Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jenga_8 schreef:Nou ja, zoblijft er maar weinig over he!
mistid schreef:Ik ben mijn ouders druk aan het overhalen, omdat we toch zoveel land hebben (iets van 60 vierkante km huiskavel, kan best dus), maar nee, een paar vaste sprongetjes in de springweide...
Ingridje16 schreef:Ja idd, ik zou er ook zeker zelf geen vaste hindernissen in gaan bouwen.
Krijg je alleen maar dat je het gras vernield. Hebben de paarden in de zomer helemaal niks als je daar gaat rijden.
miss_jumpy schreef:mistid schreef:Ik ben mijn ouders druk aan het overhalen, omdat we toch zoveel land hebben (iets van 60 vierkante km huiskavel, kan best dus), maar nee, een paar vaste sprongetjes in de springweide...
dat is niet weinig
miss_jumpy schreef:mistid schreef:Ik ben mijn ouders druk aan het overhalen, omdat we toch zoveel land hebben (iets van 60 vierkante km huiskavel, kan best dus), maar nee, een paar vaste sprongetjes in de springweide...
dat is niet weinig
Citaat:ik ben niet goed in dit soort dingen maar 60 vierkante km is toch 60km bij 60km
Ingridje16 schreef:ow oke, ja ik vond het al zo groot klinken, ik dacht dat is bijna onmogelijk.
maja dat is hier onmogelijk, denk dat als je in de boeren stukken zit dat dat wel haalbaar is.
miss_jumpy schreef:waarschijnlijk hebben jullie dan akkerbouw en/of melkkoeien?? Een beetje boer gaat zijn vruchtbare akkers/graslanden natuurlijk niet opofferen voor crosshindernissen (tenminste, ik zou mijn broer/vader ook echt niet zo gek krijgen)