Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
best lastig met eten..
, was erg gezellig en we zijn weer wat armer thuis gekomen
.
(was versleten hoor
... ) en heb er één aan het goede doel gegeven (lees: mijn zus) en de ander moet gemaakt worden. Dus ik kan er weer tegenaan!!
.
.
Zo snel mogelijk weer in je oude ritme komen is het best.
Het komt echt met bakken uit de hemel met onweer er overheen...
.
). En vanavond om 6 uur werken. Gaat druk worden. Zal wel uurtje of half 2 thuis zijn vanacht
.

*roept niet al te hard en klopt het af* 
, vind slapen overdag echt niks, al zal ik nu heerlijk kunnen slapen nu het zo rustig is
.. Morgen is er ook een clinic van Frenk Jespers bij ons op stal, die ik eigenlijk wel heel graag wil bijwonen.. Maar even kijken hoe moe ik ben morgen. Heb namelijk nog niet voorgeslapen vandaag.. Was nogal een drukte hier
, op het laatste moment werd er besloten dat er nog even een vriendje meeging van mijn jongste broertje, die gaat maandag op vakantie in Zeeland, mijn ouders gaan naar Limburg ("Oh, maandag staat hij gewoon op de stoep bij jullie hoor, maken we er gewoon een gezellig uitje van!!" 'Mam.. het is wel van Limburg naar Zeeland he'
welja, maakt het uit
) , mijn oudste broertje toch maar wel meeging en zijn vriendin toch maar wel wat later kwam. Ze zijn dus wel wat later weggegaan
.. Wat een rust hangt er nu in Villa Kakelbont
.
en flink ook!!