het hardlopen! Vanmiddag ook nog even meegeweest met mijn instructrice naar het tweedaagse concours van mijn vereniging. Ze ging voor het eerst M2. Ben blij dat ik dat voorlopig nog niet hoef te rijden := Gaat allemaal zo snel op elkaar!
Ik mis het verder wel, dressuurwedstrijdjes. Ik heb er gewoon geen tijd voor met al dat crossen, en dat vind ik soms best jammer..

Jeetje, wat heftig allemaal daar in Thailand Kim.
Lekker dat het strand leuk was Corien!
Gezellig zo'n stalBBQ Lotte! Ik denk dat dat borsttuig heel erg wegvalt op Wolin trouwens.
Fijn dat de paardjes lekker gingen lopen Caroline!
Lekker getraind dus Noor :D En liever een druk paard dan een sloompie toch ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:13

Fijn dat Vorstin weer goed ging Snoekiej. En Jer is nooit een sloompie ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:20

Kim, Fijn om wat van je te horen!
WL, Gefeliciteerd! Mooi borsttuig, maar de prijs zal er wel naar zijn.
PB, Waar ben je uiteindelijk wezen trainen?
Noor, Was je met meer mensen in het Dijkgatbos? Toen ik nog bij mijn ouders woonde, ging ik er ook wel heen.
Snoekiej. De M2 is inderdaad erg lastig!

Ik heb vandaag gedressuurd bij mijn istructeur. Hij was goed te rijden, maar hij werd een beetje te stoer toen er paarden op de landjes gezet werden. Daarna nog naar Mr. Ed geweest... Ik ben met lege handen thuisgekomen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:36

@ Mo: ja er was een training van Ronald Beukers :j Groepje van 4, net mooi.

Mr. Ed??

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:45

Mooi borsttuig, WL! Gefeliciteerd met Bram!
Succes met de 5 km, Snoekiej!
Klinkt allemaal spannend, Kim!

Ik was vandaag ook crosstrainen in het dijkgatsbos. In ieder geval Claire, Noor en Damelza nog gesproken.
Olivier ging fijn, hij had er weer zin in! Mijn man ging met paard en al over de kop in de waterbak. :+
Zijn paard heeft wat last van zijn schoft nu en zijn hals. Rug heb ik al behandeld, die zat iets vast maar viel mee. Paard heeft ook zijn voorknieën open en zijn neus. Morgen maar even kijken, hij staat nu na een wasbeurt ingepakt in de klei.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:48

Jeetje, Heleen! Dat was schrikken. Hoe kwam het dat ze over de kop gingen?

Noor, Mr Ed is een ruitersportzaak!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:56

Hij kwam redelijk gecontroleerd richting boom voor de waterbak, maar mijn man vergeet altijd om terig te gaan zitten naar het water toe. Paard sprong met een enorme wapper het water in en werd gewoon afgeremd door het water, denk ik.
Maar paard en ruiter hebben ook allebei flinke schaafwonden, ik denk dat de bodem van de waterbak ook even opgeruimd moet worden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 21:04

heleenxx schreef:
Hij kwam redelijk gecontroleerd richting boom voor de waterbak, maar mijn man vergeet altijd om terig te gaan zitten naar het water toe. Paard sprong met een enorme wapper het water in en werd gewoon afgeremd door het water, denk ik.
Maar paard en ruiter hebben ook allebei flinke schaafwonden, ik denk dat de bodem van de waterbak ook even opgeruimd moet worden.

Bodem in de waterbak is ook een beetje onbetrouwbaar. Ik ben daar ook al een keer over de kop gegaan. Die dag zijn er meerdere gegaan. Paard had ook een hele geschaafde neus. Als ik het goed herinner is het aan de rechterkant (boskant) iets minder stevig. Mijn merrie struikelde daar ook in de landing, zat wel achterover maar er was bij ons geen houden aan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:02

Avond!! :D

Dit is de Deense site en 526 kronen is zo'n 75 euro.. Ik heb hem alleen in Noorwegen besteld en dan is ie 90 euro, ik heb er ook nog een weeeeeeeeeeerkelijk prachtig leer halster bij gekocht :o ... Dussssss... jep borsttuig heb ik besteld!! :D Geld moet rollen :o .. Mijn 5 points is in aantocht 8-) .
Hij is er ook in het zwart :j .. wel met gouden fornituren..

Ik heb een heeeeerlijk swingende avond gehad, die heupen zijn nu wel lekker los ;) .. BBQ begon een beetje lauw.. later, met het een en ander aan rosé achter de kiezen, zijn we nog lekker los gegaan :D .. Erg gelachen!!

@Snoekiej: Denk het juist niet :P .... Wolin is bruiner dan je denkt ;) , ze is meer het type appaloosa achtig roan, op haar rug en kont wordt ze witter en bij haar hals, borst en manenkam is ze gemengd, schouders zijn volledig bruin.
@Heleen: Wat lekker zeg dat je even getraind hebt ;) .. En gelukkig viel het mij bij het paard :) ..
@Noor: Fijn dat je lekker getraind hebt!! :D En ik ben ook hardstikke voor hete paarden }> ..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:15

Gaaf borsttuig WL! Ik ben al voorzien maar dt lijkt mij wel een aanrader, en ik mag ook even geen spulletjes meer kopen van vriendlief :o
Was jij dat trouwens niet die een hele poos geleden een goedkoop adresje had gevonden voor deze frontriem?
Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:17

Jazeker Dorien!! http://www.tackshop.nl (http://www.tackshop.nl/shop_nl/product_ ... 7a957171ac), Wolin paste 'm niet := , haar 'volbloedbulten' maken haar voorhoofd net even veeeeeeeel te breed :D ... Heb 'm toen destijds aan Mandy verkocht :) .

Mag ik nog een keer je mailadres via PB Dorien? Ik heb jawel... :o EINDELIJK!! de foto;s van Lucinda op de computer gekregen := .. en ik heb er behoorlijk veel van jou!! ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:23

Thanx!
Ik zal je even een Pb tje sturen met mijn mail adres, ben erg benieuwd naar de foto's!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:04

WOL @ mooi borssttuig idd zeker mooi bij je paard.

Ik heb vandaag weer een lange rit achter de rit met Bull, het is wel fijn zo in deze omgeving buiten te rijden. Ik rijd met drie andere paarden en vooral met Bull merk ik dat hij elke dag dingetjes leert en ziet en er de volgende al positiever mee omgaat in dingen die hij spannend vind, zoals honden of fietsers in het bos. Als een paard echter voor mij plots stopt sta ik ook STIL... :D Bull zal zijn voorganger met geen haar aanraken en zeker niet passeren, ....gekkerd..., maar naast iemand galloperen hebben we ook al gedaan vandaag. Dan moet dat paard alleen niet een plasje ontwijken want dan zitten Bull en ik al op de bosrand... :D :D :D wij schieten dan dus ook gelijk een meter of wat opzij..... heerlijk zo met je knollie op vakantie. ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:14

Wl lotte WOW mooi borsttuig!!

heleen kan je mij wat info geven van je werk als fysio? mag ook via pb :)

Vanmiddag heeft me paard lekker paar uurtjes op het land gestaan met de merrie van me vriendin, der andere paard moest lopen dus kon jackson mooi lekker even smikelen :)
toen hij op stal kwam taalde hij helemaal niet naar zijn voerbak :Y) }:0

Kwam net lang de weg ene verdwaalt haazenkindje tegen kon hem bijna pakken toen rende het hard weg _O- daarna wel de moeder gezien :)
Ik ga snel slapen! morgen vroeg op!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:58

Slaap lekker Corien, ik ga ook :) . Wordt om 7.15 gehaald om naar Ede te gaan.

Ben alleen nu 150 foto's aan het uploaden op hyves, omdat ze voor hotmail te groot zijn geloof ik, dus dan moet ik wel heel veel mailtjes naar Dorien sturen :+ ... dus maar gelijk op hyves gezet... duurt alleen wel erg lang :)) ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 08:20

Veel plezier in ede!!

Zo ik ga richting stal :wave: