Mmm, 16+ en altijd een bril, geen idee wie je bent.. (lees: Naam graag )Nee Jis jij bent gewoon een beetje een muurbloempje, doe er eens wat aan
Anne_ schreef:Zou ik doen ja Jis, anders eindig je als een eenzaam oud vrouwtje ja dat kan natuurlijk niet... zal ik dan bij jou in therapie, misschien kom ik dan over mn verlegenheid heen! haha
Nou, vooruit, stel jezelf maar even netjes voor, (dat wil zeggen minstens voor en achternaam..) dan mag je misschien wel meekletsen met ons.. Jiska, wat ben je stil.. Je moet niet zo verlegen zijn hoor //edit, sorry, je had alweer gereageerd, er zit verbetering in
Hij zegt net zelf dat VLV naspitten geen zin heeft... maar ik moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben..geef op zijn minst nog een hint
Dacht je nu echt dat ik voor jou die lijs afging? Dat doe ik alleen voor mensen waarvan ik minstens weet wie het is...
hoe wist je dat cker doordie tijdfouten onee dat kaniet want die heeft zi wel meestal hahahahahahahaha
Kun je misschien even duidelijk en in normaal Nederlands proberen je boodschap over te brengen.. Dat wat je net typte was echt niet te ontcijferen..