Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieketencate schreef:Rex was niet lekker, liep niet fijn dressuur en die heb ik dus ook verder niet gestart. Hij reageert heel erg als ik achter het zadel druk, rug kan bijna niet, want hij is dd osteopaat behandeld tot 2 weken terug en dat was toen helemaal goed. Zit eigenlijk aan een nierprobleem te denken, want hij plast en drinkt ook heel veel. Maandag laat ik bloedonderzoek doen en anders die Taconis er maar eens bijhalen.
Citaat:Maar goed, heb deze winter precies 1 parcours gereden, dus zodra Rob weer zijn parcours heeft opgebouwd moet ik gewoon weer wekelijks gaan lessen.
Citaat:Nog even een vraagje: heb voor het eerst met Pessoa-bit gereden, maar eigenlijk zijn mijn bakstukken daar te lang voor .....iemand een idee hoe ik aan kortere kom? Anders moet ik weer een heel nieuw hoofdstel kopen, waarvan ik dan alleen de bakstukken kan gebruiken...
Simmie schreef:Hindernis drie kon uit stap hoorDe cross ging eigenlijk vanaf sprong 1 gelijk in een lekker ritme. Op hindernis 3 moest ik Killea even een kleine aanmoediging meegeven (we kwamen iets te truttig uit dat korte bochtje).
miss_jumpy schreef:Ik wist dat ik iemand vergat!!!
jollyjoker schreef:Ons schimmeltje houdt ook niet van afsprongen. Elke x weer staar ze daar bij stil. Ik zal me voortaan herkenbaar kleden, grote pet met spirit Fanclub ofzo????
_Jitske_ schreef:Foto's staan erg door elkaar..
gomir schreef:miss_jumpy schreef:Ik wist dat ik iemand vergat!!!
Fraai is dat!
gomir schreef:Jitske: zag er leuk uit he dat springen van mijIk mocht otje niet helpen van mijn trainer, maar na hindernis 6 was ik hem zat en heb ik hem even aan het hoofd getrokken. Dat vond hij niet leuk en toen stonden we stil op 7