Heb net ECG-onderwijs gehad en om 11 uur hebben we alweer onderwijs dus ik vond het niet de moeite om nog ergens bij een poli mee te gaan lopen. Is toch mijn laatste dag vandaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jenga_8 schreef:ga je naar een muziekevenement, haal je oordoppen?? Is een b-tje raar? tenzij je er werkt misschien?
miss_jumpy schreef:Rowo, volgens mij kan je ook permanente schade oplopen op 1 feest met harde muziek, ligt toch niet persee aan hoe vaak je gaat??
Loes_Joery schreef:Dank je Wollie & Sandra! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan
Net zo makkelijk!
SterkteMaar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!
SGWOllie schreef:Loes_Joery schreef:Dank je Wollie & Sandra! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan
Net zo makkelijk!
SterkteMaar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!
Dan was je dus mooi in stijl toch?! Echt leuk voor je dat je het gehaald hebt zeg!