Heb nog niks gehoord van de schimmel. Verbaasd mij niks dat hij gereserveerd is. Een paard als dat is voor zulk geld zo weg. Moeders had evt hem nog zo op willen halen. Iig erg jammer.
L'espritje is zadelmak en was super braaf
Ze heeft ook al laten zien te kunnen springen. Ze is over een hek van 1,60m gegaan met speels gemak. Nu even alles goed over denken of ik 4 paarden wel leuk ga vinden

Evie: Als ik klaar ben hoop ik voor 2/2,5 dag werk te vinden en verder worden het rijden/handel voor moeders/jan.
Hetje maakt rustig in een dries prong in het M een galopsprong minder. Op hetje vind ik dat niet eng. een ander paard zou ik het minder bij waarderen maar her heeft zoveel vermogen en is niet dom. Die doet nooit iets wat niet kan.

jammer dat hij eerst naar z.oer is gegaan... Zal er nog wel grof geld aan hebben verdiend! Had je dat mooi in het huis kunnen steken
mijn voeten zijn zo enorm moe... Heb alles al gezien
. Wij doen er niets aan, maar ik heb gisteren wel de nieuwste Kay Scarpetta gekregen
. Ik ga ze nu eerst allemaal weer lezen, het is al zo lang geleden.
.
. Zie helemaal zo'n tierend iemand zitten voor de computer.
. Ik wil Brim graag zemelen geven om hem wat structuur binnen te laten krijgen, hij hoeft niet zozeer dikker te worden, dat gaat eigenlijk nog best goed. Hij krijgt nu 2 x 1,5 gele/kilo schep Seniores Priores, wat zo'n 2 emmers eten oplevert en daar zou ik dus eigenlijk mee moeten stoppen. Gisteren weer eens luzerne geprobeerd, maar dat werd meer voetbal met de ton dan dat hij er uit at. Als ik 1 gele schep zemelen nat maak, blijft er amper iets over, ben bang dat dat niet veel oplevert qua structuur. En ik durf ook niet zo veel te geven ivm de scheve CA/P verhouding. Binnenkort krijg ik ook bolkaf: dat zou ook wat structuur op moeten leveren.
.

ga zo door!!!