Doe toch nog maar even rustig hoor Marijke! Anders zeg ik het tegen Geert. Je kunt nu nog beter even rustig aan doen zodat je zondag wel mee kunt naar Limboland. Dat wil je toch niet missen?
Noor wat een leuk ding! Bull blijft lastig te vangen Sanurie heeft lekker gedressuurd Caro hoopt op een grote Gio. Als ik ooit fok hoop ik op een paard zo een 8 tot cm kleiner, is weer eens wat anders
Ferrose en ik hadden vandaag oefenparcours bij mijn springinstructrice. Ik had haar erg fijn los en toen kwam mijn instructrice zonder cap en zette het parcours lager dan ik het voor haar zelf ooit heb zien doen. Dus ik had al zoiets van wat gaat er gebeuren, zegt ze jij rijdt gewoon. Ik had echt iets van oh daar was ik niet op voorbereid. Ze heeft me vooral allerlei lijntjes laten springen. Ferrose heeft 1x geweigerd, toen gaf ik haar op dezelfde manier een knal als mijn springinstructrice doet (alleen 10x zo zacht want ik kan niet hard slaan ) , vloog ze onmiddelijk weg waarbij ze mijn instructrice nog praktisch omver liep. Roept ze ook echt niet kijken, ik sta nog, aanrijden nu. Toen sprong Ferrose hem wel en heeft daarna nog slechts 1x een flinke aanmoediging nodig gehad. Aan het einde moest ik nog een paar lijntjes rijden, maar ik mocht nu geen been geven, omdat Ferrose nogal een hoop bombarie/stampij maakt over op druk gereden worden (ze heeft het alleen nog nodig omdat je haar geen seconde kan vertrouwen), die lijntjes gingen echt heel fijn. Ferrose heeft zoveel techniek als ze maar relaxt is (vermogen heeft ze altijd genoeg ). Dus ik heb echt wel lekker rond gereden en instructrice was ook erg tevreden over onze verbetering.
Geert is ook stom! Ik wou morgen wat boodschappen doen en nou neemt hij mijn auto sleutels mee en ik moet op houden te zeuren! Jeee wat wordt een mens vervelend als ie niks mag!
Veel plezier met je springles Noor Wat een verschil tussen Katootje en Taai.
Mirthe: klinkt niet echt fijn van je rug .
Bobo liep vanmiddag ook fijn tussen de bordjes. Ben benieuwd hoe het gaat zondag. Morgen ochtend nog even trainen en 'smiddags bevrijdingsfestival. Zonet nog even een mooi tijdje met de honden gewandeld.
Sim
Geplaatst: 04-05-11 19:03
GO Geert! Go Geert! Ik vind het goed van Geert dat ie je even onder de duim houdt hoor Marijke. Tis voor je eigen bestwil. EVen op je tanden bijten.
weet ik ... maar blegh! lezen is niet goed, computeren ook niet en mn slaap is wel een keer op... maar ik wil wel mee naar Limboland. Geert gaat daar de 1e x M starten dus dat wil ik zeker niet missen
Sim
Geplaatst: 04-05-11 19:05
Je weet dus waar je het voor doet! Maar ik snap je wel hoor. Je wordt er echt zat van.
Laatst bijgewerkt door Sim op 04-05-11 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
texelse
Fijn Joki, dat het springen zo lekker ging, en dat jouw instructrice zo'n bikkel is. Veel plezier met springles Noor. Heb je al gebeld? Marijke, Marijke, rust houden is het advies, en dan doe je ook geen boodschappen. Ik ben het niet vaak met een man eens, maar in dit geval heeft jouw Geert groot gelijk!!
muts_marijke
jaa dat weet ik .... jij - JULLIE bent - zijn al net zo erg als Geert mams en schoon mams!
Haha Marijke, ik snap je totaal, kan ook niet stilzitten! Noor, wat een droppie is Kato
Ik mag nog gewoon rijden en zit nu dus aan de Naproxen. Eerste 3 dagen 3x daags, daarna naar eigen inzicht. We gaan nu gezellig gourmetten bij de buren
Snoekiej
Geplaatst: 04-05-11 19:29
Goedenavond! De DA is vandaag geweest. Voor de ogen krijgt ze nu weer zakjes ontstekingsremmer en vochtafdrijvers en oogdruppels. Ook is er voor de zekerheid bloed afgenomen. De benen waren gelukkig alweer bijna dun vandaag. Hij zei dat als ik een hele zware training heb gereden, ik haar dan 1 nacht in de stalbandages moet zetten ter voorkoming van die dikke benen. Heb haar een half uurtje rustig rechtuit gereden, ging wel prima. Springles geven was ook weer leuk Ben nu bezig met mijn bezwaarschrift schrijven, pff wat lastig zeg!
Sanuri, ik heb nog een Passier Paragon liggen, 17.5 inch, medium boommaat. Vraag er 500 euro voor. Leuk Karen Fijn dat het rijden lekker ging Kim Lekker genoten dus in het bos Sannn Zo, da's niet mis Mirthe! Hopelijk valt het mee, maar super dat je naar de dokter bent gegaan iig! Knap dat je gaat beginnen Mootje, maar let idd op dat je niet doorslaat Ahwwwwww Noor Wat een schatje! Succes met springen Itsme Marijke Fijn dat je springen meeviel Joki
muts_marijke
Geplaatst: 04-05-11 19:37
Wat een schatje is Katoo Margreet en Noor! Heel veel plezier met elkaar.
@ Joki ik heb normaal paarden van 1.70m en hoger. Mijn 1e paard was 1.84m. Ik pas ook makkelijk op mijn E pony maar die is best breed. Men gelooft vaak niet dat het een E pony is. Dat is eigenlijk ook de enige kleine waar ik mij niet te groot voor voel. Ik hoop iig dat Gio boven de 1.60m komt. @ Margreet en Noor Kato is leuk!!!
Shanouk, fijn dat het niets ernstigs is met Vorstins benen. Die stalbandages kunnen idd wel eens een uitkomst zijn! Die ogen blijven wat raar. Op internet zijn er vast wel voorbeelden van bezwaarschriften te vinden hoor.
Lief hoor Taai en Kato bij elkaar zo!
Annetje
Geplaatst: 04-05-11 20:03
Poe! Jullie hebben veel getikt!
Ik las veel over sproeien en zware bodems. Ik rijd niet in een zware bodem, heb dat voorheen veel gedaan en toen had Vies ineens flinke gallen op zijn achterbenen. En dat terwijl dat ding echt niet hard hoeft te werken bij mij. Ik snap trouwens niet waarom er hier gezegd wordt dat met de hand sproeien heel lang zou duren. Wat voor afmetingen bak heb je dan? Wij sproeien binnen altijd met de hand en dat is echt zo gedaan. Buiten ook wel eens met de hand gedaan en dat duurt wat langer (droger natuurlijk met zon erop) maar is ook goed te doen hoor. Wij hebben ook flink druk op de waterkranen.
Sanurie ik heb een kieffer competition als springzadel dacht ik. Ik ben met mijn laatste zadels niet kieskeurig geweest, maar dat kon ook niet echt. Vies vond niets goed en fijn en dus zijn het de twee zadels geworden die hij wél accepteerde.
Mirte, wanneer kun je terecht bij de neuroloog? Goed dat je stappen ondernomen hebt!
Barbara wat super dat je meteen zelf hebt kunnen rijden! Je juf klinkt ook echt goooeeed! Ik had niet meer terug gepm't, maar vond het niet zo handig om bij jouw juf te komen trainen terwijl ik nu net begonnen ben bij Fried.
Puppy is lieeef! Echt heel schattig zo
Snoek, fijn dat het meevalt met de benen. Hopelijk werken de medicijnen goed genoeg en is er niets geks in het bloed te vinden.
Oh en ik zwaai even naar degenen die mijn berichten blijkbaar heel erg interessant vinden en elke dag uitpluizen
Noor: wat een schatje Geert: is goed ondernemend! Shanouk: fijn dat er niks ernstigs was met de benen van vorstin! Miss wat stalbenen achtig? Heeft ruby ook zet haar nooit met bandages op stal.
Net M1 debuut gehad, contra blijft ze opleuken met wissels dus daar moeten we nog echt even aan werken. Heel jammer want dan regent het meteen 4 onderdelen 3e ofzo. Maar eerste proef 182. Tweede proef was ik concentratie beetje kwijt en had ik 176. Al met al zeker niet ontevreden voor onze 2de wedstrijd en eerste keer m1
Annetje, heb jij ook al stalkers? Bij Roos duurt het sproeien zo lang door de dompelpomp MM staat streng onder toezicht. Snoek, Mooi van die benen! Ik ben benieuwd of er iets uit het bloed trekken komt.... Evony, Gefeliciteerd met je eerste WP
MargreetW
Geplaatst: 04-05-11 20:16
De compilatie van de wereldbeker finales in Leipzig is op Eurosport.
Noor&Margreet: wat een schattig pupje! Marijke: wordt goed rustig gehouden door Geert. Joki: heeft een fijne springles gereden Shanouk: fijn dat het niks ernstigs is met Vorstin. Evony: netjes hoor voor jullie M1 debuut! Mirthe: goed dat je vader meteen actie ondernam en dat je nu bij de dokter bent geweest. Hopelijk kun je snel terecht bij de neuroloog. itsme: veel plezier met springen!
De zadelmaker is vanavond geweest omdat Weltsieger wat last heeft van zijn rug. Maar het ligt niet aan het zadel want die ligt nog perfect. Nu vertelde hij dat hij voor iemand een Barnsby eventing zadel moest verkopen. Ze heeft er 1 keer mee gereden. Ik heb het zadel gezien en het ziet er nog als nieuw uit. Ze vraagt er 1000 euro voor. Ze heeft het zadel zelf besteld in Engeland en het bleek dus niet te passen. Nu wil ze er vanaf. Het zadel kost nieuw in GB meer dan 2000 dus dit is echt een koopje voor iemand die nog zo'n zadel zoekt. Ik weet niet meer wie er hier allemaal op zoek waren, maar ik dacht ik laat het weten hier. Voor meer info PB maar.