)netjes andrea! misschien tot morgen dan...kan ik weer foto's maken zeker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
reddytobias schreef:ik misschien...haha net nog ff snel geregeld. naja nog niet eens, wacht eerst even het telefoontje van die schimmel af, is dat geregeld dan ga ik morgen denk wel richting Hattem(en vanuit daar keuring regelen)
netjes andrea! misschien tot morgen dan...kan ik weer foto's maken zeker
viefdepief schreef:Gheheh had al zo'n voorgevoel dat RT Twinkel maar niks vond
Twinkelll kom eens(net of je je shet aan het roepen bent)
Je moet boefje maar goed tam maken kim

Heb niet alles onthouden 
Mijn schimmeltje is trouwens ook groot geworden, Elisa heeft vandaag foto's gemaakt, zal zo wel even doorlinken
Ik weet niet of ze nog op de ring aan het werk zijn(vorig weekend wel nl), anders moet je GvdT even pb-en voor een sluiproute
Of ben je nu al weg
(zo goed heb ik niet gelezen
)
). 

). Definitief de overstap maken durf ik nog niet, eigenlijk is ze naar mijn zin nog niet goed genoeg voor elkaar onderweg, maar volgens beide instructeurs wordt ze wsl ook fijner als het hoger wordt. Dus misschien toch maar een keer proberen

gomir schreef:
Simmie: Ik heb met mijn pony ooit M2 gereden, daarna nooit meer dressuur gereden, behalve op de SGW's(en dat gaat altijd heel grappig).
Maar ik zou wel kunnen die dag, red ik precies uit communicatie vandaan
Een L2 proef moet je dus wel kunnen rijden dan, toch? Hekemaal tof! Ik zal aan de "dame" in kwestie doorgeven dat je die dag kunt. Naam en telefoonnummer van de vrouw die de cursus volgt stuur ik je dan wel per pb!
Dan kan ik hem veel fijner rijden!
had een iets luxere in gedachte, maja hijs nu ook moddervet 

Het is iig niet zo'n sprietje meer
(beetje meer body als mama mag wel
)