Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ferro loopt toch niet graag dressuur. De volgende wedstrijd is dan pas 3 juli een jumping op 300meter van mijn huis voor Ferro maar ach hij heeft al 2 maanden niets meer gedaan qua wedstrijden, op die 2 weken zal het nu niet meer aankomen zeker.florence123 schreef:Is fei tv betalend?
@PP: ken jij die mensen ook waarvan het brandde gisteren in hun huis? Ze wonen vlak aan Bloso en E.L. Rijdt ook
@varekaj: wanneer moet je rijden zondag?
Ik om 10.09 en 15.30uur. Eventjes 5 uur tussen 2 proevenik weet nog niet wat ik ga doen, 5uur wachten is wel heel lang, zeker op een dressuurwedstrijd. Misschien ga ik Ferro zijn proef laten vallen om 10uur
hopelijk dan een kloppend hartje
ze zis wel met een hoest. niet erg denk ik zo smorgens een paar keer en dan eigenlijk niks voor gedurende de dag.
, heb er wel zin in na mn laatste x-training van vorig weekend en jumping was de laatste keren ook goed. De week voor Merksplas ga ik ook naar jumping wareg.em.
.
Antonius schreef:Ja nu je het zegt... Was het al vergeten![]()
Heb crosstraining op FB zien passeren van Lisa s, vind €50 per ruiter wel heel duur als ze groepen tot 4 pers maken... Vind dat voor mij al het maximum voor een privé les... Is nu toch ook geen Karin qua niveau of ben ik mis?
.
. Tis de week na Merksp.las.
Al paar keer gevloekt, maar durf dat niet goed combineren. Zie dat hij de dag nadien spierpijn heeft of helemaal plat loopt.
ik ben toch braaf baasje!!! hihi