Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De waterstand is te laag, dus hier in de omgeving is daar een verbod op afgegeven...

MargreetW schreef:Kijk, dan komen wij in aktie hé. Wij (ons bedrijf) boort waterputten die o.a. gebruikt worden voor het beregenen etc. En die putten en pompjes van ons vind je door heel Nederland en ook op Texel.
Ga naar de auto en op reis.
caro29 schreef:Heb Gio grof gemeten en hij meet na een week al 1.06m. Ik hoop echt dat het een paard gaat worden. Bij deze heb ik er wel meer vertrouwen in omdat hij beste stelten eronder heeft. Langer dan moeders. Hij moet nu al goed bukken voor de melkbar

. 

.
.
?
dus dan klei ik thuis, want ik Bull liever niet zonder beschermers op de trailer. Soms is hij het wel een beetje zat (na 1,5 uur) en loopt hij iets te veel te schrapen. ( ik heb dan wel korte stevige fijne beschermers, die lange vind ik idd ondingen, bij de mijne zit een speciale vulling wat zorgt voor extra doorbloeding)
Daarna een rondje over wat hagen en de buitenzijde meegepikt...
Bull pakt steeds fijner aan, een dom boompje liep hij wat op te klungelen/klooien en de hagen de bak in en uit pakt hij gewoon zonder kijken of aarzelen.......af en toe snap je die paardenkop ook niet meer..
Met pakken kunnen ze echt niet bij hem komen zei jolanda, hij rent niet weg of zo, maar blijft rondjes om ze heen draaien, maar ze kunnen dan niet bij zijn hoofd komen, hij houd de afstand op hetzelfde...apekop.....
er is 1 iemand die veel geduld heeft en die mag hem steeds halen....
vind ze gelukkig niet erg....