AntheaV schreef:Gefeliciteerd MM! Wat een leuke naam![]()
Caatje: sterkte met je hoofpijn
Thnx, nog een kleine anderhalf uur!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AntheaV schreef:Gefeliciteerd MM! Wat een leuke naam![]()
Caatje: sterkte met je hoofpijn
Na het werk gingen we nog even in het land wat galopperen. Nou hij ging helemaal uit zijn bol. Hij stak zijn hoofd helemaal naar voren en naar beneden en dan maakte hij met zijn voorbenen grote sprongen naar voren. Echt heel apart
Ik had echt zoiets van nu geeft hij een bok en dan vlieg ik door de lucht maar het was echt alleen een serie van zulke gekke sprongen.

Ik had al even een kijkje gekomen, was wat gaan zoeken en toen zag ik dat Wolitha Lolitha (geniaal
) ook nog voorbij komen
Ze liep erg lekker, aleen rechtsom wil ze nog niet altijd even lekker lopen. Iemand tips? Ik ben zelf ook te sterk met m'n rechterhand, is echt moeilijk om die dan los te laten zeg. Caatje1986 schreef:He Vief, je was ook in Empe afgelopen zaterdag of niet? volgens mij zag ik je langsrijden. Noq en ik hebben in de B dressuur gestart.
andrea16 schreef:Ik heb net ook even gereden, na 3 kwartier begon het keihard te plenzen dus ben ik maar snel gestoptZe liep erg lekker, aleen rechtsom wil ze nog niet altijd even lekker lopen. Iemand tips? Ik ben zelf ook te sterk met m'n rechterhand, is echt moeilijk om die dan los te laten zeg.

Fijn dat het met Lipso zo goed aanpakte 
Was echt super gaaf!
Heb zelfs voor frans een 8 die 8x meetelt!
Ben helemaal blij!!
Onze leraar gaf zelfs aan wat we er in moesten zetten!! Heeft wel geholpen
succes verder met leren!
das balen... Ga voor je duimen dat het lukt