Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

van 1.69 en een mooi stevig type
Afstamming: Optimist x ster v Maykel x Rigoletto. Ze staat nog in Friesland en zal daar waarschijnlijk nog wel eventjes blijven. Totdat hier een stal vrij is en ik weer terug van vakantie ben etc.
Als de merrie straks hierheen komt ga ik rustig aan wat met haar keutelen want ze kent echt nog niks. Daarna wil ik haar rustig aan zadelmak gaan maken, zodat wanneer Lipso weer naar zijn eigenaresse gaat ik niet paardloos achter blijf. Het zal wel even wennen zijn zo'n jonkie na Lipso, maar het lijkt me ook wel weer hartstikke leuk.
SGWuppie schreef:Portugal ben ik nog nooit geweest, misschien is dat wel wat ja! Ik zit alleen altijd een beetje met dat vliegen in m'n maag, vanwege de enorme milieuvervuiling...hoorde laatst iets over greenseats, dan betaal je meer, maar worden er voor dat geld bomen geplant ofzo...
oja, ik wil ook wel iets acties doen, duiken bijvoorbeeld vind ik al actief, hoef niet dagen lang bergen te beklimmen
Jammer van de dressuur!
Gefeliciteerd! Mooi koppie zeg!

goeiemorgen
. Kwam die nou eerst bij ons te staan? tot er weer plaats was bij jullie?
lekker de ruimte
kun je je lekker terugtrekken wanneer je dat wil. echt leuk 

.
, hopelijk gaat het van de week weer beter.
En veel succes met je economie
Ik ben toe aan vakantie!!!!! 

op m'n toets had ik ook een 9 dus ik krijg een 9 op m'n cijferlijst

Maar eerst bezig voor school. Vandaag hebben de paardjes vrij, k ga alleen ff met ze lopen.