[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 08:47

Bitwise schreef:
Lielle, veel succes met Tolstoi. maak er wat leuks van. ik lees graag je verslag.

Simmie, doe je de jury cursus?

Ha ha, nee, dat zou ik niet eens mogen (ben nog maar een B-ruiter).
De instructrice van onze manege volgt de jurycursus.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:43

Ik heb vanmiddag voor het eerst weer clubles op zaterdag
Wel een beetje een rare tijd *begint om 12.00 uur* maar dat komt omdat er boeldag in de manege komt.. Voorlopig dus ook de laatste zaterdagles

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Canter en Mas gaat

@ RT, wat fijn dat je vervoer hebt kunnen regelen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:55

hester heeft idd wel erg goed gereden

Fijn dat je nog wel vervoer hebt kunnen regelen RT

veel plezier op clubles Vief

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:56

oh ja, ik ga vanmiddag voorhet eerst op de hengst rijden.....
en morgen naar NIC in zuidlaren

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:18

Goedemorgen
Ik moet meteen ook al weer even gaan.. (stalle doen )

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:00

zow zow
tis hier stil.. iedereen naar school of druk aan het werk ??

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:00

school? Kim op zaterdag?

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:06

tsja, sommigen moeten werken (en kunnen af en toe bokken tussendoor )

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:09

neej school op zaterdag doen we niet aan
Oef maandag einde vakantie en weer naar school

maja..heb nog niet gehoord wanneer het nieuwe paardje komt..Maar in het weekend kon niemand hem brengen want dan zijn ze zelf op wedstrijd..

Dus ik hoop dat ie dan zo snel mogelijk komt

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:10

minnie_muis schreef:
school? Kim op zaterdag?

ohh sorry ..
haha ben beetje blond geloof ik

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:48

Beetje maar . Wij zijn vanmiddag hard bixie-proefjes aan het oefenen geweest..over paar weekjes moet mn shet er aan geloven, hartstikke leuk

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:11

ben vandaag naar de cross in hattem wezen kijken. was een erg mooie cross! hopelijk issie volgend jaar weer voor de paarden. daarna nog even lekker gereden en vanavond ook maar weer stappen. dit keer maar naar de leeren lampe in raalte...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:20

Jammer dat je er vorige week niet was Jiska, toen speelde de band van mijn vriendje daar!

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:04

Jiska schreef:
ben vandaag naar de cross in hattem wezen kijken. was een erg mooie cross! hopelijk issie volgend jaar weer voor de paarden. daarna nog even lekker gereden en vanavond ook maar weer stappen. dit keer maar naar de leeren lampe in raalte...

Daar ga ik ook wel eens heen, leuk altijd daar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:06

Andrea, wat is er met jou gebeurd in Hattem??

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:06

Hee andrea volgens mij heb ik jou vandaag gezien.
ik moest wachten bij hindernis 14 omdat er iemand af was gevallen en jij liep naar boven.
kan dat?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:08

ik ben vandaag ook in Hattem geweest. Hesterv en andrea nog gesproken. maar wat een bagger organisatie zeg!!
maar bij de M en Z pony's klopte er niks van! iets van 11 man vd 17(M) werd uitgesloten, ik weet niet in hoeverre dat nu is veranderd, maar hindernis 6/7 stond niet goed uitgelegd en blijkbaar wisten een aantal ook niet dat ze 5B niet hoefde te springen(was alleen voor het Z) maar dat stond er dus niet duidelijk bij! je had iedereen moeten zien joh!
Rob Janssen was vertegenwoordige...hij maakte wel zo'n rare opmerking, hij vertelde dat je tussen verschillende hindernis je lijn mag doorkruisen, naja blablbal dat staat ook in het reglement, nu was er een meisje die bij 6 over de punt ging (ipv over de alternatief, die eigenlijk niet goed was uitgelegd) daarna kwam meteen hindernis 7, tussen deze hindenissen(mischien 2 galopsprongen) heeft ze een volte gedraaid
de opmerking van Rob was dat het idd mag, maar zij niet bewust een volte had gereden!!

dus dat meisje boos wat dat had ze dus wel gedaan! en het enige wat werd gezegd was dat ze het had moeten zeggen dat ze een volte ging rijden. nou dat vond ik wel zo raar, moet je voor elke sprong gaan schreeuwen dat je bewust een volte gaat rijden?!?!

maar verder wel een leuke dag gehad, mooi weer en een leuke selectieve en mooie cross!! zaten leuke sprongen in!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:31

Dat zou ik dus idd wel doen om verwarring te voorkomen RT
Het blijft een getouwtrek of je bewust een volte rijdt of dat je paard wegspringt en je daarom die volte rijdt

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:09

gomir schreef:
Dat zou ik dus idd wel doen om verwarring te voorkomen RT
Het blijft een getouwtrek of je bewust een volte rijdt of dat je paard wegspringt en je daarom die volte rijdt

Ik doe dat dus ook. Zeker als het alternatief zo staat dat het net lijkt of je de hoofdsprong aanrijdt. Ik roep dus van tevoren al "ALTERNATIEF"!!

In Diepenheim op hindernis 11 en 12 deed ik dat dus ook, want daar reed je ook eerst op de hoofdsprong aan voor je de wending naar het alternatief kon rijden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:25

Simmie schreef:
Andrea, wat is er met jou gebeurd in Hattem??

Ja, echt heel stom Even snel want ik moet zo weer weg, morgen uitgebreid verslag !
Springen foutloos, cross ging super! Alles rechtdoor behalve holle pad, ze kwam een beetje terug op de opsprong en ik zat daardoor te twijfelen of ik die afsprong wel moest doen (ook omdat ze in nijeberkoop zo'n joekel van een sprong maakte) dus daar het alternatief gedaan. Beter een goede afsluiter dan een slechte afsprong. Dus cross foutloos, dacht ik....
Het hele 2e blad van de uitslagen was uitgesloten in de cross waaronder ik Dus ik gelijk naar het secretariaat, zeiden ze dat ik een foutief parcours had gereden! Aargh, ik vragen welke hindernis, hindernis 14. Ik had de tweede sprong genomen terwijl je in de B paarden alleen de eerste mocht. Pfff, nouja ik had het er met mijn vader over gehad en we besloten er niet verder over te zeuren. De organisatie had het er nl al over gehad.
Maarja, een heel discussiepunt dus. Het stond wel aangegeven (achteraf) maar niet duidelijk, anders waren er ook niet zoveel B ruiters verkeerd gereden lijkt me.

Voor de winstpunten kan het me niets schelen, heb er toch al genoeg Maar het is gewoon banketstaaf dat er eigenlijk onterecht een UIT achter je naam staat. Ook was er een prijs voor de combinatie met de hoogste stijlpunten en grote kans dat ik dat was geweest (niet arrogant bedoeld), want ik had een 7,7 en we hadden nog een stijljury gesproken en die zei dat ie maar een keer een 8 had gegeven, verder allemaal lager.

Nouja, ik heb wel weer een fijne cross gereden en nu weet ik zeker dat we klaar zijn voor de L

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:27

pietpiraat schreef:
Hee andrea volgens mij heb ik jou vandaag gezien.
ik moest wachten bij hindernis 14 omdat er iemand af was gevallen en jij liep naar boven.
kan dat?

Ja, klopt! Ik wist niet zeker of je het was en ik dacht laat ik je maar niet uit je concentratie halen
Ik heb nog wel een foto van je gemaakt bij hindernis 15 met mijn überluxe camera, not Foto's moeten dus nog ontwikkeld worden en verwacht er maar niets van want ik weet niet wat voor actiefoto's dat ding maakt haha.

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:47

@ marieke, in welke band speelt je vriend dan??

@andrea, heb ik jou niet gesproken bij het uitslagen bord?? we hadden het toen over die ene hindernis die je wel hebt gesprongen maar eigenlijk niet mocht springen...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:58

Hahaha, das echt grappig! Hebben we elkaar gesproken zonder te weten dat we allebei bokkers zijn haha. Nouja, we waren het in ieder geval wel eens

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:09

andrea, wat slordig dat ze het niet goed hadden aangegeven op de kampioenschappen!
maarja gelukkig dat je zelf heel fijn hebt gereden! dat is het belangrijkste!
vanmorgen heb ik eerst zelf ff met britt gereden, ging wel lekker, daarna nog met een vriendin quiz verzonnen voor het clubweekend , en daarna moest ik schrijven bij de paardenclub die wedstrijd had.
Gelukkig mocht ik de Z1 en de Z2 schrijven, is een stuk leuker dan de B ofzo!
Lielle, hoe was de les?
en Scum en Bitwise, hoe is het jullie vergaan in heteren? (ik vind het daar altijd wel fijn dressuren, alleen balen als het regent en je moet wachten om de ring in te gaan.. )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:14

pietpiraat nog vergeten, hoe is jou vergaan vandaag?