Wat hebben jullie allemaal gedaan Sim?
Wij zijn begonnen op dat steiltje van bielzen met die afsprong. Daarna naar dat ding waarje bergaf springt bij die boerderij.
Toen het paardje afgereden: 2 steiltjes, mini opsprong, oxer.
En dan kom je bij die wal.
Daarna grindbak, door een slingerpaadje met nog wat lage dingetjes, oxertje.
Dan de skyjump, coffin, 2 smalletjes. Ergens een paadje met een in-uit en een steil.
Dan die greppel uit het M (heeft alleen Lielle gedaan). Wij mochten het huisje, alternatief rechts van die greppel en dan door de greppel heen. Picknicktafel.
Daarna kwamen we bij die wei waar je normaal in moet springen. Daar mochten we allemaal een heel stuk alleen: brummenbak, dubbelsprong, grashindernis, 4 in uitjes en dan die grijze buis.
Als laatste de waterbak. Daar heb ik de hoge afspronge gedaan met nog een steilsprong ervoor
D*mn, wat duurt dat lang voordat je dan landt!
voordat ze opkeek. Dit vond ik dus erg onfatsoenlijk van zo'n jury. Omdat ze niet gezien had hoe dit onderdeel ging, stond er natuuurlijk een 6 op het lijstje... En aangezien mn hele lijst voor een heel groot deel uit 6jes bestond...
.
was erg fijn. Ollie heeft weer erg goed geoefend op zijn piaffe, ik heb mijn eigen nek gekraakt door niet voldoende terug te zitten op boomstam heuvelaf en Frank en Tezzz ( en Merlijn trouwens ook) zijn zeker vijf kilo afgevallen door het achter ons aan rennen. Wel heel trouw...
Aan het einde een enorme plensbui op ons kop gehad. O ja, Scum was echt super dapper vandaag!!!!!

"Cadence"