[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:08

Ik zit mezelf te vermaken Clown
Heb net ECG-onderwijs gehad en om 11 uur hebben we alweer onderwijs dus ik vond het niet de moeite om nog ergens bij een poli mee te gaan lopen. Is toch mijn laatste dag vandaag Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:12

verstandig Gomir! En lekker toch, zo'n examen Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:15

Trance Energy? Dat klinkt als iets waar ik niet heen wil Bloos

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:19

Verwardga je naar een muziekevenement, haal je oordoppen?? Is een b-tje raar? tenzij je er werkt misschien?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:26

Jenga: klinkt misschien raar...
Maar als je naast de boxen staat dan is de muziek echt hard. Mijn oren begonnen de laatste keren ook echt pijn te doen en dat is echt niet goed! Nu ga ik van die oordoppen halen die muzikanten ook gebruiken. De muziek wordt zodanig gefilterd dat alles wel hetzelfde blijft, maar je hoort het alleen wat zachter. Mensen die naast je staan die hoor je wel gewoon praten. Die krengen kosten dan ook maar liefst 40 euro.
Het is niet ongewoon, veel mensen die ik ken hebben zulke oordoppen in op grote feesten!

Scum: het is iets waar je van moet houden, dat ben ik met je eens.. Maar ik ga echt helemaal uit mijn dak op zo'n avond!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:36

Ik vindt het echt maf ROFL kunnen ze net zo goed het geluid iets zachter zetten als toch iedereen met doppen gaat lopen. Maar kan het me wel voorstellen hoor Bloos . Bij de gemiddelde discotheek, zou ik ze ook overwegen. Maar dan leen ik ze gewoon van mijn vriend, die heeft die dingen voor zijn werk. Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:45

jenga_8 schreef:
Verwardga je naar een muziekevenement, haal je oordoppen?? Is een b-tje raar? tenzij je er werkt misschien?

Ik ga ook naar dat soort feesten en er lopen echt enorm veel mensen met oordoppen. Sommige zelfs met doppen van 180euro (op maat gemaakt). De muziek staat echt ongelovelijk hard. Die mensen bezoeken zoveel feesten in het jaar dat het gewoon slecht is voor je gehoor. Ik ga niet zo vaak, dus heb geen doppen in. Maar kan je vertellen als je voor de boxen staat dat tuuten je oren na de tijd echt gigantisch. Kan niet eens beschrijven hoe hard!

Goeiesmorgens trouwens Doei!

Ik ga zo maar eens wat voor school doen en vanmiddag rijden. Vnvd feest in Haaksbergen; 10 euro en onbeperkt eten en drinken Hyper!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 11:58

Goedemorgen Lachen

Rowo: Ik heb die le qoc in het zwart met klitteband, ik had ook nog hoge maar die rits was kapot..
Ik vind het wel een goede zaak, die oordoppen Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:02

Ik wil die le coq's graag in het wit, met klitteband en dan met een ander leuk kleurtje. zag ze al in het wit met bruin en wit met rose. Echt zooooo leuk!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:18

Ik ga even douchen, en dan mag ik eeeeeen tosti Knipoog ben nu 3 weken bezig met Sonja Bakker, en ben al 2 kilo kwijt Haha! Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:33

Goeiemorgen Lachen!
Op school, voor 1 uurtje.. dan weer lekker naar huis!
Oordoppen voor op een concert.. hmm als je dicht bij de boxen staat lijkt het me wel handig!
Ok dan Biem Lachen!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:38

Biem, goed bezig! Hoeveel wil je kwijtraken?

Ik vind ook dat ze de muziek beter zachter kunnen zetten dan dat iedereen met oordoppen gaat lopen Pling Muziek!

Rowo, volgens mij kan je ook permanente schade oplopen op 1 feest met harde muziek, ligt toch niet persee aan hoe vaak je gaat??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:42

miss_jumpy schreef:
Rowo, volgens mij kan je ook permanente schade oplopen op 1 feest met harde muziek, ligt toch niet persee aan hoe vaak je gaat??

Heb je gelijk in, maar ik sta meestal ook verder achter in het stadion/de zaal en niet vooraan bij de boxen. Daar is het geluid wat minder. Maar hier in Haaksbergen zijn mensen die ongeveer alle grote feesten in het jaar bezoeken (zijn er toch zo'n 10-15). Als je dan geen doppen draagt dan weet je zeker dat je later zo goed al doof bent. 1x zo'n feest of 15x maakt nogal een verschil hoor. Weet niet of je er zelf al eens geweest bent?
Maar goed, een avond in een discotheek staan is wat dat betreft ook niet goed voor je gehoor.

edit: @ biem: super zeg!! Hoeveel wil je in totaal kwijt?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:47

Loes: Gefeliciteerd dat je bent aangenomen!! Ik vind het er wel netjes uitzien bij jou. Het viel me wel op in je filmpje dat mensen erg weinig aandacht hebben besteed aan de verzorging op de intake.... op de ORUN bv verwachten ze toch wel minstens dat je paard netjes gebandageerd hebt en dat je een beetje strakke kleding (beetje setjes achtig Bloos ) draagt.... Maar misschien is het in Deurne anders. Leuk dat je bij Jan gaat stage lopen. Zal wel een leerzame en pittige tijd zijn! Als je er nog eens op maandag rond 18.30 bent zal ik je nog wel zien daar.

Ik heb een beetje minder leuk nieuws. Gisterenmiddag is onze Roosje overleden... Huilen Toen mijn vader hooi ging geven was er nog niets aan de hand. Nadat hij de andere paarden binnen had gedaan ging hij voeren en toen lag ze in de wei. We denken dus aan een hartstilstand, ze lag er ook echt bij alsof ze gewoon tijdens het lopen was omgevallen. Ben aan de ene kant natuurlijk heel verdrietig maar ben aan de andere kant blij dat het op deze manier gegaan is. Ze is 29 jaar geworden en heeft een heel mooi pensioen gehad. En ze heeft ons onze mooie Bibelot gegeven... Rssoje woonde hier al langer dan ik en we gaan haar echt heel erg missen.... Huilen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:47

nee, ik ben nog nooit op zo'n feest geweest. Kan me wel voorstellen dat het veel uitmaakt waar je staat.

Ben vroeger wel in disco's geweest en daar is het naast de boxen ook nooit fijn.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:48

Doei! Goeiemorgen

Kom net bij de kapper vandaan. Het zit echt heel anders, en het is heel erg wennen maar ik vind het wel leuk Lachen.

Strakjes heb ik les en vanavond naar Zwolle Lachen.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:50

Kim: leuke kleren wil ik ook

Loes: Ook nog gefeliciteerd Knipoog

Oordopjes! Dat ben ik dus altijd vergeten. Ik denk dat het bij mij nu al te laat is...

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:51

Dank je Wollie & Sandra Lachen! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan Tong uitsteken Net zo makkelijk!

Sterkte Ach gut Maar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:55

Ik zal zo eerst eens wat eten. Heb honger Nagelbijten / Gniffelen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:56

Wolllie: Ach gut Ze heeft wel een mooie leeftijd gehaald!

Kim: fotootje..

Oja, ik wil trouwens 5 a 7 kilo kwijt.. Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:00

Loes_Joery schreef:
Dank je Wollie & Sandra Lachen! Bij ons werd er gevraagd om een blouse, en wit of bruin dekje. Heb dus wit dekje gedaan en mijn wit dekje heeft een zwart randje dus maar met zwarte rijbroek gereden. En gewoon crossbeschermers omgedaan Tong uitsteken Net zo makkelijk!

Sterkte Ach gut Maar erg fijn dat je Roosje zo'n fijn pensioen hebt kunnen geven..!

Dan was je dus mooi in stijl toch?! Echt leuk voor je dat je het gehaald hebt zeg!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:01

Wollie: Jeetje Ach gut Sterkte.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:01

Wollie: Ach gut
Kim leuke kleren en nu nog een foto van je haar!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:02

Wollie Ach gut

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:03

SGWOllie schreef:
Loes_Joery schreef:

Dan was je dus mooi in stijl toch?! Echt leuk voor je dat je het gehaald hebt zeg!

Daarom Haha!! En misschien kom ik binnenkort wel keertje op maandag avond langs Lachen! Heb in de meivakantie iig van maandag t/m vrijdag ook stage bij Jan Knipoog! Maar van te voren kom ik wel een keertje!