Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:MJ, ik heb ook zo'n adres. Die man waar ik altijd mee te crossen ga heeft een eigen garage. Hij regelt ook wel eens wat voor mij![]()
Misschien een optie om ook naar friesland te verhuizen. Kan je je paarden bij huis houden en dan heeft RT ook een beetje gezelschap daar
miss_jumpy schreef:Wonen er trouwens ook noord-hollandse bokkers in de buurt van Groet? Daar ga ik komend weekend heen. Ik had er nog nooit van gehoord!!
Citaat:
Haha, wie weet over een paar jaar!
De achterhoek trekt me eigenlijk altijd meer, maar misschien moet ik eens bij RT gaan kijken en word ik ook verlief op friesland![]()
Kan RT ook eens op mijn paard springen, ben benieuwd hoe dat eruit zit, ze zit in ieder geval een stuk beter dan ik! Als ik zie hoe makkelijk je op al die vreemde paarden zit, zou er bij mij niet zo soepeltjes uit zien vrees ik
reddytobias schreef:Alkmaar heb ik ook op school gezeten, uitgaan nooit gedaan, weet je wat ook super leuk uitgaan is...callantsoog!!echt een hele mooie tent!!