[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:42

missmuts schreef:
wel opvallend dat alle dressuurpunten opeens zo laag zijn >;)

Ook leuk dat er echt geen peil te trekken was op mijn punten en dat er alleen bij punt 2(waar ik een 6 had) bijstond dat ik meer moest verruimen.
Verder voor dingen die gewoon goed waren een 6 en voor dingen die echt slecht waren ook een 5 of een 6.

Had voor rijvaardigheid en effect van de hulpen een vijf? echt geen idee waarom?
had wel twee keer een storing omdat hij zich dooschrok van een tegemoet komend paard in de baan ernaast en twee mensen vlak naast de baan, maar dan had ik hem binnen een seconde weer recht en naar voren en binnen 2/3 passen weer netjes in de aanleuning. Als je daar al een vijf voor krijgt, dan weet ik niet wat je moet kunnen rijden voor een 8
(en anky verlaat in zwolle gewoon de baan omdat het paard bang is )

Leukste vond ik nog dat ik ondanks een vijf voor de impuls en rijvaardigheid en effect van de hulpen wel een 6 had voor het rechtgericht zijn en ontspannen in de aanleuning gaan(oid). Dat rijmt dan ook niet met elkaar
Vijf voor de impuls kan komen omdat ik het proefje wat braafjes reed, hij was zo explosief dat ik niet teveel risico wilde nemen. Maar hij liep zeker wel actief en van achter uit dus die vijf kan ik nog weinig mee eigenlijk....

Zou leuk geweest zijn als er wat bijgestaan hebt, heb de coupon nu maar in de vuilnisbak gegooid. Kan er zo toch niets mee en kan me ook totaal niet vinden in de punten

En op deze manier blijf ik dressuur ook nog wel even een stom spelletje vinden, terwijl Otje eigenlijk best een fijne proef liep gister.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:45

Gave foto JJ!
Ik zag hem vanmorgen al bij de AKO staan, had alleen geen geld bij me (en om zo'n blaadje nou te gaan pinnen )

LOve: leuk zeg! Ben benieuwd of het klikt met dat paardje
Ik wil er eigenlijk ook wel weer een paard bij, maar mensen komen altijd met voorwaarden dat het me uiteindelijk geld gaat kosten dus daar ketst het dan weer op af (ik heb er al 2,5 en Cheeka gaat weer naar de hengst, kan en wil dus geen geld stoppen in een paard van een ander )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:51

ja dat is minder GOmir, maar zo zal het altijd blijven?! zo reed mijn stalgenootje vorige week in NH ook een echt mooi ontspannen B proefje... nou die punten waren echt om te huilen, terwijl ik 2 punten meer met een bom onder me kont, die echt op springen stond

gelukkig dat we dan over een hindernis heen durven

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:52

super mooie foto JJ!!! :d wees er maar trots op

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:15

Foto is echt gaaf!!

Ik geef ook wel eens lage punten, maar zet er iig wel bij waarom

_Anja

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:25

Hoi allemaal!

Ik ben nu alweer een hele tijd niet geweest en ga het voorlopig ook niet allemala bijlezen

Donderdag ochtend werd ik opeens heel duizelig wakker..Kon niet meer op mn benen staan en zweette me dood als ik ook maar iets deed. Mn moeder opgebeld dat ik thuis bleef van school en weer gaan slapen..
uurtje later werd ik wakker en wou ik graag naar beneden dus ik sta op en kon gewoon helemaal niet meer recht lopen. Alles draaide en ik dacht dat ik ging flauwvallen..Weer in bed gaan liggen tot half1 toen moest ik er echt wel uit..Dus de trap afgekomen en beneden op de bank gaan liggen.
Maar tegen 1 uur dacht ik jah ik moet toch echt wat eten/drinken en ik werd maar steeds zieker, dus mn moeder maar opgebeld..Die kwam thuis en schrok zich dood hoe ze mij zag..Ik was lijkbleek en echt heel ziek ze wou de dokter bellen maar die was pas om half 2 weer aanwezig.,.Ik had gigantische koppijn, zere nek, misselijk,duizelig/licht in het hoofd en kon gewoon niks..
Mn moeder ging dus denken aan hersenvlies ontsteking want mn kin op de borst doen deed echt pijn..Eten drinken of iets kon ik niet binnen houden..
Half 2 de dokter gebeld en alles verteld en die kwam er meteen aan omdat het dus hersenvlies ontsteking kon zijn en ondertussen werd ik gek van de koppijn..De dokter kwam en heeft alles gecheckt en omdat ik nog geen koorts had konden ze hersenvlies ontsteking op dat moment zo goed als uitlsuiten tenzij ik nog koorts kreeg en dat moesten we dus de hele dag in de gaten houden. De dokter dacht dat het ging om een hele hevige ernstige acute migraine aanval en schreef me medicijnen voor waarna ik heel snel al plat lag hahah..Had ook al 1000 milligram pijnstillers gehad en zon bom erbij dus toen ging het wel weer wat beter..Hele dag nog plat gelegen en de volgende dag hetzelfde verhaal..Gelukkig had ik toen die medicijnen dus en was ik het net voor..vandaag ben ik voor het eerst echt weer een beetje op de been..Voel me een stuk beter maar blijf dat duizelige wel een beetje houden..Zon aanval kon ook wel een paar dagen duren en kon ik nog zo 2 weken last van hebben..
Ze weten niet hoe het kon en of ik het ooit weer krijg..Medicijnen heb ik nog een paar van gekregen mocht ik het weer krijgen dat ik dan niet weer zo ziek wordt..Het zou een samenhang kunnen zijn van spanning van paard opzeggen, het giropractor gebeuren was heftig geweest, en veel druk met school..ik dacht altijd dat ik me redelijk rustig hield maar dat viel dus vies tegen..nu echt 4 dagen helemaal niks gedaan en nergens aan gedacht..Paard loste zich allemaal vanzelf op en nu is het gewoon rustig en langzaam weer herstellen..

Weet het een heel verhaal..maar is wel lekker als je het even allemaal van je af kan schrijven

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:41

Beterschap anja, vervelend zeg!

hier nog een foto gemaakt door een bokker gisteren; Afbeelding
Niet echt een mooie sprong, dit was de hindernis na de hindernis waar ik een weigering op had, nog wat uit ritme dus, daarna zat het ritme er gelukkig zo weer in

@vief; ik heb zelf niet eens een horloge voor de cross, ik had dit horloge van Jorn, iemand uit onze kring, geleend, hij had al gereden, dan kon ik kijken of dat beviel,
nou, ik ga er toch ook maar 1 kopen hoor

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:43

he bah anja!!! wat naar zeg!!
heel veel sterkte en hopelijk krijg je niet weer van die aanvallen...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:01

voor de geinteresseerden...zondag 17.00 komt er een nieuw programma/serie over paarden op Animal Planet..

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:10

Vandaag is het uur van de waarheid.
Ben net terug van een bezoek aan de DA met Djinny voor nog een controle thermografie en echo.

Ik heb haar daar eerst gereden (dressuur en wat sprongetjes gemaakt) en daarna direct de thermo en scan gemaakt.
Het zag er heel netjes uit en het is goed genezen. Er was zelfs geen enkele reactie te zien terwijl ik haar toch wel flink gereden heb daar.
DJIN IS DUS HELEMAAL GENEZEN EN ZE MAG WEER CROSSEN IN ETTEN-LEUR!!!

Jiha!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:14

wow gefeliciteerd Simmie, dat is nog eens geweldig nieuws!! op naar EL!!!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:19

wat goed simmie!!
veel succes in EL dan maar!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:19

Super simmie!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:22

Thanks everybody!

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:29

Ik ben superblij voor je Simmie!!!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:52

Super simmie!!! Dat is nog eens goed nieuws!
Iedereen bedankt voor de complimentjes! raar eigenlijk dat je helemaal happy wordt van een foto van je paard op de hoefslag.

Over dressuur gesproken, ik had dat gisteren ook. 1ste proef vergat ik 1x middengalop en de wendingen om de achterhand verklooide ik helemaal, 154 punten, dus mijn vriend zei meteen "dat is een winstpunt voor de 2de proef dan!" 2de proef geen fouten, zelfs een erg goed gevoel en dan heb je 149!!! Het blijft maar net wat de jury wil zien! Laros knetterde er ook een super middendraf uit en dat waren 6-en.

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:55

Heel gaaf nieuws Simmie, gefeliciteerd!!!!

En Anja, wat een verhaal, ik hoop echt dat je snel weer opknapt

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:55

jollyjoker schreef:
Ik kan de voorplaat niet scannen maar op www.dehoefslag.nl staat hij ook. Ik zal straks een foto van de voorkant maken en plaatsen!

ik vind de foto van spirit echt super!!!!

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:57

gomir schreef:
Gave foto JJ!
Ik zag hem vanmorgen al bij de AKO staan, had alleen geen geld bij me (en om zo'n blaadje nou te gaan pinnen )

LOve: leuk zeg! Ben benieuwd of het klikt met dat paardje
Ik wil er eigenlijk ook wel weer een paard bij, maar mensen komen altijd met voorwaarden dat het me uiteindelijk geld gaat kosten dus daar ketst het dan weer op af (ik heb er al 2,5 en Cheeka gaat weer naar de hengst, kan en wil dus geen geld stoppen in een paard van een ander )

Jha dat doe ik ook niet hoor. Mijn eigen paard kost al genoeg!!! En ik heb nu ook al de zorg voor Paso doble op me genomen. Dan ga ik echt niet andermans paard bekostigen. Je hebt ook groot gelijk dat je dat niet doet!!!

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:02

Love: hartelijk gefeliciteerd met je goede resultaten in Chaam!

JJ: Ik vind Spirit ook érg leuk!

Anja: heel veel sterkte meid het zit je qua gezondheid ook helemaal niet mee.

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:07

@bento1988 bedankt!!!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:11

@Simmie; super zeg!

@L0ve; ik zag je met Niverma nog voorbijkomen bij de waterbak, zag er goed uit

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:35

Biertabje schreef:
idd erg leuk al die verslagen!! en mooie foto´s allemaal!!
gister dus met RK naar het bos geweest. en Muis pakt het allemaal erg leuk op! op naar Westerbork dan maar?!?!?!

En daarna EDE!! We hebben nog wel een pipohut voor je!!!!!! RK gaat ook mee, we hebben in ieder geval een blokhut

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:54

Biertabje schreef:
voor de geinteresseerden...zondag 17.00 komt er een nieuw programma/serie over paarden op Animal Planet..

Wat voor programma dan?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:02

we hebben hier een veulentje
een merrie.. hij is niet van onszelf. maar van de man die dat paard hier heb staan