Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stond alleen een extra wit vlaggetje en verder niks, wij hadden het gelukkig gevraagd aan iemand die daar bezig was qua organisatie, maar er waren er dus zat die daar de fout ingingen... Jiska schreef:@ marieke, in welke band speelt je vriend dan?

BrittJl0ver schreef:pietpiraat nog vergeten, hoe is jou vergaan vandaag?
) alleen de cross werd stil gelegd toen ik bij hindernis 14 was. Want het meisje dat voor mij starte was onderuit gegaan. Moest een kwartier wachten als het niet langer was. toen heb ik maar ff de dressuurprikker utigehangen want FF moest wel warm blijven. " heej mam kijk is, dat paard gaat opzij " 

andrea16 schreef:pietpiraat schreef:Hee andrea volgens mij heb ik jou vandaag gezien.
ik moest wachten bij hindernis 14 omdat er iemand af was gevallen en jij liep naar boven.
kan dat?
Ja, klopt! Ik wist niet zeker of je het was en ik dacht laat ik je maar niet uit je concentratie halen![]()
Ik heb nog wel een foto van je gemaakt bij hindernis 15 met mijn überluxe camera, notFoto's moeten dus nog ontwikkeld worden en verwacht er maar niets van want ik weet niet wat voor actiefoto's dat ding maakt haha.
uit het zadel....niet zo'n goed idee dus)
hebben we elkaar weer mis gelopen! 
Wel knap trouwens dat je cross foutloos was.
). De jury vond het ook prima, getuige de 186 en 192 punten....
*o/*

reddytobias schreef:ik wist niet eens dat jij meereed PPhebben we elkaar weer mis gelopen!
mijn foto's zijn waardeloos, heb volgens mij alleen Hesterv en Breunis(zo heet Robin toch op bokt?!) op de foto, maar mooi is anders..
en wie is die gene die in het rose crosst? dacht dat zij ook op bokt zat

)
Dank je, BL!
Als je nog niet eens kunt beredeneren waarom je zulke punten geeft...

Alvast veel plezier komend weekend met al je dressuurrijden 

) maar lijntje ging heel goed, moest heel ver de hoeken inrijden anders haalde je het niet, Sam werd sterk en ik had al zoiets van nou ik trek hem maar ff op de rem in de hoek, want ik ga het toch niet halen! Dus ik maak een beetje een grote ophouding, maakt die mafketel zomaar een piroutte 

die ging me toch in een rengalop over dat veld
Als ie nou zo hard zou gaan in de cross!