[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:42

Nat, jij woonde toch dicht bij die borsttuigen? Wou je daar nog een keer gaan kijken?

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:42

Moet ik voor jou even kijken?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:43

Moet niet Haha! Maar als het dichtbij is en je komt er toch langs zou het erg fijn zijn. Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:46

Geen probleem hoor. Het is hier nog 10 minuten vandaan. Zijn er nog speciale dingen waar ik moet letten voor jou.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:47

Uhm, ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het leer en of je zelf nog iets kan schuiven aan het elastiek.

Volgens mij ging 10tje hem ook bestellen dus die vindt je info vast ook erg handig.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:49

Ik zal eens voor jullie kijken. Morgen of overmorgen heb ik wel even tijd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:50

@Luxket: Dat is echt kl*te dat ze er zo gevoelig voor is. Hopelijk vind je nog op tijd een geschikt paard voor je examen!!!!!!!!!
@Snoekiej: Ik snap je twijfels.. Het is ook zeker een lastige keuze. Misschien een gekke opmerking: maar ga op je gevoel af.
@LL: Fijn hoor!! Knipoog

Ik ben benieuwd wat voor maat Wo zal hebben van crossbeschermers. Het is een aardig groot paard, maar heeft wel echte volbloedpootjes.
Ik ben op zoek naar peesbeschermers die bont aan de voorkant hebben, 'normale' peesbeschemers heb ik niet kunnen vinden, in deze uitvoering. Ik zit nu in de JVH-catalogus te bladeren en ben beschermers tegen gekomen, van volledig bont rondom. Ze zijn van N.E.W. Het zijn dan geen crossbeschermers, maar voor het gewone werk. Heeft iemand ervaring met deze beschermers? Ik ben bang dat dat te warm wordt voor die pezen, of valt dit dan weer mee? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://www.eventing.be/beenbeschermers.html en dan blz.27 nr. 8 en 9

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:20

@LL: Fijn dat Lady weer zo lekker aanpakt!!
@WL: Ik kan die beschermers hier op stage niet zien, maar is de eskadron cross country geen idee? Deze hebben een zacht stuk aan de voorkan zitten waar het elastiek doorheen loopt. Ik gebruik deze voor Nika ook, omdat zij ook snel de benen kapot heeft van gewone peesbeschermers.

Nog eventjes en dan ga ik weer snel naar huis. Even een hapje eten, paardjes in de molen en daarna door naar het werk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:28

Nat1503 schreef:
Corien, fijn dat je hebt kunnen slapen, dan maar met zetpillen.
Luxket, als ik wat weet laat ik je het weten.

Ik ben vanmiddag bij Divoza geweest, ik wil graag een nieuwe cap. Heel veel keus hadden ze niet maar de Kalvalkade High lite zat best lekker. Overweeg om deze te kopen.

Hoe laat Schijnheilig
Ik was daar tussen kwart over 2 en half 3. Begint er ineens iemand naar ons heel hard te praten, mam schreeuwt zowat terug. Schaamde me kapot Bloos

Balen Luxket Ach gut

Verder wel bijgelezen maar ik heb vandaag beetje een zeefhoofdje, dus heb zeer weinig onthouden. FYN-Kim, heb in je topic gereageerd Ja

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:47

Ik was er ook rond die tijd maar ik had mijn zoon in de gaten te houden dus ik zie dan niet zoveel. Bloos Ik wil dat hij bij mij in de buurt blijft en overal vanaf blijft, dat is een hele dagtaak in een grote winkel.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:58

Haha Clown
We hadden een nieuwe deken voor Yoeri, nu is ie niet waterdicht Clown
Ik doe er wel een ongevoerd waterdichte over, hij moet gewoon 1 met een stukje hals en deze was betaalbaar Ja
Welke cap bedoel je? Die ik ook heb? Staat wel foto bij persoonlijk gedeelte in mijn pro

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:33

Hoihoi. Mijn drukke leventje is ook weer begonnen. Wel wennen, weer op school na zo'n lange tijd stage! Als ik Voodoo wil doen, kan dat alleen in de avonduurtjes, want ben nooit echt vroeg vrij 's middags.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:41

goeiemiddag

rosalie: dat is wel balen altijd in het donker.

Net Armani gereden die ging goed Haha! die heeft nu weer 2 dagen vrij. Morgen is de slipjacht en moet ik weer foto´s maken Haha!.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:48

Goedemiddag, nog eventjes.
Hier is het alweer donker, net al naar stal geweest, even rustig half uurtje gereden, daarna na half uurtje buiten gestapt.
Zijn vacht begint alweer aardig aan te groeien, straks moet ik weer gaan scheren Clown

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:16

TG: een beetje info is inderdaad handig!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:24

Sofie liep vanmorgen lekker Lachen.

Mijn tentamen General Economics ging ook wel goed denk ik Ja. Morgen een dagje vrij, dus kan ik dan goed bezig met Ned Recht wat ik donderdag heb.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:14

dank je wel nat1503.. ze voelt zich wel iets beter.. wou vandaag alweer ontsnappen vanuit haar stal Haha! Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:34

Iedereen lijkt lekker gereden te hebben, Lachen

Heb iets kunnen eten paar patatjes gesteelt.. ging goed met me keel (heb ik ook wat zout binnen) dus morgen even een gezonde boterham proberen, met wat smeerworst..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:37

Avond Doei!

Iedereen met tentamens: leer-ze Lachen Ik ben er gelukkig weer even vanaf.. Nu maar wachten op de uitslag Knipoog
Lux: Wat balen zeg Ach gut
LZ: Fijn dat Armani zo braaf was met scheren! 't is wel een koele kikker of niet Haha!
Shanouk: Hoe smaakte je B&J-taart? Ik heb hem vorig jaar ook gemaakt, vond hem erg lekker Vingers aflikken Had de helft mee naar college genomen en hoor er nu nog wel eens iemand over haha *LOL*
Corien: Fijn dat je lekker hebt geslapen en dat het beter gaat met je keel.

Mijn kamer was inderdaad weer blinkend Pling
Vriendinnetje vond het erg leuk op Woll. Woll was ook erg braaf. Alleen na een paar meter draven daar maar mee gestopt, vriendin had niet zo heel veel balans en Woll vond het gestuiter ook niet echt wat.. Verder gedroeg ze zich echt voorbeeldig.

Nu weer lekker in Enschede Lachen
Helaas wel even druk met een opdracht aan de gang. Maar mag van mezelf over een uurtje stoppen. Ciske de rat kijken Haha!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:05

Luxket, gelukkig gaat het nu weer iets beter. Wel verschrikkelijk balen, die spierbevangenheid.
Ik weet even geen leenpaard, maar zal mijn ogen en oren open houden voor je.

Wolinlotte, ik ken die beenbeschermers niet, maar weet wel dat je goed op moet passen met beenbeschermers, omdat veel daarvan de pezen juist te warm maken en dus te zacht.

Foryourneeds, Een bontje maakt eigenlijk de boommaat van je zadel kleiner. Ik zie in de praktijk heel vaak dat mensen een goed passend zadel hebben voor hun paard, maar dan goedbedoeld er een bontje onder leggen. Het zadel wordt dan aan de voorkant omhoog gedrukt, sluit daarachter niet goed meer aan en legt alle druk op de achterkant van het zadel.
Daar komen veel rugproblemen van.
Een bontje heeft alleen nut bij een jong paard, met een nog niet helemaal goed passend zadel, maar nog te veranderlijk voor een nieuw zadel, bijvoorbeeld. Ook wordt er vaak door grotere stallen mee gereden, meerdere paarden en maar 1 zadel. Dan is het een soort compromis om een slecht passend zadel iets beter te laten passen.

Ik heb vanmorgen met beide paarden een privé-springles gereden. Leuk! Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:40

Goedenavond!
Vorstin gereden, en even geoefend voor de kür. Morgen gaan we hem opnemen Hyper! Raar paard, vandaag viel het (in vergelijking met de rest van de week) weer best wel mee hoe snel ze droogde. Ik heb de deken wel echt eerst ruim 10 minuten afgehouden. Vind het toch wel een eng idee om haar als ze zeiknat is geen deken op te doen, vat ze dan geen kou? Bedankt voor alle tips trouwens Lachen
De taart is mooi geworden. Heb hem nog niet geproefd, maar ik ga zo een stukje snoepen!

Fijn dat het wat beter gaat Corien!
Ik heb geen ervaring met die beschermers Lotte. Ik geloof dat er wel een paar bokkers zijn die de crossbeschermers van NEW met bont aan de binnenkant hebben.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:41

Lijkt me best lekker, zo'n stukje taart Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:48

Mij ook!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:58

@Heleen: Daar ben ik idd ook heel erg op bedacht, daarom zoek ik ze ook eigenlijk die met alleen aan de voorkant met bont, niet bij de pezen. Vind het niks, als je voelt hoe warm de pezen af en toe zijn als ze onder peesbeschermers vandaan komen.
@J-N: Ik zal eens even kijken naar die Esakdron Cross Country's, misschien is dat idd wat!! Ja
@Snoekiej: Zou ik het recept mogen van je Ben en Jerry's taart? Haha! Bloos
@Vief: Is Ciske de Rat op tv?

Heb niet gereden, niet zoveel fut vandaag.. Heb zin in een bankhang dagje Bloos , morgen ochtend gaan we het maar weer oppakken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:02