Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bvw schreef:Hier krijgen de paarden in het cross seizoen bijna geen brok omdat ze dan dag en nacht en de wei staan. Met heel veel gras wat ook altijd wordt bemest! Ze zijn dan geen brok nodig
Mag dat? Uit gras kunnen paarden gewoon nooit genoeg vitaminen en mineralen halen
En dat is iets wat ze gewoon nodig hebben... een dikke buik zegt niet dat ze daar genoeg van krijgen.

Nu lekker 3 dagen vrij en maandag volgende tentamen. Mijn nieuwe lesrooster voor de volgende periode is wel heel lekker, ben elke maandag en dinsdag vrij

Meneertje krijgt praatjes.

Maar goed, Vorstin gaat voor.
En helaas ook de dressuurwedstrijd die ik had opgegeven afgemeld
Ze is donkerbruin, kan goed springen en ze heeft een super karakter! Voor meer info PB!
rowo schreef:bvw schreef:Hier krijgen de paarden in het cross seizoen bijna geen brok omdat ze dan dag en nacht en de wei staan. Met heel veel gras wat ook altijd wordt bemest! Ze zijn dan geen brok nodig
Ben ik het niet me eensMag dat? Uit gras kunnen paarden gewoon nooit genoeg vitaminen en mineralen halen
En dat is iets wat ze gewoon nodig hebben... een dikke buik zegt niet dat ze daar genoeg van krijgen.
@ Karen: wat een leuk dier zeg! Heel aansprekend koppie ook.

ze kan echt terroriseren maar niet onder het zadel haha, alleen in de omgang vooral naar de andere.
Jij lekker gereden dus!