Nu hopen dat T zijn staart vanaf nu recht blijft!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
caro29 schreef:moeders heb ik gekocht toen zij 9 maanden was en 1.50m. Uiteindelijk is zij maar 1.54,5m geworden en wel paardgefokt. Zij was 1.05 bij de geboorte. Dus ik hoop dat Gio voorbij de 1.60m komt. Tot nu toe is alleen haar zoon van Chico's boy boven de 1.60m gekomen.

en bij de derde ga ik vandaag kijken. Ze hebben ook elke avond Zumba en spinning. Ik heb trouwens zo'n klein stepapparaat voor thuis besteld en deze is vandaag met DPD meegegaan... Er moeten nu namelijk 15kg's af

Maar goed dat je naar de dokter bent geweest dan! Een mri scan kan je zonder wachttijd in een mri-centrum laten doen en dit wordt gewoon vergoed door je zorgverzekeraar. Heb je al een afspraak bij de neuroloog gemaakt?
Haalde alleen wel ruby als een modderpaardje uit de wei.
niemand verwacht dat ik dit weet
ik heb nog 7 kg zwaarder gewogen, maar het is echt veels te veel

Leuke jas!!
Hij gaat steeds beter me hand opzoeken vanaf het begin. Nu ben ik druk bezig om hem recht te maken. En de juiste buiging te laten lopen. Meneer zit altijd wat vast op rechts. Maar na goed erdoor rijden wordt het al een stuk beter! Morgen komt hoefsmid weer! Nu hebben de ijzers er wel 11 weken onder gezeten
met 1x weer vast tikken. Nu is het wel echt weer heel hard nodig maar vorig seizoen hadden we andere en toen lagen ze na 6 weken er al onderuit! Dus zeer te vrede over die nieuwe hoefsmid! Maar ik gaat eten, lekkere krieltjes met fruit en stukje vlees