Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb de trampoline een paar dagen geleden weer opgezet en verplicht mezelf ertoe elke dag minimaal een kwartiertje erop te staan. (ben dan ook aan het touwtje springen op de trampo) Moet zeggen dat het me nog niet meevalt, haha, een echte sport!
ik ga zo een half uur op de trilplaat staan
me paard ook 
site ziet er ook wel erg profie uit
. Maar er zijn genoeg mensen die pertinent niet bij een handelaar willen kopen. Toch apart, als het niet goed is kunnen mensen bij ons altijd komen en kijken naar wat anders. Bij een particulier kan dat niet.
heb ik dus ook

(Hoe was je vakantie?
) en BB terug bezig is met de zoektocht naar een pony.
, pfff dan duurt de nacht lang zeg!! Heb nog wel twee opdrachten kunnen maken, dus die kan ik weer van mijn 'to do-list' schrappen
. Ik had ook niet meer voorgeslapen, dus ik was echt gebroken vanmorgen.. Heb nu dan ook langer doorgeslapen dat gepland
, ik ga maar even gauw nog boodschappen doen, heb daar echt een hekel aan... maargoed..

lie 
voor Lotte!
Alleen de naam moet ik wel een beetje om lachen. Batse(n) 
Bijzondere mensen daar in het naastgelegen Playa de Ingles. Stappen was niet echt een succes op de paar keer met een groep Duitse appartementgenoten na waardoor we opeens allemaal gratis flessen champagne kregen
en je wat met rust gelaten werd door de proppers die behoorlijk agressief waren
Verder echt heerlijk zonnig en warm weer gehad. Lux appartement aan zee, waar door de hoge golven verscheidene bikinibroek en topjes taferelen plaatsvonden
Laatste 2 dagen was er een Sahara storm (eiland ligt ter hoogte van de Westerlijke Sahara) toen was het net alsof er een föhn op je gericht werd, zo'n vieze warme wind was het. Gelukkig maar 2 daagjes want dat was echt niet te doen. Verder niks te klagen. Met de bus een beetje over het eiland gecrosst, stadjes langs, openbaar vervoer is erg goedkoop en de bussen met airco waren prima. Maar 't is zo 's zomers best wel een dorre boel. Onherkenbaar in vergelijking met de mooie foldertjes haha
Qua cultuur is er ook weinig en de plaatsjes zijn erg toeristisch en hetzelfde. Dus 't is wel echt een eiland om voor het lekkere weer heen te gaan. Leuke vriendinnenvakantie gehad maar hoef niet nog een keer naar Gran Canaria. Je bent toch vrij beperkt op zo'n eiland qua dingen doen en zien
Foto's komen nog!