Biem: doe je goed!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:foto komt er aan
miss_jumpy schreef:@ SGWOllie, sterkte met dit verlies! Je zal Roos wel heel erg missen als ze zo lang bij jullie is geweest maar dit is toch wel een heel mooi "einde", zo in de wei.
SGWOllie schreef:miss_jumpy schreef:@ SGWOllie, sterkte met dit verlies! Je zal Roos wel heel erg missen als ze zo lang bij jullie is geweest maar dit is toch wel een heel mooi "einde", zo in de wei.
Dank je wel. Wij vinden het ook wel een mooi "einde" zo, precies op haar manier. Geen mensen er bij, dit soort dingen regelt mevrouw zelf. Ben heel blij dat ze geen "oud en zielig" paardje is geworden, dat was niets voor haar. We hebben het altijd zo voor haar gewenst, alleen nog niet nu.
SGWOllie schreef:Rowo: Ja, ze was verder nog helemaal gezond. Eigenlijk heeft ze nog nooit iets gemakeerd zo lang ik haar ken. Ze stond 24/7 buiten met een grote schuilstal (samen met de twee kleine aapjes) omdat ze de laatste jaren niet meer tegen stof kon. En volgens mij had ze het daar prima naar haar zin. Toen we er achter kwamen dat ze drachtig was vorig jaar ben ik wel even heel bang geweest. Maar ze ging er alleen maar beter van uitzien en heeft daar echt van genoten.
Kim: Leuk hoor, je haar!