[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Crosskip

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:14

Scum schreef:
Sommige verenigingen hebben regels als: je moet zelf uit dat dorp komen, of je paard moet er gestald staan, etc.

Heb ik nog nooit van gehoord, van deze regel. Hier is het zo dat iedereen lid mag zijn van de vereniging, al kom je uit verweggistan...

super dat het ok gaat Sabine en Simmie...

Idd is het voor de omgeving soms heftiger om iets mee te maken dan voor de persoon zelf.
@Sabine, bij mij komt het meestal ook wat later, als alles achter de rug is. (Toen mijn vader een ongeluk had gehad kreeg ik de klap pas na een maand of 2... Bloos )

Lijkt me wel gaaf het hindernisjury-en. Maar van het commentaar wat ik tot nu toe op de protocollen heb gezien, mag er wel iets meer eenduidigheid komen... Idd Beugels korter (ik kan echt niet in een jockeyzit springen....) enz. Misschien een mooi projectje voor een stagiaire bij de KNHS???

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:15

zo ging het bij mij ook.
Ik kreeg het in Castenray pas te kwaad toen Raimaer al lang en breed op de trailer stond. En de dagen erna ga je toch wel goed nadenken over wat er had kunnen gebeuren; ik merk dat ik na een tijdje wel over de schrik heen was, maar het thuisfront daar wat anders over dacht.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:16

crosskip, waarom heb jij eigenlijk niks in je profiel staan??
foei!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:17

En sabine ook al niet.... maar jij hebt nu vast wel tijd om een mooi profiel te maken Haha!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:21

miss_jumpy schreef:
crosskip, waarom heb jij eigenlijk niks in je profiel staan??
foei!

Sorry... Bloos Bloos
Ben er nog inmiddels in theorie achter hoe ik foto's op bokt moet zetten en hoe ik misschien een avator kan maken... maar ja... nu de theorie nog in de praktijk brengen... Haha!

Ik mis gewoon een 3e dag in het weekend!!! Cool

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:23

ik wil ook best een derde dag!!
Maar ik vind toch dat je een profiel moet maken Haha!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:27

Damn... dacht dat ik een mooi excuus had... Haha!

Als het nu van het weekend slecht weer wordt, dan heb ik waarschijnlijk wel tijd.... Ja

Nu ga ik lekker weekend vieren...
eerst dineren bij de MacD Vingers aflikken
Vanavond weg met vrienden (en ik was al brak)
Morgen springwedstrijd... ben ik vast heel ontspannen (want dan ben ik nog brakker) Haha!
En ons nichtje komt logeren Tong uitsteken

Zondag doen ik het dan maar eens rustig aan!!! (en heeeeeel misschien aan mijn profiel werken)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:31

Crosskip, ik heb ook nooit de moeite genomen om foto's in m profiel te zetten hoor...

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:31

bye bye en fijn weekend allemaal Cool

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:32

Ik ben niet zo goed met foto's plaatsen enzo. Maar ik zal eens proberen om er wat neer te zetten. Ik hou er nooit zo van om iets over mezelf te schrijven...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:32

Nickeltje schreef:
Crosskip, ik heb ook nooit de moeite genomen om foto's in m profiel te zetten hoor...

en dus ben jij ook een vervelend mormel Hamer
(maar ik vind het wel leuk om te lezen dat je een pony naar mij vernoemd hebt)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:34

sfranken schreef:
Ik ben niet zo goed met foto's plaatsen enzo. Maar ik zal eens proberen om er wat neer te zetten. Ik hou er nooit zo van om iets over mezelf te schrijven...

Ik vind het altijd wel leuk om wat foto's te kunnen zien!
Ik heb zelf het persoonlijk deel van het profiel ook niet ingevuld Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:36

miss_jumpy schreef:
Nickeltje schreef:

en dus ben jij ook een vervelend mormel Hamer
(maar ik vind het wel leuk om te lezen dat je een pony naar mij vernoemd hebt)

Pony naar jou vernoemd??
Ben jij een godin, of ben jij Tineke?? Vork
Maar serieus, gaat foto's plaatsen in mijn profiel het zelfde als foto's gewoon in een bericht?
Mijn avatar heeft Vief voor me gemaakt en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het zelf zou moeten doen...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:37

Nickeltje schreef:
Pony naar jou vernoemd??
Ben jij een godin, of ben jij Tineke?? Vork
Maar serieus, gaat foto's plaatsen in mijn profiel het zelfde als foto's gewoon in een bericht?
Mijn avatar heeft Vief voor me gemaakt en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het zelf zou moeten doen...

Kies zelf maar Knipoog
Ja, foto's gaan hetzelfde, eerst uploaden en dan tussen [img][/img]

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:39

Hm... weet je, ik zit me nu doordeweeks in Leiden nogal te vervelen want mijn vriend is aan coschappen begonnen en ik nog niet. Ik zal er volgende week eens tijd aan besteden. Op de laptop waar ik nu aan zit lukt oploaden zowiezo niet want deze is echt veel te traag...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:05

Lielle schreef:
zo ging het bij mij ook.
Ik kreeg het in Castenray pas te kwaad toen Raimaer al lang en breed op de trailer stond. En de dagen erna ga je toch wel goed nadenken over wat er had kunnen gebeuren; ik merk dat ik na een tijdje wel over de schrik heen was, maar het thuisfront daar wat anders over dacht.

Ik had het de dag erna pas. Ben een aantal jaren terug met de pony over de kop gegaan in het springparcours. ( balk sloeg zijn been weg in de landing) Het was toen bloedheet en de bodem was kneiterhard. Pony is een paar uur in shock geweest.
De volgende dag schrok ik toch wel heel erg, zijn hele hoofd was ontvelt en hij kon niet meer op zijn benen staan. Ik had hem nog wel goed weggezet. Weliswaar met kaal hoofd, maar de kop stond goed en hij liep ook rad. Daardor was het zo schrikken om hem zo te zien.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:52

JAIKS...dat hoort erg vervelend aan...ik heb eenmaal een flinke val gemaakt van een pony omdat ik hem zo nodig zonder zadel en hoofdstel naar de wei wilde brengen en te lui was om te lopen, mega klap op mijn rug gemaakt...en toen wilde mijn benen niet meer..in het ziekenhuis foto's gemaakt...was alleen gekneusd...wat zegt de "zeer aardige" Duivel zuster...sta maar op en kleed je maar aan...??? Hamer
ging dus echt niet..maar na een paar dagen ging het weer.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 20:34

Ik meld me ook weer even..

Ik hoorde wat voorbij komen over de cross in Doorn. Een vriend van me rijdt dar ieder jaar mee. Voor zover ik heb gehoord is het zo goed als opgezet als een officiele cross, dus moet je ook apart rijden. Maar wie weet willen ze wel een uitzondering maken omdat het niet officieel is?

Ik heb gisteren vast mijn verjaardag gevierd samen met nog 2 vriendinnen. Was wel erg apart, zo'n 1,5 maand te vroeg Haha!. Maar goed, dan hebben we dat ook weer gehad Knipoog. Normaal vier ik mijn verjaardag niet eens omdat er toch niemand komt (ivm vakanties). Daarna zijn we nog naar een feest gegaan en ik heb heerlijk uitgeslapen tot 2 uur. Dat doet ook wel eens goed!

GvdT: iek, klinkt echt eng zeg! Ik snap best dat je daar van geschrokken bent!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:59

Hm .. Floor, ik zal me er eens in verdiepen en ze anders een mail sturen of ik hem tegelijk met zusje mag rijden...

Heb net heethoofd Zeph weer gereden. Niet gevlogen, maar wel een paar vervelende momenten gehad.
Toch voel ik vooruitgang, dus ik hou me daar aan vast!!
Morgen weer, voordat ik naar training vertrek, dus ik hoop niet te hard te vallen...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:33

Wel grappig, de Stones spelen hier in Nijmegen en ik kan woord voor woord meegenieten...kun je nagaan hoe hard dat gaat, want ik woon er nog best een eindje vanaf...

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:08

Ik heb ook nog geen profiel. Bloos Bloos weet ook niet hoe ik er foto's op moet zetten Denk dat ik me daar ook maar is in ga verdiepen. Ik ga nu slapen. .. (morgen wedstrijd)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:36

Wuppie, is dat in het Goffert park?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:05

Ja klopt Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:06

SGWuppie schreef:
Wel grappig, de Stones spelen hier in Nijmegen en ik kan woord voor woord meegenieten...kun je nagaan hoe hard dat gaat, want ik woon er nog best een eindje vanaf...

Blijvende gehoorschade dus als je daar bij bent Tong uitsteken Clown

Doe maar voorzichtig Nickeltje...Ik vind jonge paarden hartstikke leuk, maar dat echte zadelmak maken laat ik tegenwoordig liever aan een prof over Bloos Kan al die ellende ook eigenlijk niet hebben met mijn stage Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga morgen met het stamboek naar een fokker op texel ivm het jaarlijkse stalbezoek. Altijd erg leuk en nu eens een keer dichtbij voor mij Haha! Kan het op de fiets af naar de boot *LOL*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:34

veel plezier Gomir... leuk dagje uit!! Lachen
ik heb vanavond selectiewedstrijd gehad...

de laatste x dressuur gereden met de schimmel.... echt ik snap niks van dressuur Bloos ik ben er niet voor gemaakt Bloos ondanks dat Muis al 2 weken hyper is deed ze best wel haar best!! Lachen maar helaas voor haar...nu alleen nog maar balken Tong uitsteken

flemmingh selectie gereden in het L springen Bloos dat beest leert abnormaal snel...sta er steeds weer van versteld... en ze is echt geen wondertje Bloos maar ondanks dat wel een 6e prijs, met balkje in de barrage... Haha!