Sue ik ben net begonnen, vandaag is de onderkant er in gegaan en ik moet zegen, tis dat ik hem maar een jaar in heb, (wil hem het liefst vandaag er nog uit) Ik bijt met me voortanden op me onderkantslotje, dus ik kan me kiezen niet opelkaar doen best lastig met eten..
WolinLotte
Geplaatst: 23-07-09 22:59
Goedenavond!!
Ik heb vanavond heerlijk geshopt met mijn mams , was erg gezellig en we zijn weer wat armer thuis gekomen . Heb flink wat korte broeken ingeslagen voor Thailand, en twee nieuwe lange broeken, aangezien ik vandeweek er uit één ben gescheurd (was versleten hoor ... ) en heb er één aan het goede doel gegeven (lees: mijn zus) en de ander moet gemaakt worden. Dus ik kan er weer tegenaan!! Oude tijden herleven; ik heb mijn moeder zo'n jumpsuit gegeven, vond ze helemaal geweldig .
Morgen gaan mijn ouders op vakantie, dus het wordt een superdrukke aankomende week met heen en weer gesjees naar de andere paarden, werk, opdrachten en honden uitlaten .
WAT EEN WEEEEEEEEEEEER HIER!! Het komt echt met bakken uit de hemel met onweer er overheen...
Een goede morgen!! Straks de paarden naar buiten gooien, alles klaar hebben en dan ouders uitzwaaien... lekker nog even slapen, want vanavond ga ik weer de nachtdienst in..
Okay, dan zie ik je vanmiddag. Ben erg herkenbaar aan zowel trailer als helm, dus dat komt wel goed. Ga ik nu snel nog even m'n myler bit halen en dan de auto verder inpakken voor morgen 63km endurance.
Ik zal zo even de stallen gaan doen. Daarna even cadeautje zoeken voor een lieve vriendin van mij waar ik morgen heen ga en veel te weinig zie! . Daarna beide paardjes even rijden (hoop dus ook dat het wat droog blijft ). En vanavond om 6 uur werken. Gaat druk worden. Zal wel uurtje of half 2 thuis zijn vanacht .
bvw
Geplaatst: 24-07-09 13:59
Veel plezier Ruud en Sue! Hopelijk blijft het droog!
Ik ga vanavond nog even shoppen in Assen, ga maandag op vakantie (ja alwéér...) Krijg morgen ook nog een broek vergoed. Had een indian rose broek van 2,5 maand oud waar de achterzakken uit scheurden!
Hier is het weer ook bagger. Had alleen nog maar hetje gereden (lekker interval training) en wat hardgelopen. Heb wel net met mn moeder een nieuwe bodyprotector besteld. Een How's racesafe in de kleuren navy/pink.
caro29
Geplaatst: 24-07-09 14:45
Ik heb vanavond wedstrijd dressuur in Oostwold en de regen blijft maar vallen . Mijn paard is doodsbenauwd voor paraplu's dus dat wordt weer leuk. Neem ik hem voor het eerst weer mee sinds februari (in de dressuur dan) is het baggerweer. Hij misdroeg zich gruwelijk.
Hier net voor het eerst een buitje van een minuut. Verder prima weer *roept niet al te hard en klopt het af*
bvw
Geplaatst: 24-07-09 16:36
Ik moet even spammen, heb namelijk een verslag van de CK van Erik gemaakt met super leuke foto's [KS-ITP] Erik @ CK Drenthe
WolinLotte
Geplaatst: 24-07-09 17:51
Net boodschappen gedaan en de boel opgeruimd, honden en katten gevoerd, was gevouwen en nu dan de honden uitlaten en Wolin binnenhalen. Vanavond de nachtdienst in.. Ik kan me nooit verheugen op een nachtdienst , vind slapen overdag echt niks, al zal ik nu heerlijk kunnen slapen nu het zo rustig is .. Morgen is er ook een clinic van Frenk Jespers bij ons op stal, die ik eigenlijk wel heel graag wil bijwonen.. Maar even kijken hoe moe ik ben morgen. Heb namelijk nog niet voorgeslapen vandaag.. Was nogal een drukte hier , op het laatste moment werd er besloten dat er nog even een vriendje meeging van mijn jongste broertje, die gaat maandag op vakantie in Zeeland, mijn ouders gaan naar Limburg ("Oh, maandag staat hij gewoon op de stoep bij jullie hoor, maken we er gewoon een gezellig uitje van!!" 'Mam.. het is wel van Limburg naar Zeeland he' welja, maakt het uit ) , mijn oudste broertje toch maar wel meeging en zijn vriendin toch maar wel wat later kwam. Ze zijn dus wel wat later weggegaan .. Wat een rust hangt er nu in Villa Kakelbont .
De zon schijnt hier overigens nu wel en flink ook!!