Heleen: Ik ga er eens op letten hoe mijn zadel met en zonder bontje ligt. Sowieso passen standaard springzadels al niet, omdat ze te dunne kussens hebben. Enkel zadels met iets dikkere kussens passen. En heb de indruk dat het beter aansluit met bontje. uiteraard is dat niet optimaal, maar ik heb nog steeds geen passend (spring)zadel gezien voor Coby. We zouden wel een springzadel gaan binnen krijgen met dikkere kussens, hopelijk is dat wat. Maar zou een bontje de schokken ook niet een beetje verzachten?
WL: Ik heb eens ergens gelezen dat het bont juist goed voor de warmteregulatie is? Kan ook ergens anders van zijn geweest maar dat schoot me te binnen.
Net ledenvergadering van de LR gehad, weer hetzelfde als altijd Heb me maar aangemeld om een vrijwilligersplan te schrijven, dan kan ik daar hopelijk ook nog een studiepuntje voor krijgen
Ik ga ook maar eens slapen. Ben alvast een beetje aan het rond kijken voor een kamer in Leiden. Heb me maar alvast ingeschreven , kan nooit kwaad.
Morgen vroeg naar stal, Wo rijden, daarna mee naar springles met Sal. Even kijken of Jeroen Heijmans nog wat leuks op stal heeft staan , vorige keer dat we er waren stond er echt een kicke beestje op stal. Was er een van Bennfentes .
eerst maar ff kijken of die stijgingen niet tijdelijk zijn... vaak wordt er veel gekocht en bij een stijging direct weer verkocht, er kan dus nog een dip komen... we shall see...
Die Obama geeft mij weer wat vertrouwen, misschien wordt de sfeer op aarde wat minder turbulent...