Heb net ECG-onderwijs gehad en om 11 uur hebben we alweer onderwijs dus ik vond het niet de moeite om nog ergens bij een poli mee te gaan lopen. Is toch mijn laatste dag vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga je naar een muziekevenement, haal je oordoppen?? Is een b-tje raar? tenzij je er werkt misschien?
kunnen ze net zo goed het geluid iets zachter zetten als toch iedereen met doppen gaat lopen. Maar kan het me wel voorstellen hoor
. Bij de gemiddelde discotheek, zou ik ze ook overwegen. Maar dan leen ik ze gewoon van mijn vriend, die heeft die dingen voor zijn werk.

jenga_8 schreef:ga je naar een muziekevenement, haal je oordoppen?? Is een b-tje raar? tenzij je er werkt misschien?

ben nu 3 weken bezig met Sonja Bakker, en ben al 2 kilo kwijt
!
!!

miss_jumpy schreef:Rowo, volgens mij kan je ook permanente schade oplopen op 1 feest met harde muziek, ligt toch niet persee aan hoe vaak je gaat??
) draagt.... Maar misschien is het in Deurne anders. Leuk dat je bij Jan gaat stage lopen. Zal wel een leerzame en pittige tijd zijn! Als je er nog eens op maandag rond 18.30 bent zal ik je nog wel zien daar.
Toen mijn vader hooi ging geven was er nog niets aan de hand. Nadat hij de andere paarden binnen had gedaan ging hij voeren en toen lag ze in de wei. We denken dus aan een hartstilstand, ze lag er ook echt bij alsof ze gewoon tijdens het lopen was omgevallen. Ben aan de ene kant natuurlijk heel verdrietig maar ben aan de andere kant blij dat het op deze manier gegaan is. Ze is 29 jaar geworden en heeft een heel mooi pensioen gehad. En ze heeft ons onze mooie Bibelot gegeven... Rssoje woonde hier al langer dan ik en we gaan haar echt heel erg missen....
Goeiemorgen
.
.
! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan
Net zo makkelijk!
Maar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!
Ze heeft wel een mooie leeftijd gehaald!
Loes_Joery schreef:Dank je Wollie & Sandra! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan
Net zo makkelijk!
SterkteMaar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!
Sterkte.

SGWOllie schreef:Loes_Joery schreef:Dank je Wollie & Sandra! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan
Net zo makkelijk!
SterkteMaar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!
Dan was je dus mooi in stijl toch?! Echt leuk voor je dat je het gehaald hebt zeg!
! En misschien kom ik binnenkort wel keertje op maandag avond langs
! Heb in de meivakantie iig van maandag t/m vrijdag ook stage bij Jan
! Maar van te voren kom ik wel een keertje!