Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eigenlijk wel een beetje benieuwd naar 

GvdT schreef:MJ, ik heb ook zo'n adres. Die man waar ik altijd mee te crossen ga heeft een eigen garage. Hij regelt ook wel eens wat voor mij![]()
Misschien een optie om ook naar friesland te verhuizen. Kan je je paarden bij huis houden en dan heeft RT ook een beetje gezelschap daar
miss_jumpy schreef:Wonen er trouwens ook noord-hollandse bokkers in de buurt van Groet? Daar ga ik komend weekend heen. Ik had er nog nooit van gehoord!!
) Ik ben (ijs en weder dienende) wel van plan om naar Lielle's les op Tol te gaan kijken. 

whaha
en smokkel hem mee naar binnen..
Citaat:
Haha, wie weet over een paar jaar!
De achterhoek trekt me eigenlijk altijd meer, maar misschien moet ik eens bij RT gaan kijken en word ik ook verlief op friesland![]()
Kan RT ook eens op mijn paard springen, ben benieuwd hoe dat eruit zit, ze zit in ieder geval een stuk beter dan ik! Als ik zie hoe makkelijk je op al die vreemde paarden zit, zou er bij mij niet zo soepeltjes uit zien vrees ik
dankje
daar komt die vos vandaan!! 

Alkmaar heb ik ook op school gezeten, uitgaan nooit gedaan, weet je wat ook super leuk uitgaan is...callantsoog!!
echt een hele mooie tent!!
in de polder waaide het nog meer! 

(net of je je shet aan het roepen bent)
reddytobias schreef:Alkmaar heb ik ook op school gezeten, uitgaan nooit gedaan, weet je wat ook super leuk uitgaan is...callantsoog!!echt een hele mooie tent!!
dan moet hij toch echt min. 2 jaar ouder zijn 

Ben startnummer 90 en mijn rijbroek blijft dit jaar hopelijk wel schoon