Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik had er wel iets van gehoord maar er nog niet echt bij nagedacht dat t een vervoersverbod voor ons tot gevolg zou kunnen hebben
Hopelijk wordt t niet erger dan t nu is.
Heb niet echt zin om iets illigaals te gaan doen
Citaat:Als gevolg van de ontdekking geldt voor Nederland per direct een algeheel exportverbod van levende herkauwers (runderen, schapen en geiten) en levende producten van deze dieren (sperma, eicellen en embryo's).
Het ministerie liet verder weten dat rond de besmette bedrijven een beschermingsgebied van 100 kilometer komt met daarom heen nog een toezichtgebied van 50 kilometer. Levende herkauwers en levende producten mogen deze gebieden niet verlaten. In het beschermingsgebied wordt geadviseerd om herkauwers, varkens en paarden op te stallen, en insecticiden te gebruiken.[/b]
hahaha! Maar alles is goed verlopen! Ga vanochtend een helm halen en wilde dan nog wat gaan oefenen alleen regent het hier op het moment
...
hahaha!
!
hahaha!
hahaha! reeskees schreef:naast Blue-Tooth, is nu ook Blue-Tongue geintroduceerd in Nederland...
reeskees schreef:naast Blue-Tooth, is nu ook Blue-Tongue geintroduceerd in Nederland...

Vieva schreef:hallo allemaal
Hoe is het hier verder!?
Bij ons schijnt de zon
Ja lekker weer even dat zonnetje

alleen was 1 keer stout ging hij bokken
haha

Dan laat ik ze meteen zien!Lielle schreef:dat is toch een tijdje terug afgeketst?
Maar ze heeft niks meer gebelt of gemailt
beetje dom. Maar iig de eigenaren van luuk die gaan ook beetje handel met pony's doen, en waren ze naar die valk hengst weesten kijken, alleen dat is een e-pony en ze willen eigenlijk alleen d pony's.
Maar hij kon heel goed lopen, alleen moest er veel aan gedaan worden, hij had slechte hoeven zeiden ze, en best mager, en in het begin toen hun dochter erop ging was het even vechten maar daarna niet meer, en gooide hij zijn voorbenen er zo mooi uit! 

Dus gaan we andere keer kijken

Zondag heb ik weer concours.
!
!
hahaha! Dressuur... bah! Maar het is bij mijn eigen club dus doen we maar aan mee
!