[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:49

Nee met teveel stress weggegaan denk ik. Ja maar we zitten nu nogal duur dus nu even naar de vvv voor een appartement en dan gauw de piste op (slik).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:52

Succes Noor!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:06

Goedemorgen!
Ik had ook een scooter toen ik 16 was. Gelukkig nooit wat mee gehad. Ding liep in het begin 80 en later ineens nog maar 65 :+

Mendy: Veel sterkte :(:)
Noor: Niet zo slim van dat andere stel. Hopelijk zijn ze er vanavond!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:27

:( Zie net op de site van de club dat de lessen de hele week afgelast worden. Had echt zin in springles vanavond. En ga morgen in Assen springen dus een extra rondje springen is geen overbodige luxe

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:25

Morgen :)

Snel Itsme ;( Sterkte!!!

Oh das indd wel beetje suf Noor! Zijn trouwens zat collega's van mij die staan te banketstaaf en het ook doen hoor!

Je hebt een achtertuin en achtertuin Tientjuh! Hier in Den Haag zijn die tuinen niet veel groter dan 6 bij 4! Daar hoort geen paard in! Maar zoals bij Noor dat je niet eens zover kan kijken zoveel land is heel wat anders!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:26

Balen Mootje, van die auto. Enne...was toelachen hoop ik toch en geen uitlachen. ;)

Rhino mag nu wel eens vertrekken, lang genoeg geduurt die ellende.

Iemand ooit wel eens een salto gemaakt met paard en al? Moest er vandaag weer even aan terug denken aangezien ik weer erg kreupel mijn bed uitkwam. :Y) Het bizarre is dat wanneer je met een paard over de kop slaat, de tijd even stil lijkt te staan. Wat ik tijdens die vlucht allemaal voorbij heb zien komen en hebt gedacht dat past normaal nooooooit in een paar seconde.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:27

Ik hoorde indd ook dat er een nieuw geval was!
Kom er later op terug waar!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:31

Morgen :)

Ik heb een dagje vrijgenomen, alleen vanavond werken.

Noor, wat balen van die auto van jullie vrienden!

Ik heb denk ik iets verkeerds gegeten, heb verschrikkelijke buikpijn.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:32

Heb we wen salto met manege pony gemaakt!
Alleen deze bleef daar op mn benen liggen! Gelukkig lagen die in z'n vlank dus had niks!

Wat betreft scooter heb ze al vanaf mn 15de!
Ja Henny was vroeger ook stout :P
Ben 2x gevallen ermee en dat was toen m'n moeder reed en ik achterop zat!
Heb nu een witte Vespa met heel veel chroom! Geweldig ding :D

Verder Mistid die wagentjes zijn top! Precies dezelfde had een vriendin van mij in het oranje! Hebben wat lol gehad in dat ding! Stappen in R'dam?? Met dat ding naar Den Haag CS, parkeren op de stoep en met de trein verder! Nog nooit een bekeuring gehad! Hahshaha!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:33

HH, ik heb idd ook locatie vernomen, weet jij of het een gerucht is of dat het waar is? Gelukkig niet zo dicht bij als de vorige maar het is voor mij nog geen 15 km. Niet te hopen, 26 tot en met 28 maart zit ik met 2 vriendinnen bij Alice om te trainen. Heb er enorm veel zin in en verzetten is lastig met 4 agenda's...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:39

Toelachen natuurlijk :D
Balen van weer een nieuw geval -O-
Henny, en dat voor een agent!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:46

Volgens mij is het geen gerucht! Hoorde het gister en volgens mij was het beestje ook al ingeslapen!
Ik PB je ff!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:57

Dat zou niet zo mooi zijn...

Freggle Edge; Dat gevoel ken ik. Ik kan het achteraf nooit uitstaan waarom ik in die slow motion dan niet kan bedenken om fatsoenlijk te vallen en alles heel te houden :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:17

Morguh!

Anne, geen idee of het haalbaar is hoor. Hoe gaat het met Vies zn buik?
Marijke, goed voor elkaar zeg!
Bianca, wat een gave hindernis zeg

Lees iets over winterdekens, ze staan alle 3 nog onder een dikke deken. Zo warm is het nog niet. Misschien einde van de week bij Bari een dunnere op. TG hou ik langer onder een dikke deken en de Vos is nog zo gevoelig op zn lijf dat ik hem lekker warm wil houden.

Shanouk, lekker zeg!
San, dat is een mooi compliment +:)+
Mendy, gecondoleerd, sterkte :(:)
Mirthe, haha leuk bakkie!
Texels, ai wat pijnlijk moet dat zijn geweest.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:28

Het is maar goed dat ik nooit scooter/brommer ben gaan rijden lees ik wel!
F_E ik ben vorig jaar over de kop gevlogen met Vies, maar toen stond de tijd niet stil hoor! Voor ik het wist was het paard meters ver weg en stond ik nog te tollen op mijn benen in een poging er achteraan te gaan :')
Ik ben wel een jaar of 6 terug toen ik op de fiets zat aangereden en dat duurde inderdaad voor mijn gevoel wel lang. Ik denk me te herinneren dat ik vond dat het eruit zag of ik in een wasmachine zat :+ maar dat kan ik helemaal niet gedacht hebben, want daar heb je helemaal geen tijd voor bij zoiets.
Vies staat zonder deken, dus daar hoef ik niet over na te denken :D Ideaal

Pff ik hoop dat de rhino nu mooi weggaat hoor. Ik heb vandaag in elk geval even 'stout' buiten gewandeld met Vies. Was wel weer lekker en meneer was heel vrolijk.
TG zijn buik gaat steeds beter! Gisteren reageerde hij nog wel eens met het borstelen, maar vandaag heb ik al niets meer gemerkt. Hij gaat vandaag ook weer de kudde in. Even die energie eruit rennen. Morgen wil ik hem voorzichtig laten werken, ik ben er alleen nog niet over uit of ik hem laat stappen aan de lange lijnen (zonder singel) of hem gewoon aan het halster even rondslinger.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:36

Volgens mij weet ik waar mijn autopapieren zijn :oo
In mijn cameratas.....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:45

@ mootje: dat zu dan wel een heel blonde actie zijn!
@ noor: diesel en benzine verwisselen is ook niet heel handig...

over ruim 2 weken 'moeten' we in gesprek met 2 onafhankelijke mediators van een gemeente 50 km verderop, de buurman, de juridische man van de gemeente en de teamleider handhaving. Ben benieuwd of het wat oplevert.., er wordt vanuit de kant van de gemeente in elk geval kosten nog moeite gespaard..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:49

Goedemorgen.
Mendy: Sterkte :(:) .
Haha Mootje, ineens heb je het dan he, zo heb ik nog twee pinpassen teruggevonden in mijn toilettas, erin gestopt onder het mom "dan raak ik hem in ieder geval niet kwijt" en vergeten :Y) .
Henny en FE: Volgens mij is het ook geen gerucht, hoorde het vandaag van mijn staleigenaresse, ik wilde eigenlijk naar buiten gaan maar dat feest gaat nu natuurlijk niet door -O- . Schijnt dat de stalhouder "daar" het ontkend maar de klanten het gewoon toegeven.

FE: Ik heb toen ik nog op de manege reed ene tijdje een 3 jarige die daar "voor de handel" was gereden, was een leuk beestje maar had nog niet zoveel balans, struikelde over zijn eigen benen en gingen samen over de kop, ging inderdaad heel langzaam aan me voorbij. Niet lang daarna heeft een bekende hem gekocht en inmiddels zijn ze Z dressuur, kwam ze nog wel eens tegen op dressuurcc hier in de buurt :) . Dat aan je voorbij komen komt in ieder geval door bepaalde stofjes die vrijkomen in je hersenen op dat moment, de temporaalkwab (belangrijk voor het geheugen) wordt dan geactiveerd B-) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:52

Ik heb mijn autocrash als 'slowmotion' beleefd :j Echt zo apart! Ik kon ook nog gewoon rationeel nadenken... Handen van het stuur, anders breek ik mijn polsen!

Ik wil op en neer naar huis, maar dat duurt met de trein 3 uur en 40 minuten :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:57

Mo, dat zou wel fijn zijn als ze daar inzitten!

Ik heb de ernstigere vallen bijna allemaal veel langzamer beleefd, behalve de allerergste, ik weet alleen dat de Vos steigerde, en dat ik daarna naar de uitgang ben gelopen en heb gezegd dat alles prima ging. Die van Zuidbroek begin dit jaar kan ik compleet vertellen, zelfs hoe mijn benen erbij lagen enzo.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:13

Ik ben in mijn manege-tijd ook weleens op een op hol geslagen pony voorover op mijn hoofd gevallen, kon mee eerst een week niets herinneren van het hele gebeuren, maar toen kwam het ineens heel helder terug, weet nu nog precies hoe en waar ik gevallen ben in de bak :+ .
van Bam ben ik maar twee keer gevallen ooit, tijdens mijn tweede springwedstrijd en mijn tweede sgw ooit toevallig :Y)
Tijdens mijn tweede springwedstrijd ooit struikelde Bam vlak na een hindernis, ik zat nog voorover en klapte er voorover af over de kop en landde echt plat op mijn rug, maar gelukkig kwamen hier mijn automatische valbreektechnieken van judo naar boven en had ik nergens last van.
De laatste keer dat ik gevallen ben is alweer 2,5 jaar geleden, tijdens mijn 2de cross ooit, ik trok iets te hard aan de rem voor de scherpe bocht in Lisse (mandjes), paard stond braaf stil maar ik ging rechtdoor, wedereom dankzij mijn judo-skills die op zo'n moment automatisch naar boven komen een mooie schouderrol gemaakt en stond meteen weer rechtop :D .

Moraal van het verhaal, Mirthe, ga eens een tijdje op judo, misschien blijf je dan wat langer heel :P .

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:13

@ Mootje hoop het!!!

Nou dit is echt frustrerend! Ik wist weer een ander geval dan Lielle! Zal toch niet zo zijn dat er alsnog 2 nieuwe gevallen zijn -:(-

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:15

Hahaha dar klinkt wel heel erg handig Eef!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:23

Mannen zijn eigenwijze drollen!!!

Zo moest er even uit ;) Laat ik zo zeggen vriendje wilde niet van mij aannemen dat hij naar de dokter moest en nu na 2!maanden gaat hij toch...

Heb ook altijd gejudoet en dat helpt idd met vallen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:24

Haha, zelfs met snowboarden kwam het van pas, maakte een keer, iets te overmoedig boardend, echt een salto mortale over de kop, alleen wel verschrikkelijke spierpijn de volgende dag omdat ik niet meer gewend was zoveel klappen op te vangen met mijn armen :+ .