missmuts schreef:wel opvallend dat alle dressuurpunten opeens zo laag zijn >;)
Ook leuk dat er echt geen peil te trekken was op mijn punten en dat er alleen bij punt 2(waar ik een 6 had) bijstond dat ik meer moest verruimen.
Verder voor dingen die gewoon goed waren een 6 en voor dingen die echt slecht waren ook een 5 of een 6.
Had voor rijvaardigheid en effect van de hulpen een vijf? echt geen idee waarom?
had wel twee keer een storing omdat hij zich dooschrok van een tegemoet komend paard in de baan ernaast en twee mensen vlak naast de baan, maar dan had ik hem binnen een seconde weer recht en naar voren en binnen 2/3 passen weer netjes in de aanleuning. Als je daar al een vijf voor krijgt, dan weet ik niet wat je moet kunnen rijden voor een 8

(en anky verlaat in zwolle gewoon de baan omdat het paard bang is

Leukste vond ik nog dat ik ondanks een vijf voor de impuls en rijvaardigheid en effect van de hulpen wel een 6 had voor het rechtgericht zijn en ontspannen in de aanleuning gaan(oid). Dat rijmt dan ook niet met elkaar

Vijf voor de impuls kan komen omdat ik het proefje wat braafjes reed, hij was zo explosief dat ik niet teveel risico wilde nemen. Maar hij liep zeker wel actief en van achter uit dus die vijf kan ik nog weinig mee eigenlijk....
Zou leuk geweest zijn als er wat bijgestaan hebt, heb de coupon nu maar in de vuilnisbak gegooid. Kan er zo toch niets mee en kan me ook totaal niet vinden in de punten

En op deze manier blijf ik dressuur ook nog wel even een stom spelletje vinden, terwijl Otje eigenlijk best een fijne proef liep gister.