[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 08:59

Goedemorgen!!

Wuppie, beetje trage reactie, maar de Red Het Chilipeppers zijn daar over 2 weken ook!! En heb er zin in hoor!

Ik kreeg net van Liellie een sms dat de training niet doorgaat in Overpelt maar Ysselsteyn. Ze belt straks nog stond er in.
Ben beneiuwd waarom het niet doorgaat dan...
En ik hoop dat ze een strranaam heeft om in de gps in te voeren, want ook al ben ik er vaker geweest, de weg vinden lukt me nog steeds niet erg goed...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 09:10

Je kunt ook even op de site van IJsselsteyn kijken Nickeltje. Daar staat ook een routebeschrijving.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:22

Owja...
Maar de ingang die we nemen als we trainen is toch heel anders dan bij de SGW? Nu is het parkeren toch naast de waterbak en bij een buitenbak?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 09:26

Dat is waar, daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik zal eens kijken of ik nog ergens een adres heb.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:27

Naja, ik nu heb nu het adres dat bij ''route'' staat en als je op oefenterrein klikt staat daar dat je voor het adres ook bij het kopje ''route'' moet kijken.
Komt wel goed dus. En we zijn er vaker geweest, dus eenmaal in de buurt zal er wel iets van herkenning zijn hoop ik...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 09:30

KLopt, daarbij heb ik hubbie als chauffeur en als hij ergens 1 keer is geweest weet hij het altijd weer te vinden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:43

Oew... handig zo eentje!!
Pap gaat geloof ik toch maar mee, en die is ook wel handig.
Heb alleen nog niks van Lielle gehoord, dus weet niet of de tijden veranderen... Ik wacht vol spanning af...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:50

Was vast dichterbij geweest, IJsselstijn, maar ja mag toch niet weg, snif
Sta ik gister helemaal klaar om te gaan rijden, breekt er toch noodweer los! Heb tot de eerste druppels gereden, dat waren wel 10 hele minuten! Tal vond het wel grappig, die is behoorlijk stormvast en amuseerde zich met toekijken hoe stalgenoten van het land af werden gehaald door gehaaste eigenaren

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:55

Waarom mag je niet weg?
Je hebt best kans dat als je Lielle belt dat er in een van de laatste lessen misschien nog een plekje voor je is...
Ik kan je geen trailer plek aanbieden, er staan er al 2 in...

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:02

Het terrein ligt aan de middenpeelweg. Vanaf Ysselseyn bordjes Sevenum volgen dan kom je er langs. Rob belde vanmorgen al om te vragen of jullie hier terecht konden. Er was een fietscross oid in Overpelt...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:06

Ow... aha, ik dacht dat we naar een ander terrein gaan vanwege heel veel regen... Verkeerd gedacht dus.
Maar dan ga ik er voorlopig voor het gemak van uit dat we gewoon op dezelfde tijden les gaan hebben...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:13

Doei! goeiemorgen

Wat een weertje Haha!!
Beetje jammer alleen dat ik vanmiddag wedstrijd heb (nja dat is niet jammer, maar met dit weer Nagelbijten / Gniffelen , niet zo leuk Knipoog )

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:23

Nickeltje schreef:
Waarom mag je niet weg?
Je hebt best kans dat als je Lielle belt dat er in een van de laatste lessen misschien nog een plekje voor je is...
Ik kan je geen trailer plek aanbieden, er staan er al 2 in...

ben overal kaar voor, einelijk mn eigen rijbewijs, trailer, paard...mogen het terrein niet af vanwege virus!

ben er wel achter dat je best heel veel kan plannen voor een seizoen, want er valt toch minstens 1/3 vanaf wegens omstandigeheden (weer, paard, zelf). Als je maar weinig plant en dat valt uit, zijn de andere dingen gemiste kansen, is mijn nieuwe theorie Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:29

Wat vervelend!!!
Jammer dat je niet mee kan hoor...

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:15

Ben ik ook weer terug uit "Good Old England!" Heerlijke vakantie gehad. De laatste 2 nachten gekampeerd in New Forrest, leuk al die pony's met veulentjes die gewoon tussen de tenten door lopen te banjeren Haha! .

Ik heb nog niet alles bijgelezen, alleen de laatste 2 pagina's even. Ving iets op over de cross in Doorn!? Die heb ik ook al twee keer gereden. Je doet alles zelf, maar vorig jaar was er een meisje dat ook samen met haar zusje reed, dus ik zou gewoon even contact op nemen. Is trouwens een leuke cross, en alles goed georganiseerd!

Talida; Balen is dat als je niet weg kunt vanwege een virus! Bij ons op stal zijn er weer zieke paarden met droes bijgekomen, dus voor ons is het ook weer uitgesteld!

Marple heeft ook een paar dagen gehoest en wat verhoging gehad. Gisteren weer voorzichtig wat aan de longe gedaan, en toen niets gehoord. Vanmiddag maar weer een beetje rustig onder het zadel beginnen.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:52

Best jammer dat de training in IJsselstein is. Ik was daar ook graag heen gegaan en nu zullen we vast niet nog een keer naar IJsselstein. Ik hoop dat iedereen het daar een beetje droog gehouden heeft vandaag.

Talida: Balen dat je niet van het erf af mag.
MissM: New Forest klinkt erg leuk!

Jonge paarden beleren vind ik juist altijd erg leuk (wat niet wegneemt dat ik het af en toe ook wel spannend vind Knipoog ). Maar ik doe wel alleen die van mezelf want er zit idd toch wel een zeker risico aan. Maar ik vind het gewoon erg leuk om echt alles zelf met het paard gedaan te hebben.

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:59

Ondertussen terug van de training uit Overpelt, ehhh, Ysselstein. Om 5.30 paarden voeren en om 6.30 de paarden de trailer op. We moesten 2 paarden opzadelen dus wilde een beetje op tijd zijn. Om 8 uur precies rijden we het grasveld op bij Overpelt. Vreemd. De tent van de cross van een aantalwekene geleden stond er nog. Ook de dranghekken. Ruimen die Belgen niets op na en wedstrijd? Naarmate we dichterbij kwamen zagen we veel afzet lint en een vrachtwagen. Er is vandaag een bmx fietcross wedstrijd op het terrein! Ondertussen kwam ook Lielle het terrein op rijden. Iemand van de organisatie had zich ook al gemeld. "Jullie kunnen hier vandaag niet rijden hoor". De fietscorss hebben het hele bos afgezet. Grrr Daar sta je dan zo vroeg voor op.

Rob maar gebeld en besloten dat we naar het terrein van Max Tuitelaars in Baarle Nassau zouden uitwijken. Ons boeltje weer opgepakt, tomtom ingesteld en weer snel op pad. Na 10 minuten bleek dat de Fam Tuytelaars niet aanwezig was en alweer omgedraaid richting Ysselstein.

Onderweg zien we nog SGWollie met vreemde gezichten kijken hoe Lielle en wij de verkeerde kant op reden.

Iets voor 9 uur weer in Ysselstein en daar was het gelukkig droog en uiteindelijk een fijne training gereden

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:14

nou bitwise en lielle...hebben jullie ook een rondje zuid-nederbelgie gehad...maar fijn dat jullie nog hebben kunnen trainen..

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:25

Inderdaad gelukkig dat jullie uiteindelijk wel hebben kunnen trainen, anders was het helemaal sh1t geweest. Nog leuke dingeng gedaan?

Heb van de week een scooter gekocht (zodat ik iig mezelf kan verplaatsen). Best geinig; ben aardig aan het rondtouren. Alleen al het gevoel om zelf weer mobiel en onafhankelijk te zijn is heerlijk!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:32

madelene schreef:
nou bitwise en lielle...hebben jullie ook een rondje zuid-nederbelgie gehad...maar fijn dat jullie nog hebben kunnen trainen..

Scum heeft meegetraind met Online. Ze hebben veel hindernissen voor het eerst gesprongen en dat ging super.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:36

Ik heb vandaag wel in Overpelt getraind Clown

Toen ik het terrein op reed om kart voor 9 kreeg ik van Lielle een smsje dat we naar Ysselsteyn zouden gaan. Ik was al bijna 2 uur onderweg en had niet zo'n zin om weer dik een uur te rijden om op een terrein te trainen waar ik normaal gesproken zo in een half uurtje ben. Ga ik daar nog wel een keertje doordeweeks ofzo met Rob heen. Dus Wuppie maar opgezadeld en in de stromende regen het bos in.

Gelukkig was mijn moeder toch maar meegegaan vanmorgen, want ik zou nooit alleen gaan trainen. Even los gegaloppeerd en toen heb ik hindernis voor hindernis de M/L cross gereden. Ook nog even helemaal achterin bij het spoor geweest, daar stonden ook nog wel wat leuke hindernissen en ook hele enge (mega afsprong en mega trakhener) waar Wup en ik met een grote boog omheen zijn gelopen Nagelbijten / Gniffelen

Verder veel gegaloppeerd, geschakeld en ook wel gelachen om gekke Wup die nog steeds de eerste keer huizenhoog springt....er zal maar een krokodil onder die hindernis zitten Koe

Dus tja, op zich heb ik me goed vermaakt!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:00

Klinkt goed Wuppie Pling

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:11

Wij hebben erg lekker getraind in Ysselsteyn... Mn vingers zijn kapotgetrokken omdat ik weer eens mn handschoenen vergeten was, maar ik ben heel erg blij met Nickje.
Alleen op een picknick tafel 2 langslopers gehad omdat ik in de bocht er heen niet goed aanreed, verder heeft ze echt alles vol overtuiging gesprongen!!
Heerlijke dag dus!
Straks nog even draakje Zeph...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:38

Ik vond het ook een geweldige training. Wel een opsteker voor mijn springparcours van a.s. zondag.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 21:01

En ook die van mij ging heel fijn. Sims is voor het eerst gelijk de waterbak ingesprongen ipv eerst er in te lopen.
Alleen de dazen aanval halverwege was even wat minder.