Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DoretteK schreef:Weet iemand hier toevallig of de trainingen op 28 december in de Mortel overdag of 's avonds plaatsvinden? Ik ging al van overdag uit omdat het vakantie is, maar heb eigenlijk geen idee hoe het voorgaande jaren was...
LuffB schreef:Ik ga qua indoor naar de training in Bathmen om hem weer even wat cross hindernisjes te laten zien. Had midden november een cross training gepland staan in marienweardt bij Justin valk, maar door wat hoesten van de pony een ander paard mee genomen. Dus wordt voor de pony weer de 1ste keer cross hindernissen zien sinds oktober.
Zit verder te denken aan oudkarspel de 13de (is maar een uur rijden) en/ of Ermelo de 26ste (anderhalf uur rijden), beide goed te doen dus qua reistijd. Maar omdat de training ook al 6 januari is weet ik nog niet precies wat ik ga doen..
Verder wil ik middenbeemster en Maarsbergen graag mee pakken!
Zie ook ambt delden staan... iemand daar al eens geweest?
MerelV schreef:DoretteK schreef:Weet iemand hier toevallig of de trainingen op 28 december in de Mortel overdag of 's avonds plaatsvinden? Ik ging al van overdag uit omdat het vakantie is, maar heb eigenlijk geen idee hoe het voorgaande jaren was...
Andere jaren waren de trainingen overdag en 's avonds (hele dag dus).
liekec schreef:LuffB schreef:Ik ga qua indoor naar de training in Bathmen om hem weer even wat cross hindernisjes te laten zien. Had midden november een cross training gepland staan in marienweardt bij Justin valk, maar door wat hoesten van de pony een ander paard mee genomen. Dus wordt voor de pony weer de 1ste keer cross hindernissen zien sinds oktober.
Zit verder te denken aan oudkarspel de 13de (is maar een uur rijden) en/ of Ermelo de 26ste (anderhalf uur rijden), beide goed te doen dus qua reistijd. Maar omdat de training ook al 6 januari is weet ik nog niet precies wat ik ga doen..
Verder wil ik middenbeemster en Maarsbergen graag mee pakken!
Zie ook ambt delden staan... iemand daar al eens geweest?
De lijst is nog niet online toch?
En Maarsbergen dit jaar ging niet door volgens Susan