Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had ik er maar 1 haha
hahahah, zit scheel te kijken!!! Ik bedoel Kimdepim. blondie
!!
. Dus van mij mag het gaan sneeuwen
.
De toetsen gingen wel aardig vandaag.
Zit echt met mn hoofd ergens anders wolken denk ik....
) en me paardje rond geslingert
1 hindernis weten we niet, hadden filmpje maar geen oorzaak gevonden, gewoon pech, rest reed ik te snel en bleef ze te vlak. Nouja, had ook al lang geen 2-fasen gedaan en was er met mijn kop niet bij... Het meisje die voor mij reed was uitgebeld, de omroeper vet grof: Ja, je wordt bedankt en we hoeven je niet weer te zien, en je moet je zo boven in het juryhok komen melden want je deed dingen die niet door de beugel kunnen. Nouja zeg, ze sloeg hem 2 keer hard met de zweep en gaf hem 1 schopje. Een jongen die ook in de L reed had zijn sporen op de kop aan en maar schoppen en daar werd niks van gezegd!
. Oja, onze "lieve" hond heeft mijn agenda opgevreten, net zoals een verslag voor muziek (wat in mijn map moest) en mijn nieuwe oornetje. Ik heb zin om dat beest eens een halve minuut bij Yoeri in de box te zetten, daar blijft hij niet lang heel. miss_jumpy schreef:heej ben je niet meer ziek corien?!
Ik zou ook wel nu naar de paarden willen, het kan tenslotte alleen maar weer slechter worden
!!
balen man.
CoriienRN schreef:Ja dat wel, maar ja me paard moet ik toch er uit halen.
mistid schreef:Je onderschrift!!