Inderdaad, ik dacht ook al, hoe kan je nu je snelheid weten als je geflitst bent? Of je moet gelijk gekeken hebben toen je door had dat je geflitst werd (zonder gelijk een lagere snelheid te rijden ).
Mijn hardste is waar ik 20km te hard reed. 70 ipv 50... Was toen nog 70 euro, is nu veeeele malen duurder. Verder nog 1 van 20 euro geloof ik. Mijn 150 euro van door rood rijden heb ik nooit gehad
Maar toen reed je niet eens door rood toch? Ik heb wel een keer mn parkeerkaartje laten omwaaien, was ook 50 euro. Maar hoefde niet te betalen na een brief gestuurd te hebben. Ik moest alleen in het vervolg beter opletten
Goeiemiddag Vorstin liep echt verschrikkelijk vervelend net Tijdens het losrijden ging ze wel aardig, van voren was ze lekker licht, maar ze wilde gewoon niet actief worden van achteren. Ik kreeg de achterhand echt niet aan het werk. De proef ging dus ook niet spetterend. Net heb ik het filmpje nagekeken, en wat is dat leerzaam zeg! Ik kan gelijk 6 punten opnoemen waar ik aan moet werken. Het beeld en het gevoel klopt ook niet helemaal. Vorstin voelde echt verschrikkelijk, en op de video is het beter dan ik verwachtte. Maar nog steeds niet goed hoor Ze kan veel beter lopen.
Het was geen wedstrijd. Voor mijn profielwerkstuk op school maak ik een kür op muziek. Daarvoor had ik een proef geschreven en die moesten we nu opnemen, zodat we de muziek eronder kunnen zetten.
Dat zeker TG Voor Vorstin was het ook wel een goede oefening. Die werd al helemaal zenuwachtig tijdens het vlechten. Zo leert ze misschien eens dat ze niet altijd van huis gaat als ze gevlochten en opgetut wordt
Ik heb nog nooit een boete voor te hard rijden gehad. Alleen 2x voor parkeren en teweinig betalen. Laatste keer was dat een boete van 55,-€. Had tot 11 uur s'avonds betaald in Utrecht Centrum en kwam pas om 5.00 uur weer bij mn auto en je moet daar tot 01.00uur betalen.
Ik ben gewoon geflits, me vriend heeft er 1 gehad die reed 31 kl te hard.. ook geflitst. De duurste tot nu toe is 150 euro met de vrachtwagen Mocht niet in halen tussen 6-10 en ik dacht dat het al kwart over 10 was was het nog maar kwart over negen nadat meneer de agent me aan hield.. oeps. En jah verder kleine bekeuringkjes.. maar zal deze echt zelf moten betalen. Me pa en ik rijden allebij in deze auto en ik schrijf op wanneer ik rijd.
Das balen snoekiej maar tis ook best lastig om alles er in 1 x op te krijgen, had ik ook met united.
Goedeavond! Zo ook weer terug van stal. Er waren voltige lessen in de bak, dus me paard werd weer helemaal vrolijk. Keihard rennen en bokken elke keer. Is wel goede oefening voor mij om hem dan meteen op de volte te zetten en terug te nemen. Hij is dan meteen weer zo gespannen met al die rennende kinderen in de bak. Vind het dan ook echt eng als die zo gek gaat doen, straks rij ik er een omver ofzo. Gelukkig heb ik altijd nog wel controle over hem, maja zie het al helemaal gebeuren. Idioot dat het soms is, hij kan zich zo aanstellen. De ene keer is er niks aan de hand, de andere keer is het weer helemaal leuk