[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:00

ja goed plan!!

AntheaV

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:09

hahah wat een redenen om nar friesland te verhuizen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:10

Jeetje Bento, wat vreselijk

Leuk paard hoor RT
Wat stom dat je de foto niet kon kopieren met de benen erbij!
Nou maar hopen dat alles goed komt met de kar en de keuring..
Blijf je der Twinkel noemen?? Eigenlijk wel een beetje benieuwd naar

Morgenavond lekker naar de Bios, gaan waarschijnlijk naar het Schnitzelparadijs of naar Zorro
Zijn we nog niet helemaal over uit..

Verder was ik woensdag op de clubles nog even gehuldigd, had een pakje gekregen, snel opengemaakt en nu heb ik hele lekker warme sokken gekregen
Verder nog een beetje ponygepest, was iemand jarig, tracteerde op chippies dus ik een zakje gepakt uit zo'n mandje vond het al een hele prestatie (zat op Sam)
Alleen toen kon ik me dus niet meer beheersen en moest ik gewoon even met het zakje kraken
Sam in de stress, hij rende nogal hard op een hindernis af dus toen heb ik het zakje maar losgelaten..
Elsemiek heeft ook een jonge pony (Eros) en Eros en Sam zijn echt de boefjes van de les, dus Eros erachteraan..
Er hoefde daarna ook maar iets te gebeuren of ze waren al weer stom aan het doen echt zo gelachen

Ik dacht zonet dus even slim te zijn door mijn pasfoto's (zaten net bij de post) in te scannen, zodat we ze niet hoefden te kopen, wil ik ze weer terugstoppen staat er dus op de envelop dat je wanneer je ze uit het zakje hebt gehaald je er zoiezo een moet kopen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:14

GvdT schreef:
MJ, ik heb ook zo'n adres. Die man waar ik altijd mee te crossen ga heeft een eigen garage. Hij regelt ook wel eens wat voor mij
Misschien een optie om ook naar friesland te verhuizen. Kan je je paarden bij huis houden en dan heeft RT ook een beetje gezelschap daar

Haha, wie weet over een paar jaar!
De achterhoek trekt me eigenlijk altijd meer, maar misschien moet ik eens bij RT gaan kijken en word ik ook verlief op friesland

Kan RT ook eens op mijn paard springen, ben benieuwd hoe dat eruit zit, ze zit in ieder geval een stuk beter dan ik! Als ik zie hoe makkelijk je op al die vreemde paarden zit, zou er bij mij niet zo soepeltjes uit zien vrees ik

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:16

Wonen er trouwens ook noord-hollandse bokkers in de buurt van Groet? Daar ga ik komend weekend heen. Ik had er nog nooit van gehoord!!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:20

miss_jumpy schreef:
Wonen er trouwens ook noord-hollandse bokkers in de buurt van Groet? Daar ga ik komend weekend heen. Ik had er nog nooit van gehoord!!

Groet ligt bij Schoorl, da's even noordelijker dan Egmond waar ik woon!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:21

oke, toch wel een eindje rijden dus!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:24

Groet ligt vlak bij Schoorl.
Voor een sluiproute moet je maar even PM-en

Ik woon er 25 min vandaan,maar heb in Alkmaar op school gezeten.
Ik help ook nog altijd met het CH Schoorl.

Schoorl is erg leuk wonen, maar ook erg duur

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:29

haha, nou, we gaan ook maar een weekendje, was niet van plan gelijk een huis te kopen

En in alkmaar schijn je leuk te kunnen stappen? Dat is de planning voor zaterdagavond?!
Nou ja, ik zie wel, we zijn met een groep dus dan is het overal gezellig! We worden zo opgehaald, dus iedereen een leuk weekend en tot laterrrrrr!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:31

veel plezier in noordholland miss_jumpy

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:37

Veel plezier dit weekend Miss Jumpy!

Gaan er nog crosstutjes naar de les van Liell op Tolstoy morgen?

Ik kan zelf helaas niet. Mijn ouders hebben de auto mee op vakantie, en met het openbaar vervoer duurt het net wat te lang omdat ik tot drie uur moet werken. Anders was ik graag heengegaan

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:07

GvdT: nee, ik rijd niet mee in Barchem. Ik sta nog wel op de startlijst zag ik, maar dat is dus een foutje. Ga nog even met het secretariaat bellen.

MissM (of was het nou missjumpy?? ) Ik ben (ijs en weder dienende) wel van plan om naar Lielle's les op Tol te gaan kijken.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:08

SLimme vief
whaha.. echt een sambal actie
en ij met je foto's whaha

boefje is heel lief..ik haal hem steeds uits zn hokje en smokkel hem mee naar binnen..

veel plezier miss_jumpy

Ik ga zo naar dressuurles

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:25

Citaat:

Haha, wie weet over een paar jaar!
De achterhoek trekt me eigenlijk altijd meer, maar misschien moet ik eens bij RT gaan kijken en word ik ook verlief op friesland

Kan RT ook eens op mijn paard springen, ben benieuwd hoe dat eruit zit, ze zit in ieder geval een stuk beter dan ik! Als ik zie hoe makkelijk je op al die vreemde paarden zit, zou er bij mij niet zo soepeltjes uit zien vrees ik

dankje
ja ik vind het leuk om op vreemde paarden te stappen! liefst met wat actie!
de achterhoek is ook erg mooi daar komt die vos vandaan!!
Friesland is hier(sneek) best saai net zoals in de polder in NH recht toe techt aan!, maar Sneek is echt een heel gezellig knus stadje!!
verderop in Friesland bij Nijeberkoop daar is het veel mooier!
verder ken ik Friesland niet

Groet ligt idd bij schoorl en net zoals schoorl een toeristische plek!
voor ons was het ook altijd 25 min ongeveer! ik zou er nooit willen wonen, veels te druk!
maja het is maar een weekend!! Alkmaar heb ik ook op school gezeten, uitgaan nooit gedaan, weet je wat ook super leuk uitgaan is...callantsoog!! echt een hele mooie tent!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:54

Ik wou net zeggen bij ons is het wel mooi! Ik kan zo naar het Canadameer rijden! Daar bij Sneek is alles zo kaal en het waait er altijd! Daar zou ik eerlijk gezegd niet willen wonen. Maar als je er een mooi plekje kunt krijgen zou ik er inderdaad wel over nadenken. Wij zijn trouwens ook in 5 minuten in Drenthe en in een mwartier in Overijssel. Wel met de auto maar wel lekker veelzijdig!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:37

was ook niet mijn idee om in Sneek te wonen in de polder waaide het nog meer!
het wordt nog leuker, mijn vader kan volgende week de hele week niet...hij moet werken...grrr ik ga echt niet in me uppie dat paard halen en laten keuren!

vief: nee die naam gaat de deur uit

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:04

Gheheh had al zo'n voorgevoel dat RT Twinkel maar niks vond
Twinkelll kom eens (net of je je shet aan het roepen bent)

Je moet boefje maar goed tam maken kim

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:46

friesland is wel op sommige plekken erg mooi, woon er dichtbij woon in het hoekje van drente bij friesland groningen drente, dus vandaar

maar sneek nee dat trekt mij echt niet, familie woont daar maar nee niks voor mij

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:55

reddytobias schreef:
Alkmaar heb ik ook op school gezeten, uitgaan nooit gedaan, weet je wat ook super leuk uitgaan is...callantsoog!! echt een hele mooie tent!!

Je bedoelt toch niet de Vijverhut he RT? Ben der 1 keer geweest en ik voelde me toen al heel oud terwijl ik echt niet ouder als 22 was

't Roer in Kalverdijk was veel leuker, maar dat zal wel voor jou tijd geweest zijn. Dat was altijd tot 7.00 open ( illegaal maar super gezellig) en druk met paardenmensen.
Als ik nu een keer te stappen ben geweest moet ik er niet aan denken om in 1 keer door te gaan op concours

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:08

haha ja het viel toen erg mee...! maar zat me al te bedenken dat je dan beter in Alkmaar de kroegjes op kan zoeken!
ik ben zelf meer van de kroegen dan van de disco's. en als ik een vriend vind/zoek/wil dan moet hij toch echt min. 2 jaar ouder zijn

ik ben net zo kritisch als met paarden

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:11

haha dus als je uiteindelijk een vriend hebt dan voldoet hij aan alle eisen??

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:17

Gaan er nog mensen naar Hattem morgen? ik ga er morgen even kijken! misschien zie ik er nog wel een paar langskomen....

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:24

Ik ben er net weer van Hattem. Even gedressuurd, ging redelijk, in ieder geval al beter dan vorige week! Ik weet mijn punten nog niet maar ik zag dat er laag gepunt was. De hoogste had tot nu toe 162 punten, 2 met 156 en de rest eronder

Toen de cross even gelopen, erg mooi geworden! Wel pittig, denk dus dat het ook wel een selectieve cross zal zijn. Veel smalletjes (ook voor de B). Het terrein is niet overal even geweldig, maar dat moet te doen zijn.

Bento: wat verschrikkelijk zeg, veel sterkte

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:25

Jiska: ik dus Ben startnummer 90 en mijn rijbroek blijft dit jaar hopelijk wel schoon

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 20:30

GvdT, het lijkt opgelost met de KNHS, pablo heeft iig zijn M start op de site staan, alleen is er nog geen resultaat van Raimaer verwerkt daar. Kijken of dat wel gaat gebeuren, want het probleem was dat ik in de L uitslag met Pablo stond, op een coupon van Raimaer. De coupon van pablo hadden ze dus niet gezien