[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:25

Zo, dat is echt snel PB! Een zwarte heb je toch?
Gefeliciteerd met het veulentje Snoekiej, en mooi dat het rijden zo fijn ging.

Ik heb weer wat kilometers afgelegd met de hond. Jullie begrijpen dat ik 'later' (als ik groot ben) niet aan huisdieren begin ;) Ga me snel omkleden, heb zo les met Jer!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:33

is toch leuk een hond, maar wij hoeven er ook niet mee te lopen, dat doen ze zelf :P
Gefeliciteerd Shanouk met het laatste veulen
PB, dat is snel! Fijn dat het ook nog precies past

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:24

Middag!! :wave:

Heb nog niet geslapen en ben inmiddels wel gaar :z .... vanavond op tijd richting bed :) .

@PB: Zo hé dat is snel!! :D En draag je het nou óver je bodyprotector? Ik ga me er toch maar in verdiepen... Hoeist met de mamahond? :D
@Snoekiej: Fijn dat het rijden goed ging en dat er nog een veulentje is!! Bij ons geen veulens dit jaar..
@Noor: Ooooh wat lekker zeg, zo wandelen met je hond :D

.. wij missen het enorm.. een hond in ons gezin.. Ik heb vandeweek zo'n heel stoer flostouw gekocht, vond 'm gewoon erg leuk en ik dacht ''ik moet wel een beetje de goden verzoeken natuurlijk'' :D ...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:37

Heb je nu een flostouw maar geen hond?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:43

We hebben wel logeerhonden hoor BVW, ook van rond een halfjaar en is er ook ontzettend blij mee ;) .. maar het is wel met oogpunt op 'Er moet een nieuwe hond komen' ja ;) .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:43

Oh dus het flostouw wordt wel al gebruikt!
Wat voor hond wil je eigenlijk?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:53

Jep ;) ... en ondertussen ben je toch stiekem naar spulletjes aan het kijken.. :o

Het liefst willen we een labrador, weer een zwarte, mijn moeder heeft altijd honden getraind en we zijn gek op labradors. Indy, onze labrador die in januari is overleden, kon op stille gebaren vanaf een grote afstand precies doen wat ze moest doen :P .. Ik zou er dan ook wel mee willen trainen, heb hier nog dummies liggen :D .

Morgen wordt trouwens onze ouwe Bram alweer 28 jaar oud ;) ..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:17

Labrodors zijn ook zo intelligent!
Ik snap wel dat jullie weer zo een willen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:46

LOtte: Mama hond wordt al goed dik :P Nog 2 weken geloof ik. Als het geboren is moet je maar snel komen kijken met je ouders. Dan zijn ze zo om :D
Vest gaat idd over de BP heen. En met een koort wordt je vast gemaakt aan een ring die aan je zadel is bevestigd.

Noor: Heb idd een zwarte. Vond 120,- extra voor een roze kleurtje eigenlijk net te. Nu zie je alleen niet meer mijn mooie blauw/roze BP...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:05

Das mooi snel PB!! De schoonfamilie hier vind dat ik er maar gewoon 1 moet kopen :+
Snoekiej, veulie gaat goed! Waarschijnlijk komen ze dinsdag thuis :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:16

Super dat het goed gaat met het veulen TG!

Het is ook gewoon je veiligheid TG. En mijn moeder heeft ook zoiets van als het er is en er gebeurt wat dan denk je altijd van had ik maar.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:21

Ja ze hebben helemaal gelijk hoor!! Maar ben nu nog aan het solliciteren dus dat vest staat nog in de wachtrij.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:43

Zo PB dat is snel! Ik zit al sinds eind maart op die van mij te wachten.... Maar ja ik krijg er dan wel en met kleurtje en logo.

Ik ben vanmiddag ook in Vriezenveen geweest, paard van ons deed mee in het M, ging goed. Helaas te laat thuis om nog naar Alice te gaan dus ik ga nu morgen maar even ergens trainen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:57

Ik wil ook nog ergens gaan trainen morgen voor Tongren. Maar heb nog geen idee war. Misschien Maarsbergen of Renswoude.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:19

Ik zie net een item op het nieuws van Bangkok. Jeetje, wat zijn ze daar aan het vechten! Ik hoop maar dat Kim veilig zit.
PB, Leuk, puppies <3
WL, Hopelijk kan je je ouders overhalen... Gewoon meenemen naar PB :D

Een knipperlicht van mijn trailer doet het niet. Lampje vervangen.... Doet het nog steeds niet :( Van de week maar even naar de trailerboer brengen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:38

Niet bijgelezen. Net terug van een daggie Duitsland.

PB in Maarsbergen kun je niet meer trainen jammer genoeg.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:45

Ik sprak laatst mensen en die zeiden dat er gewoon getraind kon worden. Waren er de week voor Castenray nog geweest.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:30

Bijzonder...
Geloof dat dat elk jaar sprake van is dat mensen zeggen dat er in MB gewoon (weer) getraind mag worden. Maar mij staat bij dat (geloof dat het martinev was) had gebeld om het te vragen en toen heeft Wilhelmina vd Goes laten weten dat er geen sprake van is dat er in MB weer getraind mag worden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:37

Mmmh, bijzonder inderdaad Sim!

Mocht het wel kunnen PB, dan houd ik me in het bijzonder aanbevolen! Fijn overigens dat je je vest al hebt!

Hopelijk zit Kim inderdaad veilig!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:49

Avond!

Ik heb vorig jaar gevraagd of ik kon komen trainen in MB, dat mocht niet meer helaas :n.
Lotte: leuk ja zo'n hond, maar dit is af en toe echt nog een ongeleid projectiel hoor pffffffffff. Naar mijn moeder luister ze erg goed, gelukkig wordt het nu met mij ook wat beter!

Zo, vriendlief en zijn broertje hebben net zo lekker bij me gegeten dat ze morgen weer komen ;) Daarna gaan we naar Robin Hood, ben benieuwd!

Ga nu lekker even op de bank en op tijd naar bed. Morgen eindelijk weer lekker trainen in het Dijkgatbos, we mogen weer van stal!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:46

Grappig Noor, als het goed is gaan wij morgen ook naar RH :P

Overigens was degene die mij dat vertelde het achternichtje van Wilhelmina (heeft mijn oude pony).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:49

Hahah en ik ook :P .. Ben wel benieuwd naar de zoveelste versie.. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:06

Ik ben jaloers, iedereen gaat naar RH. Ik zal denk ik nog twee weken moeten wachten voor vriendje weer 'toonbaar' is.

Slaap lekker en iedereen veel plezier met trainen morgen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:14

:wave: hier gaat nog alles goed hoor ;).

Het is inderdaad een beetje raar hier. De leider van de rooien is in het hoofd geschoten en licht in coma. De rooien zijn woest om het zo maar even te zeggen. Het leger schiet er een beetje op los. Dus in de buurt van die groepen wil je niet wezen. Dinsdag zijn we er nog langs gekomen met de skytrain. Maar we gaan die kant gewoon echt niet meer op. Ouders van een vriendin van me zitten daar nu wel op dit moment. Ze zitten niet in het gebied zelf, maar daar blijken de rooien ook al te zitten want ze waren uit eten en hoorden toen schoten en explosie. Ze belden ons dus meteen om alles te vertellen. Die ouders zouden gister avond naar Ned terug vliegen. Ik weet niet eens of dat wel door gegaan is. Toen ze uit eten waren werden ze geevacueerd. En het leger loopt door alle hotels iedereen te checken. En de mensen mogen er niet meer uit. Ze zitten dus opgesloten. Wij zitten er zover vanaf dat we wel gewoon naar school kunnen en hier in de buurt naar het winkelcentrum kunnen gelukkig. Maar we schrokken wel even. We zouden die avond dat het gebeurde op stap. Maar we wisten niet hoe het zou gaan. De gelen zullen wel blij zijn en de roden woest.
De hoofd van de school heeft ons ook gewaarschuwd, want veel taxi chauffeurs zijn voor de roden. De hoofd van onze school is geel. Dus als we met de taxi moeten, mogen we niet zeggen dat we op Rangsit University studeren. Dus zeggen we maar dat we hier op vakantie zijn. Pff wat een gedoe allemaal..

Maar verder is het hier nog steeds mooi! :D En we vermaken ons ook prima. Maar zoals dit weekend zouden we naar china town. Maar dat is dus niet toegestaan. Niet dat ik daar op dit moment heen wil met die gevechten ;).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:52

Poe Kim, klinkt echt heftig om zo dicht op het vuur te zitten! Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet.