[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:38

hallow..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:42

welke hindernis was dat dan andrea?! voor de M was 14 dat biervat na de waterbak.
zo te horen stond het voor de B dus ook al niet goed aangesloten! jammer hoor! Simmie dit was geen alternatief, de hindernis was niet eens afgestreept(zon zwarte streep op de bordjes), en dat was dus hindernis 6, bij het alternatief moest je op eens 2x over 6 stond alleen een extra wit vlaggetje en verder niks, wij hadden het gelukkig gevraagd aan iemand die daar bezig was qua organisatie, maar er waren er dus zat die daar de fout ingingen...

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:51

Jiska schreef:
@ marieke, in welke band speelt je vriend dan?

Lijn7

pietpiraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:14

BrittJl0ver schreef:
pietpiraat nog vergeten, hoe is jou vergaan vandaag?

ging echt super lekker!! foutloze cross. en ook nog binnen de tijd ook.
( de eerste keer dit seizoen ) alleen de cross werd stil gelegd toen ik bij hindernis 14 was. Want het meisje dat voor mij starte was onderuit gegaan. Moest een kwartier wachten als het niet langer was. toen heb ik maar ff de dressuurprikker utigehangen want FF moest wel warm blijven. " heej mam kijk is, dat paard gaat opzij "
maargoed, daarna weer verder gegaan. was vergeten mn stopwatch weer aan te zetten maar heb maar een beetje gegokt. Achteraf goed gegokt dus

dressuur ging waardeloos: 149 v/d ene jury , 154 v/d andere.
de dressuurbaan was naast een huis en daar zaten mensen in de tuin dus FF was een beetje kijkerig.
springen ging nog waardelozer, 1 weigering en 1 balk.

opzich wel balen van die poedersuiker dressuur anders had ik nog bovenin meegedaan. maargoed, van mn ouders moet ik nu dressuurproeven gaan oefenen want ALTIJD zorgt de dressuur ervoor dat ik niet bij de eerste 5 zit. en als ik dat niet doe willen ze volgende week niet mee naar barchem.

Ik zou eigenlijk nog mee uit gaan vanvond maar ik kan mn ogen al niet meer open houden dus ik denk dat ik de joker inzet

pietpiraat

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:16

andrea16 schreef:
pietpiraat schreef:
Hee andrea volgens mij heb ik jou vandaag gezien.
ik moest wachten bij hindernis 14 omdat er iemand af was gevallen en jij liep naar boven.
kan dat?

Ja, klopt! Ik wist niet zeker of je het was en ik dacht laat ik je maar niet uit je concentratie halen
Ik heb nog wel een foto van je gemaakt bij hindernis 15 met mijn überluxe camera, not Foto's moeten dus nog ontwikkeld worden en verwacht er maar niets van want ik weet niet wat voor actiefoto's dat ding maakt haha.

haha ben benieuwd

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:18

Even jullie tips nodig

Ik heb dus voor Rex een nieuwe Hulsebos-dressuur op maat laten maken. Zijn springzadel ligt echter ook waardeloos op hem. (en ik heb vandaag stiekem even met de leen-Hulsebos gesprongen en hoewel rexje weer heerlijk sprong vloog ik nogal uit het zadel....niet zo'n goed idee dus)

Moet dus een ander springzadel hebben en liefst een 2de handse, aangezien ik voor dat dressuurzadel ook al € 1800 kwijt ben. Wie weet er een goede zadelmaker die komt passen en liefst dus ook gebruikte zadels heeft? Wil wel mijn eigen inruilen of verkopen, dat is een Prestige in zeer goede staat....dus als je daar nog iemand voor weet...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:20

ik wist niet eens dat jij meereed PP hebben we elkaar weer mis gelopen!

mijn foto's zijn waardeloos, heb volgens mij alleen Hesterv en Breunis(zo heet Robin toch op bokt?!) op de foto, maar mooi is anders..
en wie is die gene die in het rose crosst? dacht dat zij ook op bokt zat

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:22

Balen, Andrea!! Gelukkig heb je de punten niet meer nodig, maar het is niet natuurlijk toch een minder leuk gevoel om zo de B af te sluiten.

Zonde van je dressuur en springen, PP. Dat wordt oefenen voor Barchem Wel knap trouwens dat je cross foutloos was.

Ik had vanavond een dressuurwedstrijd. Ik heb echt heerlijk gereden! De temperatuur in de bak was erg hoog en dat maakte het best zwaar. Toch bleef Oeste goed doorsjouwen (lusitano ). De jury vond het ook prima, getuige de 186 en 192 punten.... *o/*

Sorrie Marieke, ik kan je niet verder helpen. Ik ken weinig namen op dat gebied, laat staan wie ik aan zou moeten raden.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:23

Wow Missmuts, dat zijn lekkere punten!

ik ga eind november weer met Rex de ring in, hopen dat ik dan ook zo scoor! Echt goed!!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:25

Dank je. Ik ben ook zoooo trots!

pietpiraat

Re:

reddytobias schreef:
ik wist niet eens dat jij meereed PP hebben we elkaar weer mis gelopen!

mijn foto's zijn waardeloos, heb volgens mij alleen Hesterv en Breunis(zo heet Robin toch op bokt?!) op de foto, maar mooi is anders..
en wie is die gene die in het rose crosst? dacht dat zij ook op bokt zat

ja, alweer

pietpiraat

was trouwens nummer 35

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:40

balen van je dressuur en springen pietpiraat! maar gefeliciteerd met je foutloze cross!
hoe is het eigenlijk afgelopen met diegene voor jou die onderuit was gegaan? (lijkt me trouwens wel raar, bij hindernis 14 ineens moeten wachten en dan weer verder gaan ineens )
Marieke, wij hebben heel wat jaren geleden bij Rob Fransen zadel gekocht, die kwam wel aan huis, maar weet niet wat tegenwoordig kwaliteit van zadels enzo bij hem zijn..

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:43

ja ik heb gehoord dat ze wat gebroken had, volgens mij haar sleutelbeentje.
ze heeft er iig wel heel lang gelegen.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:44

denkdenk...ik heb 8/10 combinaties voor hesterv in de springring gezien...zoiets
geen idee wat zij voor nummer was :0

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:59

trouwens, super van je punten missmuts!!!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:00

Dank je, BL!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:09

Marieke, wij laten altijd Rudolf komen van het Gareel uit Schijndel. Die neemt ook 2ehands zadels mee, dus wellicht verkoopt hij er ook wel.

Heel kort ons verslagje:
Ienie heeft 4 hele fijne proeven gelopen. Resultaat: in geen enkele proef een winstpunt
Zo gaat het al het hele seizoen zo'n beetje. Je rijdt lekker en je krijgt geen winstpunt. Loopt je paard de hele proef tegen de hand en rij je vierkante voltes dan zit je in de prijzen en krijg je een winstpunt.
Ik ben nog aan het nadenken wat ik de volgende week in Waspik ga doen; schandalig rijden of mijn best doenl
wat ook erg leuk was, waren allemaal die vijven waar helemaal geen commentaar bij stond. Als je nog niet eens kunt beredeneren waarom je zulke punten geeft...

Online liep ook 2 hele fijne proeven. Dat was bij een andere jury. Daar was ook laag gepunt, maar er stond heel fijn commentaar bij en het klopte ook precies.
Resultaat was 161 punten met een eerste plaats en 163 punten.Afbeelding

Komt precies goed uit, want hij heeft nu 17 wp en dan kan ie in Waspik nog net een keer L2 lopen.

Ik heb net nog even gespiekt in het topic van Tolstoi en Lielle. Volgens mij is het een hele geslaagde les geweest. Lielle schijnt zelfs de passage te hebben gedaan! Ben heel benieuwd naar de foto's!
Volgens mij is het wel niet zo druk geweest.

Missmuts; gefeliciteerd met de punten. Dat Z2 gaat echt wel lukken!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:15

missmuts: super zeg! gefeliciteerd met je punten!

lekker scum!! toch lekker gereden...balen, jurysport ook!! ga mar lekker springen

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 01:08

Scum, ik kan me ook zo ergeren aan jury's die vijven geven en geen commentaar erbij!
Vandaag moest ik bij een jury schrijven die bij elke 6 of lager iig commentaar gaf, daar heb je teminste nog iets aan!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 09:25

sterker scum, ik heb het hele GP scala aan oefeningen gehad muv de wissels om de pas

verslag volgt uiteraard

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:31

@andrea: balen zeg dat ze dat zo slecht hebben aangegeven, maar je had gelukkig zelf wel een fijn gevoel aan de cross overgehouden

@missmuts: super zeg van je punten!

@pp: fijn dat je de cross wel foutloos hebt gereden, is toch wel een hele zware cross

scumm: volgens mij kun je idd beter gaan springen hahaha daar ben je niet afhankelijk van de jury's

lielle: geen dressuurmuts worden hea

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:50

Wat moet dat ontzettend gaaf aangevoeld hebben Lielle!

Nu moet je wel meteen wat je geleerd hebt thuis op Pablo en Raimaer toe gaan passen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:06

Heej Crossers
Wat heerlijk zo dat extra uurtje

-->Wat jammer Andrea dat je uitgesloten was..
Verder wel lekker gecrosst toch?
--> Pietpiraat: Super van je cross Alvast veel plezier komend weekend met al je dressuurrijden
--> Missmuts, super punten zeg!!
--> Lielle ben erg benieuwd naar je verslag
De rest ben ik alweer vergeten

Gisteren dus weer clubles gehad. Was een leuke les (waren maar met zijn 3en) Sam sprong fijn.

Moeten op het laatst ook nog even een barragge rijden, wat hoger tempo gereden (wilde Sam de hele les eigenlijk al, volgens mij had ie nog stille hoop dat we hierna zouden gaan crossen ) maar lijntje ging heel goed, moest heel ver de hoeken inrijden anders haalde je het niet, Sam werd sterk en ik had al zoiets van nou ik trek hem maar ff op de rem in de hoek, want ik ga het toch niet halen! Dus ik maak een beetje een grote ophouding, maakt die mafketel zomaar een piroutte
Whahah iedereen lag dubbel..
Verder was ie wel heel braaf, merkte wel dat ie als er een heel laag lijntje stond dus bijna niet zijn best deed en heel hard eropaf wilde scheuren.

Na de les wilde een clubgenootje nog even de heuvel uit de cross oefenen, ik zo nou ik ga wel even mee want Sam was zo nat dat ik nog wel even moest uitstappen.. Dus wij naar de heuvel paps mee in de auto en toen er maar opgegaloppeerd, ging braaf dus gelijk door naar beneden, pony's hadden er echt zin in en besloten er een wedsdtrijdje van te maken, dus wij op hindernis 5 en 6 af, gelukkig wel weer optijd een volte ingereden, want boven 5 en 6 hadden ze inmiddels al weer prikkeldraad gespannen..

Toen weer terug, nu via het steile omhoog, vond Sam toch wel een beetje raar, maar deed het braaf
Daarna nog even een keertje door een hele grote plas aan de zijkant van de heuvel gegaloppeerd en om de beurt nog een keer over het veld gegaloppeerd en de heuvel op geklauterd.
Toen met Sam nog een keer en die ging me toch in een rengalop over dat veld Als ie nou zo hard zou gaan in de cross!
Echt super dus nog maar een keer gedaan...
Heuvel ging ook veel beter, opeens had ie zoiets van als ik me hoofdje nou heel hoog doe gaat het vast beter.
Daarna nog even een laatste keer door de plas, Sam ging drinken (dacht ik..) maar dat was ie dus niet van plan. Opeens voel ik dat ie achteren inzakt en tegelijkertijd stond mijn ene voet al in de plas
Ik schrok me dood, heel hard Sam gegild en veel been gegeven!!
Gelukkig sprong ie gelijk al weer op, ik zag mezelf al onder een rollende pony in het water spartelen

Zijn singel, achterhand en voorbenen waren nu dus helemaal bruin...
Maar ik was gelukkig droog gebleven.. Whahaha wat je allemaal wel niet beleefd met mijn Sammie

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:18

Dank jullie wel.

Lielle, dat klinkt heel erg gaaf!!! Ben benieuwd naar je verslag.

Haha, die Sam! Je hebt nog mazzel dat jij er niet naast lag, Vief

Scum, dat is idd jurysport. Heb je het wel eens opgenomen op video? Misschien zien die vierkante voltes er best rond uit vanaf C en valt het tegen-de-hand ook wel mee voor het plaatje. Ik zou volgende week gewoon weer naar je eigen gevoel rijden. Gefeliciteerd met de prijzen (en punten) van Online!